Velintegreret 19-årig udvises fordi han er over 18 år

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Velintegreret 19-årig udvises fordi han er over 18 år.


Gæst

#26

2015-11-06 08:03

Nu tar I jer kraft ædeme sammen, når et barn er mere eller mindre ovokset her og man har sagt ja til at tage sig af det, så er vedkommende også dansker, hit med passet! Og må vi så være fri for det der 'knald for danmark', det virker jo hult og direkte raceavlsagtigt når et velfungerende ungt menneske så ellers smides ud af landet lige når han når en alder hvor han begynder at være et voksenaktiv for samfundet. Skulle vi bruge flere hænder eller ej? Kom dog lige ind i kampen!


Gæst

#27 Re:

2015-11-06 08:24

#13: -  

Vær sød at kontakte os på vores asylbørn på Facebook. Vi har behov for udtalelser til Alis sag. 

Dette vil gøre en kæmpe forskel for udvisningen.


Gæst

#28 Re:

2015-11-06 08:26

#2: -  

 

Vær sød at kontakte os på vores asylbørn på Facebook. Vi har behov for udtalelser til Alis sag. 

Dette vil gøre en kæmpe forskel for udvisningen.


Gæst

#29 Re:

2015-11-06 08:27

#4: -  

Vær sød at kontakte os på vores asylbørn på Facebook. Vi har behov for udtalelser til Alis sag. Dette vil gøre en kæmpe forskel for udvisningen.


Gæst

#30 Re:

2015-11-06 08:28

#5: -  

Vær sød at kontakte os på vores asylbørn på Facebook. Vi har behov for udtalelser til Alis sag. 

Dette vil gøre en kæmpe forskel for udvisningen.


Gæst

#31 Re:

2015-11-06 08:29

#8: -  

 

Vær sød at kontakte os på vores asylbørn på Facebook. Vi har behov for udtalelser til Alis sag. 

Dette vil gøre en kæmpe forskel for udvisningen.


Gæst

#32 Re:

2015-11-06 08:30

#9: -  

 

Vær sød at kontakte os på vores asylbørn på Facebook. Vi har behov for udtalelser til Alis sag. 

Dette vil gøre en kæmpe forskel for udvisningen.


Gæst

#33 Re:

2015-11-06 08:33

#19: -  

 

Vær sød at kontakte os på vores asylbørn på Facebook. Vi har behov for udtalelser til Alis sag. 

Dette vil gøre en kæmpe forskel for udvisningen.


Gæst

#34

2015-11-06 08:45

Det er umenneskeligt og tåbeligt - hvem er de personer i det offentlige der tar en sådan beslutning - uanset hvad loven lige siger? Er der slet ingen i vores embedsvælde der har nosser til at være anstændige.....jeg græmmes

Gæst

#35

2015-11-06 14:50

Ali har vist, at han kan tilpasse sig det danske samfund ved at han har dygtiggjort sig på højt niveau. I fremtiden vil han opfylde generationskontrakten og være med til fremme europæiske ideer for et fredligt liv på tværs af kulturerne. Vi ved at de europæiske nationalstater lider af børnemangel og har en befolkningssammensætning med alt for mange ældre personer. Mig selv inkluderet. Jeg kan ikke forstå, hvorfor man udviser et menneske der har ydet maximal integration. Desuden klager erhvervslivet over manglende kvalificeret arbejdskraft.

Gæst

#36

2015-11-07 10:57

Det er ufatteligt at regering siger at vi mangler hænder, og unge til at betale for de ældres pension samtidig med at de sender dem ud der netop vil det! Fuldstændigt vandvittigt

Gæst

#37

2015-11-07 17:34

Fordi vi skal tage godt imod de flygtninge der kommer til Danmark!


Gæst

#38

2015-11-07 18:00

Det er fuldstændigt absurd, at man sender folk tilbage, når de intet netværk har, ingen relation længere, har til det land de blev født i.
Det er umenneskeligt.
Vi taler så meget om integration. At mange er uintegrerede. Når man så har nogle, som er velintegrerede, har udsigt til at kunne blive et gode for Danmark, som jo kommer til at mangle arbejdskraft, så virker det helt absurd at sende folk hjem, til uvis skæbne, og død har vi set, når man burde beholde dem her i Danmark og få glæde af dem.
Jeg begriber ikke, hvor det rigtige, menneskelige, etiske, fornuftige er i disse hjemsendelser af børn, unge, voksne som er velintegrerede, syge, eller intet har at komme "hjem" til.

'Hjem er, hvor hjertet er'

Gæst

#39

2015-11-07 19:25

Fordi måden vi behandler asylansøgere der søger ophold her på er umenneskelig

Gæst

#40

2015-11-07 19:38

Den sunde fornuft burde herske over de rigide regler, loven dikterer. Det er mennesker, det drejer sig om, ikke ting, og desuden er han jo netop en af dem vi har brug for.

Gæst

#41

2015-11-07 20:04

er det nu fup reklamer igen, lort. jeg finder mig ikke i det fb pis, tak
Holger Danske

#42 Re: Re: ?

2015-11-08 00:11

#7: N.F.S. Grundtvig - Re: ? 

Kan kun svare de fleste unge mænd fra 11 - september var også kendt som flinke unge studerende i Hamborg

Man ved aldrig hvor man har dem de hører slet ikke til i vores kultur


Gæst

#43 Re:

2015-11-10 11:55

#10: -  

 Tjah måske han kunne hjælpe til i sit eget land, med noget givende til deres samfund, når du siger, at han er sååå rar og dygtig. 


Gæst

#44

2015-11-13 15:15

Lad os holde fokus til at udvise de kriminelle og de der i forvejen lever enten ulovligt el.på tålt ophold i Danmark og hold de velintegrerede i Danmark.Det er da komplet vanvittigt at vi skal læse om kriminelle udlændinge der gang på gang,kan fortsætte deres kriminelle aktiviteter i Danmark,som i øvrigt er udviste og så smider vi samtidig fuldt intergreret og velfungerende unge ud af landet. Det er sgu en ommer.Det er ikke det Danmark jeg ønsker.