David tilbage til huset

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen David tilbage til huset.


Gæst

#1

2013-04-02 02:29

Jeg syntes David så meget skal tilbage til huset, kan godt se det ikke er i orden at slås men bb skulle da stoppet det noget før, syntes Ronnie har fået for lang snor. Håber inderligt at se David tilbage i huset. Han er den mest ærværdig vinder.

Gæst

#2

2013-04-02 02:30

Jeg syntes at det er urimeligt at David røg pga af Ronni var provokerende... Han var betjent i den her uge og var derfor højere rangeret i den her uge og han skulle opretholde ro og orden i politistaten så når Ronni bevidst hele dagen provokere David og sviner Dennis hans kompagnon som betjent så syntes jeg det er fair at der bliver statueret et eksempel på huset's dårlige opførelse for selvom det var Ronni der var værst så var de 4 der bevidst hele tiden gik imod lovene... Ronni Tarik Silas Lene

Gæst

#3

2013-04-02 07:31

David er ikke tjent med at blive udlukket på grund af Ronni´s barnlige og hidsige opførsel over for Dennis . David forsvarede Dennis og derved blev selv mål for en meget aggresiv og barnlig Ronni der ærligt talt for tjente hvad han fik . Det er dermed ikke ok at vandalisere eller rasere , kald det hvad I vil , slussen . Man forstår godt David som lige har mistet sin far og været igennem 2 morderuger oven i og så for den gang gylle , som vi siger i jylland og på fyn , lige i smasken for at forsvare en ven . Ronni om nogen skulle tage og vaske sin mund for det trænger han godt nok til .Jeg håber han skammer sig og det skulle Lene også som er orsag til noget af balladen .

Gæst

#4

2013-04-02 08:23

jeg synes også at david skal til bage til huset det er ikke i orden med vold men det kunne havde været stoppet hvis man havde taget ronni til avkøling i opgave gården.og forklaret ham hvordan man opføre sig for så hvar det ikke gået så langt som det gjore det er bare min mening.

Gæst

#5

2013-04-02 12:01

Kun david skal tilbage da det var Ronnie der stirrede david