Din underskrift på et åben brev til vores folkevalgte .......


Gæst

#1

2016-04-19 22:55

Jysk boykotter danskerne – danskerne boykotter Jysk

Partiet SIAD er stærkt utilfreds med, at regeringen giver 40.000 kr. i tilskud til hver flygtning hvis de bliver ansat i en 2-årig periode og dermed holder en dansker ude af arbejde i 2 år, når man tænker på at samme partier forringede dagpengeydelsen, så over 40.000 måtte gå på kontanthjælp, men først efter at have solgt alt hvad de ejede.
Så Partiet SIAD opfatter dette som et angreb på danskerne og på danskernes ret til at have fortrinsret til dette land.

Dyne-Larsen er ikke den eneste der fyrer og fravælger danske medarbejdere og ansætter flygtninge med løntilskud, det er der mange andre arbejdsgivere der gør, men vi har valgt dyne-Larsen til at være et eksempel til skræk og advarsel for de andre arbejdsgivere om, hvad der kan ske, hvis man boykotter danskerne.

Så kort og godt, vi har udvalgt dyne-Larsen til at være et skrækeksempel til andre arbejdsgivere, der kun tænker på mammon og ikke på deres arbejdsløse landsmænd.

I sidste uge påbegyndte vi kampagnen med at få folk til at ringe og maile til Jysk. Jeg har personligt talt med Jysks kommunikationsdirektør og gav ham en forklaring om hvorfor vi boykotter og hvad der skal til for at få os til at stoppe. Han svarede at de ikke havde nogen flygtninge ansat i Uldum. Vi kender godt til flygtningene som arbejdede hos Jysk i Uldum, vi ved også at deres 8 ugers praktik er ovre.
Fortalte ham at det ikke var sagen i Uldum det drejede sig om, men de flygtninge som staten giver et tilskud på 40.000 til med et uddannelsesprogram der varer 2 år. Her mener SIAD at regeringen favoriserer de til Danmark tilløbende velfærdsmigranter og skider højt og flot på de mennesker de sendte fra dagpenge ned til kontanthjælp, hvor de måtte sælge alt før de kunne få kontanthjælpen.

Derfor er dyne-Larsen og hvad der nu kommer til at ske med dem også et skrækeksempel til regeringen og folketinget om at holde op med at favorisere tilløbende muslimer, der INTET tilknytningsforhold har til Danmark fremfor danskerne, der betaler skat og får dette velfærdssamfund til at fungere.

Vi vil langsomt geare op og fortsætte kampen indtil dyne-Larsen kommer med denne pressemeddelelse, hvor de siger, at de fra nu af ikke mere har flygtninge på tilskud og at flygtninge ikke kommer i arbejde før danskerne.

Denne uge starter blokade af Jysks butikker. Senere vil vi udvide det til resten af Europa, hvor han har butikker.


Gæst

#2

2016-04-20 09:01

Fordi ligegyldig hvilken regering der har været i årenes løb, er der blevet skåret alt for meget ned i velfærden rundt om i landet.

Gæst

#3 Re:

2016-04-20 13:29

#2: -  

 Ja så sandelig ikke kun de blå partier. Jeg vil foreslå, at du sender det, du har skrevet, til de største aviser, altså de aviser, som politikerne gider læse, så kan alle borgere se, hvad du og mange andre, skal igennem. Desværre får det nok ikke megen omtale, da de som kommer udefra, jo skal i forreste række til alt, som de aldrig har betalt en krone til. Det er desværre dagens Danmark, hold kæft og betal, men du får ikke noget for pengene, det skal andre have. Venlig hilsen, et ældre menneske, som jo nok snart mister sin boligydelse, og derfor selv, skal finde noget billigere at bo i.


Gæst

#4

2016-04-20 16:09

Det er er vigtigt.

Gæst

#5

2016-04-20 18:50

Jeg tror på den danskemodel og at velfærdssamfundet skal styrkes og ikke som det sker nu at der bliver større og større huller i sikkerhedsnettet som lader mennesker falde igennem og ud af systemet. Jeg håber en mentalitet om at vi skal hjælpe hinanden, og at skattekronerne går til at hjælpe de udsatte og ikke hjælpe de rige til mere rigdom.

Gæst

#6

2016-05-08 16:31

Jeg er træt af at være deres klude dukke,der bare sidder og venter på næste træk,for at gøre mit liv værre end det er,jeg har ikke bedt om de sygdomme jeg har,jeg fik af vide af en læge jeg var hypokonder,nu sidder jeg som 58 år,og er på kontanthjælp i 12 år,med adhd ,angst,deppretion ,osv,jeg orker ikke de svine hunde mere .
Maibritt S. Carstens

#7

2016-06-26 13:51

Jeg skriver under fordi jeg håber på effektive sanktioner over for kommunernes bevidste brug af smøl, til at underminere borgernes retssikkerhed.
Der er pt ingen sanktionsmuligheder, når en kommune overtræder sagsbehandlingstider. I Thisted Kommune fra 2 måneders officiel sagsbehandlingstid, til reelt 13 måneder på klokkeklar afgørelse fra Ankestyrelsen.

Dertil vil det også styrke retssikkerheden, hvis klager får sidste ord inden en sag sendes videre til Ankestyrelsen, da kommunen jo allerede i deres afgørelse, har udtalt sig og sender sagen videre, fordi de ikke vil ændre afgørelse. Men netop her, har de mulighed for, at forvirre sagen endnu mere, uden at borgeren får partshøring.

Jeg har lige fået 2. klokkeklare afgørelse i en og samme sag, fra Ankestyrelsen. - bad om omgående efektuering af sagen og fik at vide:
"vi har mistet en medarbejder og søger pt. en ny sagsbehandler til dig, så vi håber du vil have tålmodighed"
Naaaa jaaa, sagen startede såmend også allerede i august 2013. Naturligvis med omgående økonomiske sanktioner, til gavn for kommunen.

Og nu, 22.12.2016 er der stadig ingen afgørelse fra kommunen. Jeg har nu hyret en advokat til at varetage min retssikkerhed, men det kan vel ikke være meningen, at en borger skal have råd til advokatbistand, for at få kommunen til at efterleve klare retslige krav?


Gæst

#8

2016-08-03 00:05

Fordi budskabet er så vigtigt at få frem, for en anstændig social samfundsstruktur.