Bevar Midtbyklubben på Nørre Allé

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Midtbyklubben på Nørre Allé.


Gæst

#1

2016-05-01 21:10

Det skulle gerne forsat være attraktivt for unge at gå i klub hvor de kan være sammen med andre unge og engegerede voksne- at fastholde de unge i klub kræver også fede omgivelser med spænende aktiviteter og plads til unge og aktiviteterne - det ser jeg bestemt ikke er muligt på samsøgade skole hvor pladsen i forvejen er " trang" . Risikoen er at de unge dropper klubben - og dermed det gode sociale fællesskab

Gæst

#2

2016-05-01 22:57

Jeg har et barnebarn i midtbyen, der går på Samsøgades skole,
Der har benyttet de allerede mistede steder,
Der er ikke plads til aktiviteter , som Nørre Alle tilbyder, på Samsøgade
Skole, der er gor lidt plads i forvejen, og hvorfor ødelægge noget der
Fungerer godt
Nok er lukket nu

Gæst

#3

2016-05-04 14:04

Skiftet mellem skole og fritid er vigtig både fysisk og psykisk. Midtbyklubben er og skal være andet end skole. Det kan ikke komme bedre til udtryk end de lokaler og den lokalitet som klubben har her og nu. Det er et sted børn og unge sætter pris på, samt de voksne i klubben har deres værksteder og hjerte det sted. det skal ikke ændres, ungdomsliv uden skolekrav, skal opleves et andet sted end på skolens grund. Jeg bakker op om klubbens og skolebestyrelsens holdning til at klubben forbliver, hvor den er i dag. Mange hilsner Tora Århus c, mor til barn der bruger klubben:)