bevar Børnehuset rosengården Ringsted

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen bevar Børnehuset rosengården Ringsted.


Gæst

#1

2016-01-19 17:03

Fordi mit eget barn selv har gået der, og vi har været glade for Rosengården.
Allan Mou Schluter
Underskriftindsamleren

#2 Re:

2016-01-19 17:21

#1: -  

 tak 


Gæst

#3

2016-01-19 19:06

Fordi begge mine børn har gået der og var glade for det.
Det er synd hvis den lukkes. At det er lejede lokaler er kommunens egen skyld da de valgte at sælge bygningerne istedet for at tænke langsigtet og slå flere institutioner sammen

Gæst

#4

2016-01-19 19:17

De skal ikke lukke den.

Gæst

#5

2016-01-20 07:37

Der skal være plads garanti .der flytter flere og flere til Ringsted hilsen Bedstemor

Gæst

#6

2016-01-20 19:00

Rosengården skal ikke lukkes, da det både var mit tidligere og første arbejdsplads i danmark.Min stor datter går i børnehaven dér og jeg har lige i sidste uge skrivet min datter nummer 2 op til både vuggestue og børnehave. Både personalet og ledelsen er utrolig dygtige og omsorgsfulde. Synes der er en hel række andre institutioner der skal lukkes frem for rosengården!

Gæst

#7

2016-01-20 23:10

Som tilflytter til Ringsted forventede jeg et trygt, fagligt, og stabilt forløb til mine børn i deres instition. Jeg er derfor meget overrasket over at institutionen eftersigende har været midlertidig. En oplysning jeg gerne ville havde været forundt inden jeg skrev mine børn op. Derudover er det frygtelig ærgerligt at lukke en institution med en personalegruppe bestående af faste medlemmer, der alle er rigtig dygtige til at samle både børn og forældre i nærområdet til et fælleskab i børnehaven. Jeg er skeptisk overfor at samle flere børn i de andre institutioner, da jeg mener, at det øgede antal børn går ud over den nære og personlige kontakt jeg dagligt nyder godt af i Rosengaarden. Bevar institutionen og værn om en institution i bymidten!


Gæst

#8

2016-01-22 06:52

For at bevarer en god arbejdsplads og en super velfungerende institution med verdens bedste leder!!