Stop nedskæringerne på børne- ungeområdet i Odense kommune.


Gæst

#26

2015-12-17 20:29

Fordi det ikke er forsvarligt og spare mere mere på børne- og ungeområdet.

Gæst

#27

2015-12-21 19:34

Jeg er lærer og enormt træt af de vilkår vi byder den danske ungdom og dermed samfundets fremtid.

Gæst

#28

2015-12-21 19:48

Det er vigtigt at vi sender et klart og tydeligt budskab om at nedskæringerne må STOPPE.

Gæst

#29

2015-12-28 17:26

Fordi jeg haret barn med særlige behov der går i en almindelig børnehave og har følt på egen krop hvor hårdt man skal kæmpe for den hjælp det enkelte barn har krav på. At det der for bare 5 år siden var almindeligt at få hjælp til er så svært Idag. Knast- børnehaver er lukket, og de almindelige børnehaver skal derfor varetage og inkludere med nærmest samme normering. Ikke ok, børnene er dem der skal føre tingene videre.

Gæst

#30

2015-12-28 20:10

Fordi nok er nok. Jeg arbejder selv på en skole og i skulle bare se, hvordan det hele sejler pga. manglende hænder.

Dem, der vil skære yderligere må have hovedet oppe i røven. Tænk langsigtet istedet for pokker. Daginstitutionerne er også helt i tovene. Stakkels børn og personale! 

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-12-29 11:20



Gæst

#32 Retten til at blive set og hørt

2015-12-29 11:23