AKTIV ÅBY - for byudviklingen i Åbyhøj

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen AKTIV ÅBY - for byudviklingen i Åbyhøj.


Gæst

#1

2015-10-03 10:39

Jeg vil gerne støtte, at en ny bydel i Aarhus planlægges fra starten, til gavn for alle.

Gæst

#2

2015-10-04 12:02

Jeg ønsker at støtte initiativtagernes intentioner, primært at sikre bedre rammer for sportslige aktiviteter for børn og unge i Åbyhøj

Gæst

#3

2015-11-10 18:27

Jeg bor i Åbyhøj og er selvfølgelig interesseret i at byen udvikler sig sammenhængende.

Gæst

#4

2015-11-16 22:32

Født og opvokset i Åbyhøj og ser gerne byen udvikle sig og give liv og arbejdspladser til mange mennesker☺
Åbyhøjser-mor med stort Å

#5 Svømmehal

2015-11-17 22:14

Jeg støtter op om dette høringssvar særligt omkring et aktivt sportsliv. 

Et ekstra ønske for flere åbyhøjsere og jeg er en svømmehal/ badeland hvilket Århus virkeligt mangler.

Faciliteterne på Gammelgaardsskolen er gode for en skole så stor som Gammelgaardsskolen er. Dog deles bassinet af to skoler.

Som det er nu, har klasser fra Åby skole 1 klokketime til bus, bad/omklædning, svømmeundervisning, bad/omklædning hjemtransport. Det virker næsten omsonst at tage turen for så lidt tid i vandet. Børn som er vandsskrække får en utrolig dårlig oplevelse. 

Åbyhøj har mange aktive børn. Med de lange skoledage bør der være kort til sportsklubben. Mulighed for et mere varieret sportsliv i Åbyhøj ville virkeligt være dejligt.

 

Niels
Gæst

#6

2016-02-09 16:30

Det er for mange nye indbyggere på en gang. Er infrastruktur, institutioner, skoler osv. tænkt ind i planen? Jeg tvivler.