Mod tvangsfjernelse af børn pga lovbrud/fejl fra offentlige ansatte?


Gæst

#1

2016-11-12 13:12

Fordi jeg har kæmpet med deres løgne

Gæst

#2

2016-11-12 13:12

FORDI JEG SELV HAR ANBRAGTE BØRN. TVANGS FJERNET FRA HJEMMET. PÅ GRUND AF LØGNE FRA KOMMUNEN. I 4 ÅR HAR VI KÆMPET MED KOMMUNEN. UDEN NOGEN FREM GANG. OG OVERVÅGNING UDEN FOR HJEMMET I DERES LOKALER.

Gæst

#3

2016-11-12 13:33

For at hjælpe/støtte en veninde i hendes kamp

 

Mvh Brian V Thorsen 


Gæst

#4

2016-11-12 13:33

Fordi mit barn er tvangsfjernet på det pure opspind - hele sagen er løgn fra ende til anden, hvilket jeg i øvrigt kan dokumentere sort på hvidt - og har gjort. Men Ankestyrelsen og Retten hvidvasker blot sagsbehandlerens løgne gang på gang.


Gæst

#5

2016-11-12 13:33

Fordi dette er den eneste vej at gå. 

Først kom EU med kritik af Danmark på børneområdet. Siden FN. På trods af dette lukker vore politikere stadig øjnene for det misrøgt som kommunale sagsbehandlere udøver over for børn og deres familier. 

Man anbringer børn på Formandsbeslutninger, tit foretaget af gamle afdankede byrådsmedlemmer. Man anbringer børn, ud fra en 2 timers samtale med en psykolog. Dette er ikke godt nok. 


Gæst

#6

2016-11-12 13:45

Fordi forvaltningen ikke har forsøgt at hjælpe mine børn i 3 år lod de dem blive udsat for psykisk og fysisk vold, vendte den anden kind til, undlod at undersøge børnenens forhold ordentligt, manipuleret og direkte løjet i sagsakter fra samtaler og deres egen tilstedeværelse og rolle.. Ignorede en suicidal teenage dreng der hellere ville dø end se sin far, og oveni købet forsøgte at tvinge ham til samvær med faren.. Stadig efter drengen politianmeldte sin egen far fordi farvaltningen ikke gad.. Gladsaxe kommune har svigtet og begået overgreb på mine børn og skadet dem

Gæst

#7

2016-11-12 13:58

Det er forfærdeligt, at kommunerne kan lyve sig til et grundlag for en tvangsfjernelse. Et overgreb på et barn, som ofte er så voldsomt, at barnets følelsesliv er ødelagt for altid. Mange af disse børn får så voldsomme psykiske skader, at de ikke kan klare et arbejde eller gennemføre en uddannelse. Flere ender med at begå selvmord, fordi livet gør for ondt :-(

Gæst

#8

2016-11-12 14:20

Fordi kommunerne skal stoppes i deres løgne og bedrag.i mit tilfælde Kolding kommune

Gæst

#9

2016-11-12 14:49

Fordi jeg har selv anbragt barn. Og ønsker ikke der er flere familier der skal lide samme skæbne. Efter som der næsten ikke skal noget til i dagens Danmark før et barn eller flere bliver anbragt.


Gæst

#10

2016-11-12 16:36

Det er på tide at få ryddet op, desværre ikke kun her

Gæst

#11

2016-11-12 17:21

Start på videresendt besked: Fra: Dato: 6. oktober 2016 kl. 18.24.51 CEST Til: Pia Olsen Dyhr Emne: Vedr.:⁨ SV: Henrik Ravnborg : min historie kort fortalt . ⁩ Hej Pia det har jeg allerede gjort & Trine & andreas Stensberg har skrevet til social ministeriet , & der får jeg den samme smørre fra dem . Karina adsbøl har skrevet til social ministeren & der sker intet. Pernille rosen krantz teil kender også min sag & hun har læst alt i min historik & erkender at det ikke er en enkelt sag , men hvorfor er der ingen der gør noget ? Det er vores helbred der lider & er ødelagt , samt vores helbred, liv der er taget som gidsel i hele det her politiske spil. Hvorfor skal vi fanges i det ? Stort set rigtig mange af jer politikker kender til vores sag. Vi har ikke gjort nogen fortræd , men hvorfor skal vi straffes & efterlades . Jeg lever et liv hvor jeg er fanget i politiske lovbrud på lovbrud på lovbrud . Hvorfor skal vi ødelægges & vores helbred nedbrydes Prøv at spørg Pernille , Trine ohhh ja hun kender mig & prøv at spørge hvor mange mails jeg sender , spørg Torsten geil som fortæller mig at min sag er så kompliceret at den overgår den største sociale sag herhjemme. Det er ulideligt Pia & samtidig jeg har en dreng med selvmordstanker grundet offentlig sociale svigt. Næsten hver dag får jeg 30 -40 opringninger når han er ked af det Jeg beder virkelig om hjælp til dette , jeg er blevet rådet til at jeg skal få en folkevalgt politikker til st få ministeren i tale under paragraf 20 Når kommunerne er så korrupte & kriminelle , samt statsforvaltningen hvem skal så få dem til at makke ret Jeg sender et par videoer så kan du se hvor meget Mikkel min søb lider Mvh Henrik Ravnborg Den 6. okt. 2016 kl. 16.33 skrev Pia Olsen Dyhr : Kære Henrik Tak for din lange mail som jeg har læst, og tak for at du tog fat i mig på trappen. Jeg vil foreslå dig at kontakte vores social ordfører Trine Torp. Måske kan hun hjælpe dig videre. Jeg ønsker virkelig at du også får muligheden for et bedre liv Gode hilsner Pia Mange hilsner Pia Olsen Dyhr Formand for SF Tlf: 3337 4426 Mail: sfpiod@ft.dk Fra: Henrik Ravnborg [mailto:henrikravnborg@hotmail.com] Sendt: 6. oktober 2016 15:41 Til: Pia Olsen Dyhr Emne: Henrik Ravnborg : min historie kort fortalt . Hej Pia Tak for snakken da jeg fangede dig på trappen udenfor Christiansborg Du bad mig om at sende min historik . Du skal vide at den er ekstrem kompleks & man skal virkelig sætte sig ind i den. , Danmarks værste svigt , det kan du kalde min sag som er så kompleks at det berører mange områder at systemet ikke magter alle de svigt de har påført mig & min søn & min datter. Jeg kan dokumenterer alt i min historik så man kan ikke komme & sige at det ikke passer . Så jeg vil kunne argumenterer for mange punkter i systemet som ikke fungerer Lov mig du nærlæser dem . gør du det så får du et indblik i at dk ikke overholder de internationale menneskerettigheder , & det kan dokumenteres , samt internationale advokater har siddet & nærlæst min sag & at de bekræfter at den er så korrupt & kriminel PS håber at du kan hjælpe mig & min søn for vi lider virkelig under de offentlige myndigheder fejl på fejl & ansvars løshed Vores helbred er taget som gidsler i politiske spil & grænser sig til justitsmord af os, lyder voldsomt , og det er det også Jeghåber at du vil tage mig seriøs & at du evt. Har mulighed for at presse et møde ind så du vil have mulighed for at sætte dig ind i min sag , for du har ikke set lignende sag før Med venlig hilsen Henrik Ravnborg Mail : henrikravnborg@hootmail.com Mob: 53389288 Start på videresendt besked: Fra: Henrik Ravnborg Dato: 11. september 2016 kl. 13.15.10 CEST Til: "min@sim.dk" Emne: Vs: Henrik Ravnborg nedslagtning & destruering af lovlydig & ærlig borger Start på videresendt besked: Fra: Dato: 25. august 2016 kl. 11.19.54 CEST Til: Emne: Henrik Ravnborg nedslagtning & destruering af lovlydig & ærlig borger Start på videresendt besked: her er min historik kort beskrevet tja kort

Gæst

#12

2016-11-12 17:34

ingen steder er bedre en hjemme,giv dem der har det svært hjælp i hjemmet ,det er billigere og bedre,det er et overgreb bare at flytte børn væk til fremmede,,hvor ser man børn stikke af fra plejefamilier..

Gæst

#13

2016-11-12 20:50

Har været i systemet i 12 år efterhånden, med en anbragt søn og først nu, begynder det at rykke, efter der er kommet nye øjne på sagen. Dog handler min sag ikke om kommunale løgne, mere om, at der er nægter at se på udvikling i forældre rollen og hvad jeg har gjort for at komme ud på den anden side, før nu.

Gæst

#14

2016-11-12 22:29

Det er uratferdig at fjerne børn fra deres hjem uden grund og når forældrene bliver beskyldt for noget de ikke har gjort ved deres børn . men det viser sig at det er plejeforældre der har misbrugt børnene . Jeg har et vende par hvor de er blevet frikendt for at misbruge deres børn og de er i farmilie pleje . De kæmper for at få der børn hjem og ønsker det meget højt inden julen 2016 de elsker der børn og savner dem hver dag de kan ikke finde sig selv i den sværmetid de har brugt 4 år på

Gæst

#15

2016-11-12 23:31

Fordi jeg selv kæmper med løgne i min søns sag hos familieafdelingen

Anonymous

#16

2016-11-12 23:38

Fordi der er noget galt med de mennesker der arbejder i det system, de er besat af meget menneske og sandheds fjenske lyster. Så meget at det for almindelige mennesker ganske enkelt er ufatteligt. Man skulle slet ikke tro at det der foregår, kan foregå i virkeligheden. Jeg mangler ord.....

Gæst

#17

2016-11-13 00:27

Fordi vores datter blev anbragt på kommunens løgne og min kærestes to børn ligeledes.

Gæst

#18

2016-11-13 11:28

Fordi der er alt for mange løgne og svigt fra offentlige ansatte. Mest fordi de ikke aner noget om hvad de gør fordi de ikke er tilstrækkelig uddannet og fx ikke har styr på basale juridiske rettigheder og dermed krænker dem. Desuden firdi de ikke aner noget om de konventioner de er forpligtet til at overholde som fx Istanbul konventionen, som skulle beskytte imod psykisk vold. Istedet tilskynder kommunerne seksuelle, fysiske og psykiske overgreb og belønner overgrebs manden. Det er et generelt billede i hele landet, men jeg har personlig erfaring fra Århus hvor disse ting sker. Jeg tror ikke på at der sker nogen ændringer  som følge af en underskrift  indsamling - fordi ingen bliver holdt ansvarlige for det lort kommunerne laver og de enkelte socialrådgivere har ikke en autorisation de kan miste når de bryder loven, konventioner og sender børnene direkte i hænderne på voldlige og pædofile fædre.......... Men det er da forsøget værd ...


Gæst

#19

2016-11-13 13:12

Fordi det et overgreb og lovbrud på børn og forældre som bare må stoppe. Dette hører ikke hjemme i Danmark. Dem som ikke har kræfterne til at sætte sig op imod "systemet" mister deres børn og dem der har energi og overskud er mærket for livet.

Gæst

#20

2016-11-13 15:42

Offentlig magtmisbrug med lempfældig og løgnerisk sagsbehandling, fjendtlig og organiseret tyrrani mod borgerne i dette tilfælde mig. Ødelægger min familie og begunstiger fremmede på min bekostning.

Ingen retfærdighedssans fra offentlige ansatte på trods af deres livstil er med skattekroner. Desværre heller ikke fornuft til at tilgodese andet end deres fattige gang her på jorden.

Skam jer! Pengene kan bruges bedre end på jeres løn som offentlige selvretfærdige (værre end ondskab) og smålige kryb.

Sandheden er ilde hørt men den er dog omsorgsfuld, støttende og kærlig.


Gæst

#21

2016-11-13 16:32

Stop sagsbehandlernes løgne i børnesager. Sagsbehandlerne bør straffes, når de begår lovbrud.

Gæst

#22

2016-11-13 17:23

Jeg skriver under fordi vi har været udsat for det. Randers kommune har fjernet vores nyfødt barn, 10 timer gammel.
Mærkeligt nok har Randers kommunen ikke har fjernet af vores 2 ældre børn, kun den nyfødte. På løgne og rygter som på ingen måde vi har kendskab til , spytter de bare på os med løgne psykisk terror hvor sagsbehandleren sagde kort og kontant,

Hvis i ikke rejser fra dk så fjerner vi også de to børn. 


Gæst

#23

2016-11-14 11:32

Er selv mor til 3 børn som bor i hver sin plejefamilie hvor de 2 yngste tit ser hinanden men ikke den store og det 2 år siden
Rasmus Ruby
Gæst

#24 Jeg har skrevet under og delt dit opslag i min facebook gruppe :)

2016-11-14 12:38

Godt initiativ at starte denne underskriftindsamling for det forfærdeligt at den slags finder sted. Jeg er ikke selv berørt af dette, men flere af mine facebook venner er og jeg har stor sympati for denne sag, og jeg deler også derfor både dit facebook oplag og link til underskriftindsamlingen i min facebook gruppe: "velfærdsdemokratiet". Og så har jeg naturligvis også selv skrevet under nu håber jeg bare rigtig mange vil gøre det samme :)


Gæst

#25

2016-11-14 12:49

Jeg har en datter der bliver hetset af rebildkommune trods der intet er galt med barnet eller den måde min datter gør tingene på mht barnet. Skal med hende til møde igen (3de gang) på fredag på rebildkommune igen. Jeg kalder det for forfølgelse!!!