NY HUNDELOV NU.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen NY HUNDELOV NU..


Gæst

#76

2016-11-19 17:24

Denne lov er fuldstændig urimelig.

Gæst

#77

2016-11-19 17:56

Fordi jeg elsker dyr generelt

Gæst

#78

2016-11-19 19:32

Fjern denne dybt uretfærdige og vilkårlige hunde lov og stop mordene på uskyldige og totalt harmløse familiehunde. Jeg kan sagtens forestille mig, hvor knust en famile må føle sig, efter pludselig, at være frarøvet, deres elskede hund.....jeg har selv hund! Den sidste sag med de to hunde, der er dødsdømt efter 2 år, uden nævneværdig kontakt med mennesker, er simpelthen tortur af hundene og åndelig tortur mod deres ejere. Det er ufatteligt, at vi skal have sådanne vilkårlige og dybt uretfærdige tilstande i vort land....stop det og send denne lov på møddingen, hvor den vittterligt hører hjemme!!!

Gæst

#79

2016-11-19 20:49

Fordi der bliver aflivet masser af skønne hunde som ikke gør noget som helst forkert og som er elsket af deres familier. Loven dømmer hundene skyldig kun på grund af deres race ( hmm virker bekendt bare med mennesker. Og det er der vist ikke nogen Synes er okay )

Gæst

#80

2016-11-19 20:56

Fordi det er fuldstændigt forkert at slå hunde ihjel på formodning om hundens oprindelse,hvis man ikke ved hvad slags hund der er tale om så skal det kommer dyret til gavn. Og i øvrigt så bør det være en hunds opførsel og ikke dens race der er afgørende.
Byti

#81 Ironisk verden

2016-11-19 21:59

Ingen har retten til at bestemme hvornår et liv skal slutte, og det gælder både mennesker og DYR! Man kan sige at det er dybt ironisk at give et levende væsen sprøjten, og samtidig signalere, at det er forkert at slå uskyldige individer ihjel! Dyrene har ikke bedt om at komme til verden, og det er så de forudbestemte "truende" racer, der har trukket nitten, som skal lade livet, så vi psykisk føler os mere trygge.. Det er ALDRIG dyrets skyld... men ejeren, og hvordan de blir opdraget. Dyr følger deres instinkter, ligesom mennesket, der bare bliver en anelse bange, og derfor vælger at sige FORBUDT til det der skræmmer dem.. sørgelig ironisk verden vi lever i. Og vi skulle være de mest intelligente individer på denne planet.. og åbenbart også de mest hjerteløse! Jeg skammer mig over menneskets opførsel og behandling af dyr.. bare fordi vi kan...


Gæst

#82

2016-11-20 01:07

fordi der sidder nogen som ikke kender meget til hunde hvornår de er farlige eller ikke farlige

Gæst

#83

2016-11-22 18:20

Det er på høje tid at den bliver lavet om så det er politiet som skal bevise om hunden er en forkert race
jolele.....

#84

2016-12-13 18:58

Det er ikke hunden som skal straffes ,det er den som holder på snoren !!! Lad os nu få hunde-kørekort og dyre-politi i Danmark ,så vi kan få ryddet godt og grundigt op . Og så få den møg hundelov fjernet ,for det har kostet alt for mange små og store vovsers liv . Hundene kan desværre ikke selv sige stop ,men det kan VI for dem <3

Hansen

#85

2016-12-14 19:01

Der er jo mange af dem her i gang.. Man høre bare ikke der sker en skid med dette... 

Poltikerne vil desværre ikke høre på folket og eksperterne.

Steen Hansen

#86 Re:

2017-05-15 15:57

#19: -  

Mennesker er også skabt fredelige.
Det er forældrenes og samfundets love og regler, der skaber alt det der er så farligt


Gæst

#87 Re:

2017-05-15 16:00

#21: -  

 Det har vi da gjort i stor stil.


Gæst

#88 Re:

2017-05-15 16:03

#22: -  

Det giver jeg dig helt ret i.
Hundeloven SKAL være i overensstemmelse med NATURLOVEN, alt andet er ÅNDSFORLADT!

Alopecis

#89 Re:

2017-05-16 23:18

#77: -  

 

-A.nonym

#90

2017-11-19 17:35

Har kendskab til et par ejere der burde have været straffet/aflivet efter den lov.... - IKKE hundene!!!!!!!

Kan en lov ramme mere forkert end hunde loven gør ??


Gæst

#91 Hundelov hvor vigtigt er det?

2017-11-20 23:22

Jeg ser flere underskriftsindsamlinger her mod hundeloven hvorfor når det står så galt til med udsatte børn i Danmark var det ikke bedre med en rigtig underskrifts indsamling mod kommunernes behandling af udsatte børn og deres plejefammilier?