Ja-tak til svin

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Ja-tak til svin.

Anders Hansen

#401

2013-07-17 14:22

Svin, ja tak - Racist-svin, nej tak....

Gæst

#402

2013-07-17 14:26

Danmark er du blevet fucking hjernedød...?!
Tag & dræb dig selv, eller få dig en fucking hjerne!!
Sidst jeg checkede, så var det her altså Danmark, hvor man spiser svine-/oksekød som det passer en, efter almindelig slagtning hvor dyrene bliver behandlet ordentligt, ikke et eller andet gurker-land langt væk, hvor man slet ikke spiser noget som helst overhovedet, og hvis man så endelig gør, så hallal-slagter man...hvor dyrene bliver mishandlet på det groveste, jeg er slet ikke nogen racist, jeg er faktisk anti-racist, jeg har intet problem med nogen som helst hudfarver overhovedet, så længe man selvfølgelig bare opfører sig ordentligt istedet for dårligt, men det er sgu da for helvede dem der er kommet til vores land...ikke omvendt, så det er sgu da for helvede dem der skal følge & respektere vores lands love/regler/kultur/spisevaner osv...det er sgu da ikke os der skal tage hensyn til dem, de skal sgu da slet ikke komme her og prøve at lave om på vores land for at vende det til deres fordel, det her er vores land...ikke deres, vores land er godt nok som det er, det skal der ikke ændres på, hvis det ikke er godt nok til dem, så kan de sgu da skride tilbage hjem til deres egne lortelande de kommer fra igen.
Gæst

#403 Hvad fanden??

2013-07-17 14:31

Hvad fanden sker der? Det er i mod min religion at spise halal slagtet dyr! Magen til mishandling skal man lede længe efter! Hvad med om vi hængte alle imamerne op i deres fødder og skar halsen over på dem, lad os se hvor længe de er om at dø mens de skriger og vrider sig i smerte! Fy for fanden!! Mine unger er heldigvis for store til børnehave ellers havde jeg siddet på borgmesterens kontor lige nu! Ingen skal tage min grundlovs sikrede ret til selv at vælge fra mig og min familie i et land jeg har kaldt hjem helt tilbage til 1367 og sikkert meget længere!!
Hvad er meningen at komme her og implementere jeres tro på vores samfund et samfund som i gerne vil høre til men ikke indordne jer under? Tag i blot tilbage hvor i kom fra i jord hulen med pis og lort flydende over det hele fordi hvis der er nogen der er urene så er det da jer! Ingen har bedt jer om at komme men i vil gerne ha kontant hjælp og rendende vand! Så det er måske på tide i lærer at yde for i kan nyde! I kan æde lige hvad i vil! Men i skal fandeme ikke forhindre mig i at gøre det samme!! Skam jer!!


Gæst

#404

2013-07-17 14:33

Al magt til svinene! :-D

Gæst

#405

2013-07-17 14:37

danmark må snart se og vågne op ellers overtager de sgu vores elskede land

Gæst

#406

2013-07-17 14:39

Sådan noget frygtelig pis ! Bevar svinekød

Gæst

#407

2013-07-17 14:39

Selvfølgelig skal danskere der plejer at spise svin fortsat gøre det, hvis de vil. Det skal INGEN komme her og forbyde.

Gæst

#408

2013-07-17 14:41

Alle har ret til en delle lavet af svin

Gæst

#409

2013-07-17 14:45

For det første synes jeg ikke at det er ok at hallal slagte, hvis man har set klip på you tube af en hallal slagtning så er det rent dyre plagerri, og i bund og grund siger Børnehaver osv. at det er ok at et dyr skal lide så unødig. For det andet kan de børn der ikke må få dansk mad, selv tage en madpakke med.

Gæst

#410

2013-07-17 14:45

Ej nej nej nej det går helt galt for Danmark ... !!!

Gæst

#411

2013-07-17 14:47

Ja tak til SVIN :-)
Kasper Johansen

#412

2013-07-17 14:49

Jeg synes det er synd at man har indfør et sådan forbud, og ikke fordi at det er en del af vores "kultur" Svinekøds kulturen kom efter 2. verdenskrig, så den kultur er ikke langt.
Grunden til det er synd, er fordi at vi går fra at alle må spise det de vil, på den måde de vil. Med dette forbud, så tramper vi på svine-elskere, og siger: "Du må ikke spise svin, fordi det må Ramus heller ikke".

Og ikke nok med det, netop fordi at vi skærer alle over én, så bliver børnene forkert opdraget, svine-spiser såvel som ikke-spiser (det er ikke kun muslimer der ikke må spise det). Børnene bliver jo opdraget til, at alle skal være fuldstændig lige, at alle skal have PRÆCIST det samme, og når børnene lærer dette fra barnsfod, så vil de blive ramt af virkeligheds muren i folkeskolen, hvor de nu skal se til mens (i følge deres opdragelse) Bliver svindet til, af at alle spiser svinekød foran dem.

Forbud er IKKE vejen frem, i dette tilfælde skader det langt mere end det gavner.

Gæst

#413

2013-07-17 14:49

Ja, jeg syntes det et eller andet sted er forkert at udelukke danske børn for den mad der er traditionel for dem,for ved at udelukke den danske mad og indføre halal ( ikke fordi der er noget i vejen med det)men vi lever i danmark og vores børn skal ikke tilsidesættes det de er vant til.. altså dansk mad

Gæst

#414

2013-07-17 14:52

Hjælp Med at skrive under!? Vil da gerne ha mit barn når det engang kommer skulle kunne ha frikadeller med i madpakken??

Gæst

#415

2013-07-17 14:58

Alle børn, der ikke er muslimer eller hvor forældrene ikke siger nej til svinekød skal have lov til, at spise svinekød!

Gæst

#416 NOK ER NOK

2013-07-17 14:59

Det er da utroligt, at man komme med dette fuldstændig håbløst idiotiske forslag til dato, vi har spist svinekød i dette land gennem de sidste 5800 år, og nu skal det så forbydes på baggrund af et total radikal anderledes synspunkt til maden,til svinekød, som et mindretal i den danske befolkning har.


Gæst

#417

2013-07-17 15:01

Punktum slut... det er et indiskutabelt emne i min verden.... Selvfølgelig skal der serveres svinekød for Vores danske børn, fint hvis andre ikke vil spise det pga Deres religion. Men det skal ikke gå ud over andre børn. Punktum!!!

Gæst

#418

2013-07-17 15:01

svinekød - er indbegrebet af dansk madkultur - som vi ikke skal opgive - uden svinekød er verden fattigere på god mad

Gæst

#419

2013-07-17 15:03

Jeg ville aldrig spise halal slagtet dyr, da jeg syntes det er dyrplageri. Og mine børn skal også have bacon.

Gæst

#420

2013-07-17 15:04

Hvad fanden sker for danmark. Har lige været i tyrkiet og kunne ikke engang få bacon til morgenmaden flot
Lotte

#421 Tænk at folk kan skrive sådanne ting........

2013-07-17 15:04

Hvordan kan det være at det er KUN er muslimerne der bliver nedgjort i den her debat???? Der findes andre folkeslag som ikke spiser svinekød men det er åbenbart ikke noget problem. Og kunne være folk skulle dreje debatten hen på det som det reel handler om. At nogen kommuner/institutioner har valgt at stoppe med at servere svinekød. I stedet for at udstille en folkegruppe som på ingen måde selv har bedt om denne ordning i institutionerne.
Jeg bliver da helt flov over at læse nogen af indlæggene herinde. Tænk at folk kan skrive sådanne ting. Der er jo ikke særlige mange argumenter for. Næ nej det er bare en stor nedgørelse af andre mennesker.

Gæst

#422

2013-07-17 15:05

nu er det nok ud med jalla

Gæst

#423

2013-07-17 15:07

Nu må vi altså snart ha' ryddet op i den regering vi indfødte danskere må sgu ikke være her mere, vi må ikke ryge på offentlige steder. Regeringen skal nu bestemme hvad vi må spise i institutionerne. UD MED HELE REGERINGEN OG LAD ALMINDELIGE MENNESKER FÅ LOV AT BESTEMME
Vælg et brugernavn

#424 Emne

2013-07-17 15:07

"Vi bør kunne være fleksible ang. madordninger"

Gæst

#425 Re:

2013-07-17 15:10

#420: -

Macdonalds Indien sælger ikke noget okse kød.