Bevar Jernalderlandsbyen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Jernalderlandsbyen.


Gæst

#76

2016-09-11 18:41

Jernalderlandsbyen er et umisteligt klenodie, og en vigtig brik i 1:1 skala som formidling af vores alles fortid.

Gæst

#77

2016-09-11 19:48

Jernalderlandsbyen er et rigtig godt projekt til at formidle historien på en levende måde for skolebørn. Har selv brugt landsbyen i undervisningen.

Gæst

#78

2016-09-11 21:14

Fordi det er vigtigt at støtte op om den modstand der rejser sig ift. Lukning af tilbud til børn.og unge i Odense kommune. Hvor er respekten for det kæmoe frivillige arbejde der ligger til hjælp til læring og oplevelser ud af skolen....

Gæst

#79

2016-09-12 09:30

1. er det et helt unikt sted, hvor man kan se sine forfædres arbejdsgang.
2. har det mega stor betydning i undervisning regi. (hvor skal skolebørn så gå hen og SE hvordan det så ud dengang)
3. når kommunen "lige" for nylig har postet penge til projektet, virker det (på mig) som det rene nonsens at lukke projektet få måneder senere.

Gæst

#80

2016-09-12 12:14

Vi og vores børn har haft og har stadig meget stor fornøjelse af stedet!
Og det vil være synd og skam og ærgeligt for for andre børnefamilier at de vil gå glip af Jernalderlandsbyen historieformidling!

Gæst

#81

2016-09-12 16:07

Det er et fantastisk tilbud, som jeg selv tydeligt kan huske fra min egen skoletid.
Vi skal kende fortiden for at kunne forstå nutiden.

Gæst

#82

2016-09-12 17:47

Jeg kender Jernalderlandsbyen - har engang arbejdet der, og ved at der bliver leveret en undervisning, som er guld værd for nutidens børn! Lukning af Jernalderlandsbyen vil en katastrofe!