Ja-tak til svin

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Ja-tak til svin.


Gæst

#326

2013-07-17 11:07

Danmark er Dansk, hvis du bor i Danmark er du Dansker, hvis du ikke er villig til at acceptere hvad det indebære at være Dansker så har du ikke noget at gøre i vores land.

Og det er sku lige meget hvad farve du er og hvor du kommer fra, man flytter ikke til et andet land og forventer at alle andre skal indordne sig efter dig!


Du tager ikke til Kina og siger de ikke må spise ris!
Du tager ikke til Holland og siger de ikke må gå i træsko!
Du tager ikke til Rusland og siger de ikke må drikke vodka!
Så du skal fandeme ikke tage til Danmark og sige at vi ikke må spise svin!
Camilla

#327 Hmmmm..

2013-07-17 11:08

Det bliver vel også snart taget at markedet alt det svinekød der.. Det er fuldkommen latterligt, ja undskyld, at de skal komme og indvadere vores land, og få det som de ville have det. Det er bare ikke i orden. Jeg kender ikke Danmark mere, hvor er Danmark henne? Hvor er den danske kultur? De danske retter? Jamen, det er væk.. :((
Camilla

#328 Re:

2013-07-17 11:08

#326: -

Jeg har det fuldkommen på samme måde som du ;-)
- Kunne ikke have sagt det bedre selv!


Gæst

#329 Projekt

2013-07-17 11:12

DK er deres lille projekt, alt dette der sker nu. Er kun starten, stille og roligt med tiden, bliver dette land mere og mere lort. Det eneste folk gør, det er at brokke sig, der sker intet andet. Regeringens små hunde som er politiet vil holde os tilbage. Nu har jeg sagt det, om denne besked bliver gemt 10-15 år, eller om jeg lever til den tid. Det ved ingen, men. DK ER DERES LILLE PROJEKT, vores liv bliver mere og mere lort her, alt stiger, og vores værdi falder som menneske. hilsen en tidligere udsendt soldat.

Steffen K Hansen

#331 Re: Hvad er det i kalder kultur ?

2013-07-17 11:15

#12: Hmmm - Hvad er det i kalder kultur ?

Du er da helt til rotterne. Så er det heller ikke tradition at Halal slagte dyr, det er bare deres old primitive og mindre vidende måde at torturere et dyr på inden i spiser det, istedet for at tage dens liv på en så human måde muligt. 
Vi danskere har spist svinekød ved juletid så længe nogen husker, vi danskere har spist svinekød ved middagsbordet siden ruder konge var knægt. For ikke at nævne en af vores største indtægtskilder i Danmark er eksport af svinekød til udlandet. Hvad tænker de lande ikke om os hvis vores egne børn ikke engang kan få serveret det i daginstitutionerne?

- Steffen K Hansen


Gæst

#332

2013-07-17 11:16

Fordi det er diskrimination af vores børn !!! Og fordi vores børn nu tvinges til at spise kød der er Halalslagtet !!! Kan ikke være rigtigt, derfor denne underskrift !!!!

Gæst

#333

2013-07-17 11:16

Vi skal som Danskere passe på med ikke at gøre knæfald, for andres trosretning.
Camilla

#334 Re: fffffa

2013-07-17 11:23

#330: - fffffa

Ja, du har fulkommen ret.. Jeg venter bare på at blive kaldt op for at få en chip i nakken.. jamen danmark er ikke danmark mere, desværre.. det må vi bare snart indse, de personer inde på borgen har fået ødelagt rigeligt..


Gæst

#335

2013-07-17 11:29

Nu må galskaben stoppe...må vi snart have lov til at være i vores eget land, og selv bestemme over vores unger. Regeringen er gået ALT for langt, må vi så få ordnede forhold for dem der VIL være Dansker.

Gæst

#336

2013-07-17 11:30

Nu må det sgu snart stoppe!!!! Det er vores land og skikke og jer der skal integreres i vores samfund!!

Gæst

#337

2013-07-17 11:31

Supergodt initiativ. Tak for det og god vind.Jane

Gæst

#338

2013-07-17 11:33

Virker helt forkert at muslimer skal få lov til at bestemme hva der skal spises i danske børnehaver. Samtidig er politikerne som beslutter dette utroligt feje.

Gæst

#339

2013-07-17 11:35

Synes de skal stoppe nu, hvad fanden bliver det næste... At vores piger skal tvinges til at gå med tørklæde, fordi der ikke skal gøres forskelg....

Gæst

#340

2013-07-17 11:41

Jeg skal have lov at have grise steg og leverpostej..
Simon Off

#341 Tænk jer om før i underskriver. :)

2013-07-17 11:45

Åhhh dog, hvor skal jeg starte... Det er rigtigt at mange børnehaver ikke servere svinekød, og at nogle af dem servere halavlslagtet kød. Der er ikke nogle der forbyder svinekød i børnehaver, der er bare nogle børnehaver der vælge af hensyn til forældre og børn ikke at servere svinekød. Folk har sin frie ret til at vælge en anden børnehave vis de mener at deres børn skal spise svinekød. Lad os tage et eksempel: Vis jeg som forældre vælger at pladsere mit barn i en naturbørnehave, forventer jeg så at min barn kommer til at rende rundt inde i midten af københavn på de lejepladser? Nej, det gør jeg ikke, jeg forventer at de kommer ud i naturen, på samme måde forventer jeg at de ikke servere svinekød i en svinekøds-frie børnehaver. Det er børnehavens individuelle valg hvor vidt de vil lade sig selv fremstå som en natur-børnehave, eller en by-børnehave. Det du sætter din underskrift på her, er et brud på friheden, i og med at du 1) forhindrer børnehaver i at tage nogle individuelle valg, og 2) indskrænker mulighederne for at forældre kan finde en passende børnhave til deres barn. Stil dig selv spørgsmålet om du vil have fri ret til at vælge selv eller om du vil indskrænke vores frihed, for det du skriver under på her er at forbyde et valg som vi på nuværende tidspunkt har, men måske ikke i fremtiden vil have.

Gæst

#342

2013-07-17 11:48

Its vey sad when the cultural sensitivity and generosity of Danes allows intolerant Muslim outsiders to overrun its culture. At only 5.2MM people its doubtful Danish culture will survive in its historical sense if this insanity continues. It is shameful and it saddens me greatly.
Gæst.

#343

2013-07-17 11:49

Synes fandme det er for galt det her. Muslimerne må gerne få deres moskeer, eid fester, kalde os danskere kartofler, sige racistiske svin og alt det der hører til. Men vi må altså ikke, I FRED, spise frikadeller og leverpostejsmadder, samt leve i et Danmark hvor vi ikke kan smide asyl ansøgere ud fordi de ikke egner sig til landet? Vi siger oven i købet til dem "Her, tag disse penge, bare du rejser hjem igen" men alligevel vælger de at blive. De der kommer til Danmark og simpelthen forpester vores land... og jeg håber disse personer læser med her... REJS DOG HJEM!!! Og det her har under INGEN omstændigheder noget med racisme at gøre. Jeg så en kvinde i en spilbutik igår, hun har vel været fra Indien men hør nu lige her... Hun talte PERFEKT dansk, der var intet at sætte streg under! Det samme med hendes to mindre årige drenge. De var venlige og det var lige før jeg selv havde sagt "Ha en god dag!" for det er SÅDANNE personer vi gerne vil have! Det er SÅDANNE personer der skal have lov at være i landet. Indvandrere som Levakovic klanen, Gellerup og Vollsmose rødder og alle andre mindre åndeligt bemidlede bander SKAL UD! UDVISNING med det samme! Jeg kan ikke tage det mere. Mit lidt extreme ønske er at der en dag udbryder MASSE demonstration, og med det mener jeg ikke bare 1000 borgere fra 1 by sammen med 1000 fra en anden, jeg mener HELE Danmark og dem der ikke finder sig i denne indvandring fra disse folk, men også generalt østlandene og alt rakkerpak deroppe fra. Jeg vil sk**e højt og helligt på om ALT går i stå herhjemme, bare de får budskabet ind i deres små hjerner at den danske befolkning IKKE vil finde sig i mere. Jeg er IKKE racist for jeg kunne sagtens se mig selv med en sort kvinde og har ikke noget imod islam, men EKSREM islamisme hører IKKE hjemme her. Jeg har sagt det før og siger det gerne igen: Muslimer, der er ordentlige mennesker, og Islam, er velkomne i Danmark men det vil ALDRIG blive et verdens herredømme som nogle få tusinde extremister har en hed drøm om.

Det var mit input!

Gæst

#344

2013-07-17 11:50

AT DER ER VOKSNE DER IKKE KAN FINDE UD AF DET SKAL DA IKKE RAMME BØRNENE:-(Hvor er vi henne... DET ER SKI FOR LANGT UDE det er vedgud da ikke at indordne sig i det land du er i Lad nu være de kan da bare lade være med at spise vores frekadeller deres KÖfke med mere smager udmærker to pander skal der bare ibrug...HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE!!!!!!:-(:-)

Gæst

#345

2013-07-17 11:52

Syntes det er svineri og dette er ligeså meget at forskelsbehandle. Burde man ikke tage hensyn til ALLE.

Gæst

#346 Re:

2013-07-17 11:54

#27: -

Korrekt!  Og det samme bør være hvis der er bespisning i institutionerne...det er ok at sige nej tak. Tænker mødre (af anden etninsk herkomst) sagtens kan finde ud af at takke nej og selv give børnene mad med , de dage hvor der serveres fx svin.


Gæst

#347

2013-07-17 11:55

det burde ikke være os der skulle integrere os ind i vores eget land det burde være omvendt.

Gæst

#348

2013-07-17 11:58

Selvom jeg tvivler, så håber jeg Folketinget hører Folket! Er det ikke det de er der for, eller har jeg misforstået deres opgave! Jul, svinekød, vores kæreste eje Dannebrog... Hvad er der tilbage, når alt er tilpasset, så ingen bliver stødt!
VI FOLKET VIL IKKE VÆRE MED TIL DET HER!!!
Politikere SÅ HØR DOG MENIG MANDS STEMME!!

Gæst

#349

2013-07-17 12:00

Nu må denne indførsel af islams regler på alle niveauer i det offentlige rum stoppe. Vil folk praktisere deres tro, uanset hvilken, må det foregå i deres hjem eller dertil indrettede lokaler.. Og lad det så være et valg hvad man vil eller ikke vil spise etc. i det offentlige rum.. Men det skal være den enkeltes valg, ikke noget der påduttes af religiøse hensyn.

Gæst

#350

2013-07-17 12:02

DET HER ER DANMARK!!!!