stopflytninggrønttorvet

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen stopflytninggrønttorvet.


Gæst

#1

2016-06-20 21:51

Jeg skriver under for at støtte de handlende, og for at jeg gerne vil bevare området med stenmuren ved parkeringspladsen, der giver et hyggeligere miljø end en åben parkeringsplads.

Gæst

#2

2016-06-21 04:32

Fordi det altid har lagt der jeg bode i Christiansgade og var på tovet hver tove dag der var dyr der da jeg var barn og jeg er blevet ældre men kommer der stadig kan ikke undvære det
Stopkommunen

#3

2016-06-21 07:55

Det flot af aalborg kommune at flytte grønt torvet igen igen, men de tænker ikke på at der er en oste mand der har en fast butik der som ikke bare lige kan flytte ned på frederikstorvet.

Og at skulle være på frederikstorvet bliver næsten en umulighed for de 2 grøntsælgere at sætte deres boder op og at skulle køre rundt med paller med palleløfteren bliver også umuligt på det brostensbelagte underlag der nu ligge på frederikstorvet.

 

Aalborg kommune må sgu lige stramme lidt op om sådan noget sløseri, de vil gerne have at grønt torvet bliver bevaret men de er selv igang med at tage livet af den dejlige hygge der er ved at komme på grønt torvet.

 

Er kommet dernede i mere end 22 år lige fra at man gik med ble til den dag idag..


Gæst

#4

2016-06-21 08:28

Synd at salg af grøntsager skal flyttes. Folk er vant til at handle der.
Torvehandlerforeningen

#5 Re:

2016-06-21 11:33

#3: Stopkommunen -  

 Lige mht. brostensbelagt underlag har kommunen udvist velvilje; de har sagt at de vil asfaltere Frederikstorv. Se evt. Grønttorvet, Ågade, Aalborg på Facebook for mere info