Sikker vej ved rundkørslen Hørsholm Kongevej/motorvejsafkørslen


Gæst

#1

2016-04-14 09:27

Rundkørslen ved Hørsholm Kongevej og afkørsel 10 på motorvejen er meget befærdet - og der køres absolut hasarderet ift. gående og cyklende. Der opstår mange farlige situationer.

Gæst

#2

2016-04-14 10:47

Er selv blevet kørt ned i det kryds, for mange år siden. Nu har jeg to børn.

Gæst

#3

2016-04-14 12:32

Øst-sognet, som er udkanten af Rudersdal er totalt overset i forhold til bl.a. trafiksikkerhed, cykelstier mm., af Rudersdals politikere på trods af, at her er et godt skattegrundlag i form af de mange der betaler skat i området (Ubberød, brådebæk og Høsterkøb). De fleste lokalpolitikere aner ikke noget om østsognet, når man spørger dem hvad deres politik er for vores område. Jeg synes vi skal rive os løs fra Rudersdal kommune og slutte os til Hørsholm kommune. De vil sikkert med glæde ta' imod mange nye skatteborgere og vi kunne nok forhandle os til nogle bedre trafikforhold: rundkørsler, cykelstier mm. Rudersdal kommune sover i timen. Der må da kunne forhandles med vejdirektoratet der sender så mange biler igennem vores rundkørsel!

Gæst

#4

2016-04-14 19:35

Et simpel trIek så dem fra motorvejen mod nord ikke kan køre så stærkt ud i rundkørslen er at der sættes et lille hjørne på Højer side af vejen ud til rundkørselen 

så når man kommer mod vigepligten bliver MAN nød til at sætte farten ned og dreje mod venstre også køre mod højre så vil farten komme HELT NED I TEMPO 

 


Gæst

#5

2016-04-14 20:25

trafiklys i steden for en rundkørelse påkrævet 


Gæst

#6

2016-04-16 18:17

Sidst jeg så nogen ting, var Politi ved stedet og de lavet kontrol af bremse lys og ellers lys på lastbilen og jeg ved ikke, hvad det hjælper. Vores fodgænger feltet mellem UBBERØD og BRÅDEBÆK har jeg set på flere gange, da jeg bor lige omkring stedet, jeg kan ikke lide det og ville gerne have at den bliv enkel cykel/gangsti på begge sider af RUNDKØRLSEN. MVH