Islam skal klassificeres som ideologi.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Islam skal klassificeres som ideologi..


Gæst

#1 Man gør ingenting ved at blive hjemme,

2016-03-10 23:08

Lørdag d. 19. marts kl. 13-15
Mødested: Kruså, Flensborgvej 13B, (ved p-pladsen foran Bingohallen)

Vi er mange helt almindelige danske borgere, der er rigtig bange for den udvikling, der sker lige nu. Folk vandrer direkte ind i vores land, uden vi ved hvem de er og hvad de vil her.
Allerede nu siger de fleste af kommunerne, at det vil sprænge deres budget at sørge for migranterne. Hvad sker der så, når der kommer familiesammenføring?
Der skal foregå en sortering ved grænsen, så bekvemmelighedsflygtningene kan blive i det sikre land Tyskland. Så må det være op til dem at sende dem videre tilbage.
Så kom og vær med til at støtte initiativet til at vække vores politikere. Man gør ingenting ved at blive hjemme, så vær med til at gøre en forskel.
Det gælder om at være så mange som muligt, så invitér alle dem du kender og alle dem du ikke kender. Stå f.eks. i et indkøbscenter og del ud eller hvis det er på landet din lokale landhandel.

FOR DANMARKS FRIHED OG FREMTID

Demonstrationen er lovlig og anmeldt til politiet. Vi går en tur til grænsen og tilbage igen og synger nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler. Der vil blive afholdt taler.

Benny Sørensen
Odense

#2 Vi skal ikke forsvare begrebet relligion men...

2016-03-15 13:05

Jeg var lidt tøvende med at underskrive fordi jeg synes at Islam passer fint under betegnelsen religion hvor man jo netop gør forærdelige og logik stridige ting for den usynlige mand i himlen. Men at religioner får særbehandling i forhold til ideologier når det kommer til stats støtte er noget jeg tager afstand fra. på det grundlag bør man skrive under selvom Islam er en religion.


Gæst

#3

2016-03-16 22:10

Rigtig mange danskere har fundet ud af at situationen med åbne grænser og asyl til alle der kan sige "Maj Asyl" er ved at ødelægge det Danmark vi kender for evigt!
Derfor er det vigtigt at omsætte denne viden til handling!
Kom til vores Demo og tag alle dem med du kender.
19 mar. kl 1300
Kruså, Flensborgvej 13 B (P-pladsen v/ Bingohallen)