Vi vil have Jette tilbage !!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Vi vil have Jette tilbage !!.


Gæst

#1

2016-02-23 13:36

De kan knap nok klare alle de hold vi er nu pga for lidt lærer - hvorfor så fyre en så dygtig lærer !!

Gæst

#2

2016-02-23 14:01

Jette er en fantastisk lærer, skolen vil miste en utrolig dygtig lærer
K

#3 #3

2016-02-23 14:56

Jette er en lærer som lever og ånder for dette fag og ikke kun er lærer, men også intrassere sig for os elever og det er fantastisk at kunne have sådan et forhold til en lærer, at man kan lære en masse og på samme tid hygge sig og have det sjovt! 

Det kan godt være at hun er den billigste at fyre, men hun er det dyreste at midste.


Gæst

#4 Re: #3

2016-02-23 15:10

#3: K - #3 

 Det er så rigtig skrevet!!!


Gæst

#5

2016-02-23 16:57

Jette er en virkelig kompetent og pisse dygtig lærer! Jeg håber denne indsamling vil hjælpe med at belyse dette og give Jette sit job tilbage!

Gæst

#6

2016-02-23 17:21

Kæmpe fejl og fyre Jette! 

Hun er vildt dygtig, og meget inspirerende for os elever. Hun er en fantastisk underviser, og så dygtig til at lære fra sig. Hun er en utrolig sød, frisk og altid glad person. Jeg så altid frem til undervisningen, når hun stod på skemaet. 

Kan slet ikke holde tanken ud om at skulle på skole, og ikke se det glade ansigt mere, og ikke modtage hendes fantastiske undervisning. Hun skulle have været med os hele vejen til svendeprøven, og det er frygteligt at hun ikke skal det nu. 

Hun lever og ånder for det her fag, og det smitter af på hendes elver. 

Er virkelig skuffet og grædefærdig. 


Anonymous

#7

2016-02-23 20:15

Hvis Aarhus tech vil beholde frisør adf. Skal de virkelig oppe sit game. Jette gjorde et fantastisk stykke arbejde, og har uden tvivl den fornødne kompetence som Aarhus har brug for. Alternativt vil folk efterhånden vælge Aartus tech fra, og flytte deres elever til Randers. Jeg overvejede selv at flytte, før Jette kom ind i billedet. Og at miste så dygtig en lærer lige op til svendeprøven i April er katastrofalt ! Så må Aarhus tech spare på noget andet. Men Jette er uundværlig. Og jeg er lykkelig for at vi havde hende som klasselærer til svendeprøven ! 


Gæst

#8

2016-02-23 23:19

Jeg syntes det er fuldstændig vanvittigt at der pludselig skal spares !!!! Først røg den ene og så den anden:/ 

husk på at man skal forny sig som skole , jeg mener det er den gale vej nu og vil overveje at rykke mine elever. 

Jette er et livstykke , hun er uerstattelig. En stor fejl der er begået .

 


Gæst

#9 Re:

2016-02-23 23:32

#1: -  

 Hold da op!


Gæst

#10

2016-02-24 09:17

Alt for god lærer man mister der...

Gæst

#11

2016-02-24 19:20

Fordi Jette er et fantastisk menneske, og ualmindelig dygtig ! RIGTIG RIGTIG STORT TAB for Århus Tech !!!!