Velintegreret 19-årig udvises fordi han er over 18 år

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Velintegreret 19-årig udvises fordi han er over 18 år.


Gæst

#1

2015-11-04 21:07

Engagerede unge bør vi vise omsorg

Gæst

#2

2015-11-04 22:19

Jeg kender Ali gennem opholdssted han boet.
- Jeg synes, Ali er et mønstereksempel. Et vanvittigt stærkt menneske, som ville blive en kæmpe gevinst for vores samfund, hvis bare han fik lov.

- Det gør mig så ondt, at vi ikke giver ham en chance - han har kæmpet for at klare sig godt i Danmark,
Holger Danske

#3 ?

2015-11-04 23:41

Ja jeg forstår ikke hvordan en ung mand skulle være enkæmpe gevinst for os

Vi har da selv tusindvis af unge DANSKERE som ikke kan få eller finde et job så hvorfor nettop ham?

Det kan jo ikke være rigtig at vi skal slås denede for at få et demokrati op at stå og alle deres unge mænd skal leve på nas her

Så for mig er det helt fint han blir udvist og gerne mange flere med ham

Men den blir sikkert slettet herfra i ydringsfrihedens navn

Danmark frit


Gæst

#4

2015-11-05 06:57

Fordi det forekommer mig helt helt urimeligt, at en velintegreret ung mand som Ali skal udvises. Det er oprørende. Som Alis dansklærer på sprogskolen husker jeg ham som en af de dygtigste, flittigste og rareste kursister, jeg har haft, og forestillede mig, at han gik en god uddannelse og et godt liv i møde her i Danmark. Jeg håber virkelig, at der i sidste øjeblik vil vise sig en løsning, og at Ali alligevel får lov at blive.

Gæst

#5

2015-11-05 07:28

Jeg underskriver her, fordi jeg kender Ali. Han er en rigtig god og dejlig dreng, som ikke fortjener at blive udvist fra Danmark. Jeg har gået på skole med ham på Holbæk 10'kl. Center. Og han klarer sig godt i skolen, og møder op som han skal.

Gæst

#6

2015-11-05 10:45

Jeg skriver under fordi det er ganske urimeligt at udvise denne unge mand.
N.F.S. Grundtvig

#7 Re: ?

2015-11-05 10:49

#3: Holger Danske - ? Han vil det danske samfund. Han er motiveret og dygtig. Han uddanner sig (i modsætning til nogle af dem, der er arbejdsløse), og han engagerer sig i foreningslivet. Han er med andre ord allerede godt inde i samfundet, og med mulighed for at blive en indtjeningskilde for staten via SKAT. De penge kunne gå til nogle af dem, der ikke er i job. Uanset hudfarve og fødeby. 


Gæst

#8

2015-11-05 11:11

Fordi jeg har været på DFUNK sommercamp med Ali og han talte perfekt dansk og fordi det er så urimeligt at sende folk tilbage, som ingen tilknytning har landet længere og som samtidig er så unge som Ali.

Gæst

#9

2015-11-05 11:22

Ali er en god dreng

Gæst

#10

2015-11-05 14:58

Det er smerteligt, at de unge flygtninge, som Danmark har taget imod og integreret i vores samfund, nu bliver udvist. Til hvilken skæbne? Jeg tør ikke tænke på det!

Gæst

#11

2015-11-05 15:02

Hvad skal man med særligt omsorgs - og beskyttelsesbehov for mindreårige, når man alligevel kyler dem ud, når de bliver myndige???

Gæst

#12

2015-11-05 16:56

Alt andet vil være at lukke øjnene for at ødelægge et ungt menneskes fremtid.

Gæst

#13

2015-11-05 18:34

Jeg kender selv Ali fordi jeg har gået i klasse med ham. Han fortjener absolut ikke at blive udvist, det er der mange andre der gør istedet.

Gæst

#14

2015-11-05 18:50

Jeg skrev under, fordi det er en fuldstændig meningsløs, ufølsom og utilgivelig handling.

Gæst

#15

2015-11-05 19:14

Jeg har skrevet under i ønsket om et Anstændigt Danmark. 


Gæst

#16

2015-11-05 19:24

Urimeligt at udvise afghanere til det, der bliver kaldt deres land, men som de er flygtet fra for længe siden. Når de så ovenikøbet klarer sig så godt i Danmark

Gæst

#17

2015-11-05 20:16

when do the politicians start to think logically? and when do the Kommunes (people who work there) start to act human and show compassion? I often experience, that they just stick to the rules, even if it is heartless... Did noone tell you, that you need to decide for humanity and cross this border in certain cases? In this case, it absolutely doesn't make sense to send this boy to Afghanistan, where his life would be in danger again!

Gæst

#18

2015-11-05 20:40

Manden er et pragteksemplar, hvis drømme ikke fortjener at blive knust. Han er et positivt bidrag til det danske samfund, ikke en udgift eller ulempe.

Gæst

#19

2015-11-05 21:02

Jeg kendt ham i 4 år. Han er bare fantastiske dreng stille rolig .
Jens Faurschou

#20 Re: ?

2015-11-05 21:05

#3: Holger Danske - ? 

Hvis du ikke har noget konstruktivt at bidrage med i denne uheldige sag, bør du holde mund i stedet for at fremstå som en snæversynet "red neck" med hang til lynching og Sydstatsmusik.

De tusindvis af unge danskere, som du henviser til i dit indlæg, har ikke nødvendigvis de samme forudsætninger som den unge herre har tilegnet sig her i landet. 

Spread some love instead of hate. <3


Gæst

#21

2015-11-05 22:52

Ali Motahari does not safety in Afghanistan and if he deported to Afghanistan will be killed .

Gæst

#22

2015-11-06 01:14

Jeg skrev fordi jeg ved og har selv Været i sådan situation. Man skal ikke bare vende ryggen om og siger nåh men afghaner er ikke et menneske mere så skal de bare ud. Men hallo danske regering i har holdt ham indtil han var 17 men da han skulle søge om forlængelse så gavet i ham afslag, min spørgsmål er hvorfor gjort i det ikke Før, så han kunne få ophold i andet land? Nu han er over 18 det er sådan set for sent.. idioter. ...!!

Gæst

#23

2015-11-06 05:23

Fordi Ali er en god dreng, der bidrager til det danske samfund. Beslutningen om at sende ham tilbage til Afghanistan, hvor han ingen familie eller tilknytning har, er fuldstændig urimelig.

Gæst

#24

2015-11-06 06:45

Det er ikke i orden at sende integreret unge mennesker retur til intet!

Gæst

#25

2015-11-06 06:47

Vores umenneskelige system, vil at mennesker skal behandles retfærdigt og ikke efter alle de regler de har indført i deres umenneskelige flygtningepolitik.