Bevar Glesborg Skole

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Glesborg Skole.


Gæst

#1

2016-06-04 13:54

Der er snart kun skoler i de større byer. Der er da ærgerligt der skal køres så langt.

Gæst

#2

2016-06-05 16:41

Jeg gav min underskrift til bevarelse af Glesborg skole fordi jeg syndtes det er vigtigt at bevare de små skoler på landet ,men også samtidig for at understrege at de små land skoler bare kan give børnene en anden nærhed og noget som er i mere harmoni med deres opvækst på landet og med det tempo der er der og med det lokalområde som de bor i og som er en del af deres netværk Den nærhed og rummelighed ,kan en stor og hektiske by skole med et stort elevtal med fokus på effektivitet ,ikke give de børn der har succes af at være i mindre og overskuelige rammer og som har brug for den tætte relation til de ansatte.
Så derfor er det så vigtigt at de små skoler som Glesborg skole får lov til at bestå.
På Glesborg skole kender alle børn og de voksne hinanden .Børnene er gode til at rumme hinanden og leger på tværs af klasserne, der er faglighed og fordybelse,man føler sig velkommen på skolen som forældre og man bliver mødt på en ordentlig og professionel måde af de ansatte og af ledelsen.
Glesborg skole er et godt sted for børnene at gå i skole og de ansatte formår at give børnene en ordentlig og værdig inklusion fordi de møder barnet hvor det er ,så også barnet selv føler at det er en del af skole fællesskabet

Gæst

#3

2016-06-10 19:01

Fordi det er en skole , der fortjener at blive der

Gæst

#4

2016-06-12 12:13

For at støtte op-selvfølgelig. Er det ikke det, vi er her for.