Folket siger - Nej tak til Lars Løkke som Statsminister.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Folket siger - Nej tak til Lars Løkke som Statsminister..


Gæst

#1

2016-02-26 14:52

5 underskrifter ind til nu. det var ikke mange. men så må resten af danmark være lige glad med Danmark og hvad Lars Lykke Rasmussen sidder og sænker Danmark.

Gæst

#2

2016-02-26 18:34

Fordi nok er nok !!!!

Gæst

#3

2016-02-26 23:45

Han kunne jo ikke holde fingrene af fadet selv DCI skandalen og tøj til sig selv under valg kampangen. Det er jo almindeligt kendt at han ikke ejere noget selv og kun er en plattenslager der altid kun har levet på nas ved andre.

Og heller ikke Carl Holst og nu Eva Kjer Hansen og Søren Pind Hvad er der galt i det parti? Der er jo ikke andre end tyveknægte og løgnere der


Gæst

#4

2016-02-27 07:17

Jeg er enig i ovenstående

Gæst

#5

2016-02-27 09:06

Fordi hvores land bliver ødelagt med fattigdom klasse skel social uretfærdighed og løndumping hvis 7kke vi som folk borgere siger stop til den hetz der bliver udøvet mod syge arbejdsløse og andrer der af forskellige årsager ikke har til saltet til et æg for at forsvare de tusindvis af børn der bliver ofre for denne fascistiske politik og forskelsbehandling

Gæst

#6

2016-02-27 09:46

Dk har brug for en troværdig statsminister/regering.

Gæst

#7

2016-02-27 10:17

NU HAR VI FÅET NOK AF NEDSKÆRINGER .
DE SVAGE TRYNES !
VI ER ENDT I BUNDEN AF FØDEKÆDEN.
NOK ER NOK !

Gæst

#8

2016-02-27 10:46

L L R er da noget af de værste vi har været præssenteret for i Dansk politik. Han er nu næsten klædt af til skinnet men forlade posten det vil han ikke. Det minder meget om magtmisbrug at han bliver siddende.

Han har jo hverken opbakning for sin politik i folketinget eller ved befolkninge.

Nu skal han for 2 gang til dronningen og præssentere en ny regering og måske skal han af sted endnu en gang for at finde en afløser for Søren Pind.

Hvornår fatter han at han ikke bare kan blive ved


Gæst

#9

2016-02-27 12:24

Fordi jeg er så flov over at være Dansker

Gæst

#10 Surmuleren er ude igen

2016-02-27 15:50

Statsminister Lars Løkke Rasmussen fik ikke sin vilje: Eva Kjer Hansen må trække sig som minister - og dét til stor utilfredshed for et af koryfæerne i Venstre, Uffe Ellemann Jensen.

Var det ikke også ham der skrev at folket ikke viste deres bedste under sidste EU afstemning

Hvornår finder han mon ud af at folket ikke vil som politikkerne vil det?


Gæst

#11 Re: Surmuleren er ude igen

2016-02-27 15:54

#10: - Surmuleren er ude igen 

Helt ærlig mon man kan have tillid til L L Rasmussen hun er har da ikke trukket sig. hun har da fået besked på at gører det af L L R.

Altså endnu en løgn han og venstre kan jo ikke tåle et valg.

Og Uffe ellerbællesurmuleren han skal bare hold sin kæft ham kan man jo heller ikke have tiilid til 


Gæst

#12

2016-02-27 16:14

Som tidligere Venstre mand - Så Dansk Folkeparti - Så Social demokrat og nu Enhedslisten har jeg gennem et langt arbejdsliv fået et ordenligt chok.

Jeg har knoklet siden jeg var 9 år og har været på arbejdsmarkedet i 35 år. Jeg har spinket og sparet og sat enhver lille krone i min pensionsopsparing og mit hus.

Så blev jeg kørt ned af en gaffeltruck på arbejdet og kylet ud af systemet på selvforsørgelse.

Min familieliv er væk. Min ejendom belånt til skorstenen og truet med tvangsaktion. Hele min hverdag er fyldt med smerter. Min hjerne og helbred er kronisk ødelagt. Jeg kan ikke få nogen hjælp, da jeg ikke kan formulere mig ordentligt og korrekt på jurist sprog.

Jeg kan ikke arbejde for mit bentøj er ødelagt. Hukommelsen og koncentration er væk og jeg har mistet førlighed i hænderne. Frygtelige smerter.

På 5 sekunder blev mit liv ødelagt af en u-forsikret arbejdsgiver.

Min fagforening totalt ligeglade.

Advokater siger jeg har en oplagt sag men jeg har ikke pengene mere.
Pensionen var det første der røg. Eftervirkningerne af ulykken vil koste mig livet om få år, når kroppen giver op.

DER ER IKKE ET SIKKERHEDSNET!

Såfremt ikke alle bureaukratiske krav er opfyldt.

Du har ikke en chance i systemet, hvis din sag ikke er meget simpel. Eller du er uddannet jurist og dine mentale evner bevaret. Systemet er alt for kompliceret når du er træt med kroniske hovedsmerter, ødelagt syn, medicineret til du er ør og uden erfaring med afsindigt sygt system med økonomisk vinding for øje. De er totalt ligeglade med dig som person. Du er en "sag" der skal gøres billigt og du skal helst forsvinde i bedste mafiastil. Og det sørger de for!!!

Har du en hjerneskade har du ikke en chance for "De" er ubønhørlige og hårde.

Du er ikke dækket af forsikringen hos din fagforening!

Venstre og Dansk Folkeparti gør intet for den lille mand der passer sit arbejde og sin skat hele sit liv.

Fagforeningen er for længst fyldt op med pampere på solide taburetter.

Der er I dag ingen der kæmper for manden på gulvet.
Vi er tilbage hvor vi startede, men i dag er magtmidlet 23000 siders uforståeligt lovtekst. Ikke engang de indviede kan forstå det.
De u-uddannede sagsbehandlerne har du mere end 10 af på et år. Hvad skulle den enkelte kunne gøre for dig?

Det Danmark du kender er væk!

Vågn op!

Det er for sent for mig, der er kun den kolde våde grav, men måske, et lille måske kan du nå at rette på det og få en nogenlunde værdig alderdom?


Gæst

#13 Re:

2016-02-27 18:49

#12: -  

 Ja vores Danmark har de foræret væk til velfærdsturister og migranter der ikke forstår Dansk lov og ret.


Gæst

#14 Endnu er nederlag

2016-02-28 00:11

Så fik LLR endnu et nederlag hvor længe kan han blive ved?

Eller er han virkelig så dum han ikke forstår et vink med en vognstang


Gæst

#15 Re:

2016-02-28 01:01

#2: -  

 Du har helt ret, nok er nok, desuden kan man da ikke have en Statsminister der i den grad omgåes sandheden så letfældig.

solskin

#16 Re: ud med Lars og DF

2016-02-28 08:44

#1: -  

 Ud med Lars lykke og DF og ind med Enhedslisten der både er menneskelig og tænker på naturen 


Gæst

#17

2016-02-28 10:28

En regering der på så kort tid har ødelagt så meget både for syge og for miljøet kan jeg ikke have tillid til. Den skræmmer mig fra vid og sans! Det virker ikke som om den vil alle det bedste - kun dem der i forvejen har det godt.

Gæst

#18

2016-02-28 11:27

Gert johnsen

Gæst

#19

2016-02-28 20:15

Jeg synes han er ugenet som statsminister. Han giver et falsk og utroværdigt indtryk. Jeg stoler ikke på ham.

Gæst

#20

2016-02-29 07:15

I et forsøg på at redde miljøet, som Venstre er i gang med at sætte årtier tilbage...

Gæst

#21

2016-02-29 17:45

Fordi en statsminister bør have et uplettet ry og en udpræget retfærdighedssans overfor de syge,de handicappede, de gamle og de arbejdsløse--- Løkke er en stor ULYKKE derfor!

Gæst

#22

2016-02-29 19:13

Jeg ønsker et land, der er bygget op på økologi og bæredygtighed med både en social, økologisk og økonomisk bundlinje. Det er det eneste, der skaber fred i vore hjerter, beskytter naturen og skaber fundament for de kommende generationer og kloden dyre og planteliv. Den nuværende regering tænker kun økonomi og derved ødelægger de Danmark.
Jeg vil ønske I ville lave positive underskriftsindsamlinger. F.eks. "Vi vil have økologisk omstilling - nu", noget vi siger Ja til istedet for noget vi altid siger Nej til. Ellers godt initiativ,

Anonymous

#23 Re: Re:

2016-03-01 05:37

#15: - Re:  

 Denne side er typisk ræverøde lejesvende. 


Gæst

#24

2016-03-01 20:26

Det danske folk siger nej til en udemokratisk statsminister.

Gæst

#25 Re: Re: Re:

2016-03-01 22:49

#23: - Re: Re:  

Det er jo så den kassiske set fra dine øjne.

Og hvis man er imod velfærdsturister så er man sikkert nazist.

Få dig dog et liv.