Stop for muslimsk tilgang til Danmark.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop for muslimsk tilgang til Danmark..


Gæst

#1

2016-01-15 19:42

Fordi nu må NOK være NOK. Vi har ikke råd og de skal også sendes hjem igen hurtig de er ikke en resurse, de er en belastning og vores økonomi smadrer.

Gæst

#2

2016-01-15 20:23

Jeg frygter for vores skønne Danmark skal blive overtaget af den muslimske trosretning, hvilket ville være grusomt, det er for mig den værste trosretning der findes, det er så forfærdeligt hvis Danmark ikke omgående stopper for alt indrejse af muslimer.

Gæst

#3

2016-01-15 20:36

Muslimer hat fået for meget magt i Danmark. Jeg mener man skal begynde udsendelse af muslimer og flygtninge, og hvis de ikke vil, skal der sættes ind med militær magt...
Holger Danske

#4 Stop det nu

2016-01-16 00:06

Gør som Norge:

Norge har haft problemer med flygtninge, der krydser grænsen fra Rusland på cykel. Det startede med et par stykker, men har nu udviklet sig til flere tusind. Den strategi forsøger Norge at sætte en stopper for, og flygtningene bliver derfor sendt retur – ligeledes på cykel.

Og som Tyskland:

Peter Dreier, guvernør i den sydbayerske by Landshut, fik for nylig nok af Angela Merkels åbenhjertige flygtningepolitik.

Guvernøren tog derfor konsekvensen af Angela Merkels passivitet på flygtningeområdet og lejede en bus, hvor han fragtede 31 migranter hele 340 mil fra Landshut til Berlin, hvor Angela Merkel har sit kanslerkontor.

Og luk så grænsen nu før det er forsent

Danmark frit


Gæst

#5

2016-01-16 00:37

Fordi jeg mener nok er nok. Der er nok i forvejen.

Gæst

#6

2016-01-16 05:53

Se hvordan de opføre sig når de kommer hertil landet.Gå og antaster vore kvinder,voldtager dem og siger at det er deres egen skyld fordi at de ikke har tørklæde på.Jeg mener at islam skal gøres ulovlig.Bare se med deres mærker på varer som bliver til halal varer.Gør det ulovligt.

Gæst

#7

2016-01-16 06:19

Jeg mener man skal lukke grænserne helt så vi kan tage os af vores egne først ældre , hjemløse jeg får næsten en tåre i øjnene når jeg tænker på det .

Gæst

#8

2016-01-16 09:03

Vi skal have stoppet for al tilgang af flygtninge og imigranter til vores land NU. De bliver ALDRIG en gevindst for Danmark,hverken økonomisk eller kulturalt.. Og at V-regeringen lefler for EU er til at brække sig over.

Hvem skal betale den enorme regning som det her asyl-cirkus koster ? Det skal vi og vores børn. Skattestigninger og dyb gæld, som vores børn kommer til at overtage.

Og vi kommer ALDRIG AF MED DEM IGEN.. Det er så svært at udvise kriminelle og afviste asylansøgere så hvordan skal man så sende disse " lykkeriddere " hjem igen !!!!

Luk grænserne og lav LUKKEDE flygtningelejre rundt i Danmark. Er den billigeste løsning indtil de kan rejse, frivilligt, retur.


Gæst

#9

2016-01-16 09:06

Tjek et nyt parti som gerne vil vælges ind i folketinget, måske de kan være med til at rette op på dette asyl-cirkus og EU-cirkus.

Nye Borgerlige hedder det...


Gæst

#10

2016-01-16 10:15

jeg skrev under,fordi jeg er dødtræt af alle de luksus flygtninge,som kommer til landet,for at få del i vores velfærd.Man har i alt dette,glemt de danskere,som har behov for hjælp på alle måder.Der skæres ned overalt-hjemmeplejen,maden,personale på plejehjem,sygehuse o.s.v. alt det for at der skal være penge til de såkaldte flygtninge.Det hænger mig ud af halsen.De kan kun finde ud af at lave ballade,stjæle,slå folk ned og klage over alverdens ting undtagen alle de penge de får,så snart de er kommet over den Danske grænse.De griner af os dumme Danskere og Regeringen gør ikke noget for at stoppe dem.De skal hjem til deres eget land straks med garanti for at de aldrig mere kommer inden for landets grænser.De tager i stor stil tilbage på ferie i en til to måneder om året,så de er ikke forfulgte på nogen måde.De skal blive hjemme,det Danske pas skal straks fratages dem.

Gæst

#11

2016-01-16 12:16

Ytringsfrihed, hvad hjælper det når politikkerne og pressen ikke vil høre på borgerne, kun deres egne egoer.

Gæst

#12

2016-01-16 12:26

Fordi Danmark er et Kristen land og det forenes ikke med muslimer!
מרדכי ואנונו

#13 דם חדש!

2016-01-16 14:03

אם לשפוט על פי התגובות כאן , יכל דנמרק הישן מספיק טוב לעשות עם קצת דם חדש !
Holger Danske

#14 Re: דם חדש!

2016-01-16 14:53

#13: מרדכי ואנונו - דם חדש! 

Ud af mit land din skide muslim. Lær dog dansk hvis du apselut vil være her

Vi har ikke sendt bud efter dig og dine fætre.

Luk grænsen før det er for sent

Danmark frit 

Holger Danske

#15 Ud med dem nu før det er forsent.

2016-01-16 14:57

Deres måde at opføre sig på overfor piger er ikke bare kulturbestemt, som de påstår, men koranbestemt.

Piger der ikke trækker deres klæder tæt omkring sig opfattes som urene og når man samtidig ikke er muslim, så er man lovligt bytte ifølge koranen.

Luk grænsen nu før det er for sent

Danmark frit


Gæst

#16

2016-01-16 14:58

til sidst er de flere end os, pengene,velfærd,bolig,arbejde, hvor fanden skal det komme fra ????????

Gæst

#17

2016-01-16 15:21

jeg skrev under fordi de overtager totalt vores land og opfører sig som det var deres land de burde være taknemlige;( men ud med lortet:)
מרדכי ואנונו

#18 Re: Re: דם חדש!

2016-01-16 15:30

#14: Holger Danske - Re: דם חדש! 

 למידע שלך , אני כל כך לאמוסלמי , אבל יהודי . ואני לא לכתובבערבית , אבל עברית . 

 

 

 

Gæst

#19

2016-01-16 16:40

Kultur sammenstød og for at sikre næste generation - bevare sikkerheden og økonomien

Gæst

#20

2016-01-16 17:27

Jeg ønsker at bevare Danmark som et trygt, frit og demokratisk land med ligeret mellem kønnene!

Gæst

#21

2016-01-16 18:06

Har lige læst på Dagens.dk, at byen Bornheim i Tyskland, afviser asylansøgere, da de ikke kunne lade de kvindelige gæster være i fred.  Det bliver nok ikke det sidste ubehagelige , vi hører om muslimske mænd.


Gæst

#22

2016-01-16 18:17

Fordi jeg ikke vil acceptere at vi skal tilpasse os deres relegion og vaner. Det bør være omvendt. Ydermere skal de acceptere grundloven står over deres relegion.
Holger Danske

#23 Re:

2016-01-16 18:44

#21: -  

Nej det er også galt med dem i Haderslev og i Sønderborg.

Vi må forlange at de skal holdes indespæret i de centre til de kan sendes hjem igen.

Luk grænsen nu før det er for sent

Danmark frit 


Gæst

#24

2016-01-16 19:05

Jeg og mange andre ønsker Danmark tilbage son det var,med trykhed i gaderne og ens hjem.

Gæst

#25

2016-01-16 20:20

Muslimer vil gerne have de samme rettigheder i Danmark, som i deres eget land, men det mener jeg ikke er rimeligt, da de kommer fra en helt anden kultur end den danske, og jeg tænker specielt på deres kvindesyn.Også deres Sharia bør de holde i deres eget hjemland