Bevar Familieskolen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Familieskolen.


Gæst

#1

2016-04-27 14:13

Den gode sag :)

Gæst

#2

2016-04-27 15:52

af den simpel grund det ville værer rigtig synd og lukke den de har gjort et stort arbejde igenem årene luk noget andet hvor det ikke omhandler børn de gør en stor forskel på familie skolen

Gæst

#3

2016-04-27 16:29

Fordi jeg selv har Været der med begge mine børn , og gav os mange brugelige værktøjer

Gæst

#4

2016-04-27 20:08

Mangel på indsigt i sagerne fra ledelsen der træffer beslutning uden at vide/kende til stedet og effekt. Beholder det man kender/har tæt på og lukket det man aldrig har besøgt eller kender til.

Gæst

#5

2016-04-27 20:09

Fordi skolen hjælper børn og familier, der er udsatte socialt og/eller læringsmæssigt. Det er der god økonomi i, modsat hvis man lukker skolen og lade de resterende dele af skolesystemet og de udsatte børn og deres familier slå sig på hinanden.

Gæst

#6

2016-04-27 21:14

Ørum er en by i rivende udvikling - politikerne bakker op om LokalBrugsens udvidelse og ny placering overfor skolen og aktivcentret - her investeres mere end 22 mill. Så det kan undre at de samme politikere så arbejder med planer om at lukke skolen. Der mangler vist lidt udsyn her.

Gæst

#7

2016-04-27 22:35

Jeg skriver under, fordi familieskolen, har kompetente medarbejdere, som gør en forskel, lad familieskolen forsætte deres gode solide arbejde, som de har gjort for mange familier indtil denne dato. Skolen vil blive et savn,
som altid har været til gavn.

Gæst

#8

2016-04-28 12:05

Det er mangel på indsigt og direkte forkerte kommentarer de forkerte steder, der bringer Familieskolen i denne situation!
Det er helt igennem et fantastisk sted som gør rigtigt meget for de ramte familier.
ABSOLUT BEVARINGS VÆRDIG !!!
Politikere få syn for sagen, besøg dem !

Gæst

#9

2016-04-28 21:25

De laver et super flot stykke arbejde og hjælper børn godt videre. har selv en datter som de har hjulpet og hvis ikke de havde været der er jeg bange for at hun ville ha blevet en af de mange børn der desværre ikke kan klare sig i den nye skolereform. Men med deres hjælp er min datter kommet godt på vej.

Gæst

#10 Re:

2016-05-02 12:57

#6: -  

Bare lige til information, så er Familieskolen er ikke en del af Ørum Skole, men en selvstændig skole med børn fra hele kommunen. Denne underskriftindsamling går til bevarelse af Familieskolen og ikke Ørum Skole. Ørum Skole har sin egen side med underskriftindsamling som man kan gå ind og skrive under på. 


Gæst

#11

2016-05-02 17:45

Er selv igang med et forløb på Familieskolen , sammen med min datter på 12 år. Og det gør den største forskel for os begge to, både i skolen og herhjemme. Det er et tilbud der på ingen måde skal spares væk.