Stop islam

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop islam.


Gæst

#1

2012-07-26 16:05

Jeg er lei av dette, islamering.
av

#2 stop islam

2012-07-26 23:29

#1: -

islam er en politisk styre form som kun har til formål at holde hele befolkninger i et jerngreb.

ingen muslimer vil skrive deres koran om og fjerne alle de overgreb mod jøder, kristne og vandtro som koranen anbefaler, for gør de det så skal de forkaste islamisk lov og det ønsker de ikke.


Gæst

#3

2012-07-26 23:50

til alle dere som er inne på denne siden. ikke nøl men hiv dere på. folkens kom igjen, fortell om denne aksjonen til venner og kjente. det er overmåte viktig for folk og land, å stoppe denne forferdelige islamiseringen, denne ondskapens ideologi.

Gæst

#4

2012-07-27 04:40

Det ville have været endnu bedre om den havde heddet "forbyd Islam"

Gæst

#5

2012-07-28 22:02

Ud med Jihad
Ind med SIAD

Gæst

#6 Hvad laver nordmændene her?

2012-07-29 00:27

Holdt da op som der er mange nordmænd der blander sig i danske forhold.

Og hvordan har I sådan rent praktisk tænkt at gøre for at stoppe islam? Har I en plan?
av

#7 Re: Hvad laver nordmændene her?

2012-07-29 00:31

#6: - Hvad laver nordmændene her?

det er ret simpel sørge for de ikke får nogen indflydelse på samfundet.

nu ligger det sådan at norge er gamelt dansk og deres ønske om at stoppe islam er lige så stort.


Gæst

#8

2012-07-30 15:57

Underskriver fordi det hører ikke til nordisk kultur, og jeg ønsker at bevare vores specielle nordiske kultur intakt.

Gæst

#9 Re: Re: Hvad laver nordmændene her?

2012-07-31 22:46

#7: av - Re: Hvad laver nordmændene her?

Kan du så ikke fortælle om det simple og hvordan det vil foregå?


Gæst

#10 Re: stop islam

2012-08-01 11:27

#2: av - stop islam 

 Islam er da ikke et politisk system, der er en estableret religion , på lige fod den den mindst lige så destruktive kristendom.

Sharia er en lov, men en religiøs lov, bare en mere detailjeret udgave af de 10 bud, hvilket også lægger grund for de fleste af vores love i Danmark

Det er ikke Islams skyld at nogle folk ikke vil tilpasse sig.. nu snakker du om at skrive koranen om.. hvad så med biblen? tror heller ikke der er mange kristne der synes at biblen skal laves om.. og hvis du læser den igennem er der mindst lige så mange fucked op historier deri.

Hele religionen er bygget op om koranen lige som kristendommen er bygget op om biblen.


Gæst

#11

2012-08-02 22:06

De må enten indordne sig i DK eller rejse hjem! Kan godt være der er kirker i de muslimske lande. Men ikke for vores skyld. Udelukkende fordi der også er kristne i deres egne lande.
Ozzie

#12 Re: Re: stop islam

2012-08-02 22:11

#10: - Re: stop islam

Øhh biblen er da blevet lavet om. Det er jo tilladt for homosexuelle at blive gift i kirkerne nu herhjemme. HVOR står det i biblen at GUD synes godt om dét? Og NEJ har intet imod homosexuelle, tværtimod. Men at tillade ægteskab i kirken er da at gå imod biblen er det ikke? Forskellen på Koranen og Biblen er ikke særlig stor. I Koranen er Jesus bare ikke Guds søn, men hans Dicipel, hvor han i Biblen er Guds søn. Og nogle af Diciplene er Profeter i Koranen i stedet ;-) Så begge ER bygget på på Kristendommen.

Felix

#13 Hvadbehager?

2012-08-19 00:09

Hvad er dette for en uhyggelig og menneskefjendsk underskriftindsamling? Hvad bilder vi danskere os ind at kritisere islamisters ubehageligheder når vi tydeligvis ikke er bedre selv? 'Stop islam' - er jeg den eneste dansker der kan se hvor uhyggeligt et ønske dette er? At sådan noget her får lov til at stå får mig til at frygte for mit land. Jeg kommer til at tænke på nazismens ekstreme intolerance. Tænk hvad folk havde tænkt hvis der havde stået 'stop jødedom'?

Gæst

#14 Re:

2012-09-25 22:17

#8: -

Islam har været nordisk kultur siden 60´erne

Keld Christensen

#15 Come on!

2012-11-05 08:52

Utroligt så mange som ikke tør at stå frem med deres navne i sådan en sag her. Det er folk som jer, der laver sådan nogle underskrift indsamlinger, som gør at jeg skammer mig over at være dansker. I aner virkeligt ikke hvor meget I ødelægger for Danmark ved at have sådan en holdning. Muslimer er generelt et venligt og roligt folkefærd, og Islam er deres religion, og ikke en politik.

Jeg kender mange muslimer, og det er de fredeligste mennesker jeg har mødt.

Det er ærgerligt at uvidne mennesker forvekslet det at være muslim og tro på Islam med Taliban og terror, men der kan man bare se hvor meget USA og medierne har af indflydelse.

Ja der er ekstremister, som er psykopater, men det er der jo indenfor en hver religion. Og kristne har jo ikke selv meget at råbe hurra for, de har sq lige så mange sindssyge regler, love og holdninger...

Tænk jer om en ekstra gang, og undersøg jeres FAQs inden I laver sådan en underskrift indsamling.

Gæst

#16 islam

2014-08-29 22:00

Nej tak til bomber og halal slagtet kød, dårlig dansk tale  og at de altid trækker racismekortet bare du siger noget fornuftigt til dem, islam er ikke en race, men blot en tåbelig ideologi, vi bør ikke somfrie individer underkaste os deres religion, det er dem der lever efter den ikke mig, spis hvad der er i buffeten eller sult. Vi skal satme ikke have sharia lov og tilstande som i mellemøsten,vi er et højt udviklet land og vi skal satme ikke sætte uret årtusinder tilbage, vi kan ikke blive ved med at give for så er alt tabt.jeg ser gerne islam ulovliggjort, for det er den voldeligste fraktion inden for alle (religioner) det er en ideoligi der vil omstyrte demokratiet og det kan vi bare ikke bruge, det kan godt være demokratiet har sine fejl, men stadig bedre end at leve i stenalderen.

Danskeren

#17 Re: Hvadbehager?

2014-08-29 22:03

#13: Felix - Hvadbehager? 

 Hitler fejlede,han skulle jo nok have gået efter muhammedanerne istedet, det kan vi jo se i dag i bagklobskabens klare lys.