Folket siger - Nej tak til Lars Løkke som Statsminister.

. Nej tak til Regeringen - den er S.. for meget Den er godt på vej til at *SMADRE VORT SAMFUND* vil vi det Nej.
Folket siger - Nej tak til Lars Løkke som Statsminister.
Danmarks øger sin Fattigdom med Lars Løkke ved roret -
Løkkes 'vanvittige plan': Vil svinge sparekniven endnu engang over Ældre handicappede, syge og arbejdsløse
Trods mange advarsler holder Lars Løkke regeringen fast i planen om at tage penge fra de Ældre - handicappede, syge og arbejdsløse dels for at få dem i arbejde & som der siges,, at der kan blive råd til store skattelettelser til de rige Han skal og må stoppes *FOLKET* siger stop de har totalt mistet tilliden til ham og venstre Regeringen   Regeringen skærer nu i kontanthjælpen,mm - for han siger , at det bliver mere attraktivt for de fattigste at komme i job. Men det er kun Venstre som tror på den vej. Kommuner, socialrådgivere og organisationer gør opmærksom på, at det kun vil medføre et hav af problemer. Siom det allerede har gjort - Jamen hvad tænker de på hvis de tænker.   Venstre bekræfter efter hånden at, bruger betaling, 0 % vækst i den offentlig, skatter skal ned og de rige skal ha' mere som er vejen frem for vort samfund - Jamen de drømmer jo. - men vi siger absolut Nej til hans Politik - Og vi siger ligeledes Ikke flere nedskæringer i Sundhedssektoren
Nej til fattigdom - Glem ikke Børn Unge og Ældre Behandl dem ordentligt og med *RESPEKT*..
Er det virkelig meningen at Lars Løkke Rasmussen skal ha held med sig til at køre Danmark i sænk *NEJ VEL*
Så er det sagt.
DEL LIKE DEBAT - Tak for din støtte ......   Mvh Stifter Bette Sonja Poulsen Madsen...
NB: Vi er allerede oppe på næsten 800 underskrifter - så Hold jer endelig tilbage ...
På forhånd tak. Husk at det nytter kun hvis vi støtter. så lad os nu få arbejdstøjet på.