Nej tak til muslimske friskoler

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej tak til muslimske friskoler.


Gæst

#1

2015-11-14 22:09

Danmark er ikke er muslimsk land. Derfor skal der ikke være muslimske friskoler i Danmark

Gæst

#2

2015-11-15 07:57

Der tales så meget, om integration af muslimer, så er det da uforståeligt, at man tillader disse friskoler, hvor der kun er muslimer. Ja jeg spørger bare.

-?

#3 Re:

2015-11-16 13:59

#1: -  

 Hvorfor er der så en jødisk skole?

Rana

#4 løgn og latin

2015-11-16 20:21

Jamen det der står er jo fuldstændig forkert. Slaver, sex, slå og mandschauvinist osv alt det der står er jo løgn, det står der ikke i koranen


Gæst

#5 Re:

2015-11-17 06:33

#1: -  

 Hvad med jødiske friskoler??? 

En der ikke vil have muslimske friskoler

#6 Re: løgn og latin

2015-11-17 11:09

#4: Rana - løgn og latin 

 Så læs koranen igen. :) Det står i koranen. Har også skrevet hvor det er at finde i koranen så man selv kan undersøge det nærmere og finde stedet i koranen og se jeg taler sandt. Hvorfor skulle jeg lyve, er kun interesseret i sandhed. Hvorfor skulle jeg lyve og skrive hvor man kan finde det i koranen, så virker det jo ikke hvis folk slog det op og så der stod noget andet. Man læs koranen, uden at høre undskyldninger fra muslimske "lærde", hvor du bare åbner dit hjerte og tænker godt over ordene, så skal du nok se sandheden.


Gæst

#7

2015-11-17 12:43

#1: "Danmark er ikke er muslimsk land. Derfor skal der ikke være muslimske friskoler i Danmark# skriver du.

mon du forstår ordet friskole?

Desuden er en muslimsk friskole (en Gulen inspireret) den skole der klarer sig bedst i landet.

 


Gæst

#8 Re: løgn og latin

2015-11-17 14:26

#4: Rana - løgn og latin 

 hvad med Hadith or Siraen ???

 

I-SLAM lære er opdelt i 3 bøger... koranen er jo kun den ene af dem, m

Nej tak til muslimske friskoler

#9 Re: Re: løgn og latin

2015-11-17 19:01

#8: - Re: løgn og latin 

 Der er både eksempler på det i koranen, does og hadith.

 

okay men her et eksempel på at de havde sex med kvinder de "vandt" som deres slaver i krig. Fra Sahih bukhari bog 67 hadith 143:

Narrated Abu Sa`id Al-Khudri:

We got female captives in the war booty and we used to do coitus interruptus with them. So we asked Allah's Messenger about it and he said, "Do you really do that?" repeating the question thrice, "There is no soul that is destined to exist but will come into existence, till the Day of Resurrection."

 

http://quranx.com/hadith/bukhari/Book-67/Hadith-143/

 

Link hvis du vil tjekke kilden først. 

dsfsdf

#10

2015-11-17 21:41

Så fordi der står nogle vers i koranen antage i at alle muslimer følger dem blindt? HAHAHAHA . Som at påstå at kristne gør samtlige ting der står i biblen. Man skal da være mindre begavet hvis man tror det. 

 

Jeg er personligt også imod muslimske friskoler (eller i hvert fald dem der er der i øjeblikket). Jeg er også selv muslim men har i modsætning til jer her - reelle grunde til at være imod. Der er faglige grunde til at de ikke fungerer som de bliver kørt i øjeblikket. Disse grunde er bundet i virkeligheden og er ikke skjulte racistiske grunde ... i modsætning til dem der laver denne underskriftsindsamling. 

Jeg kan kun opfordre til at se noget FOX news og melde jer ind i DF eller DSDAP - der behøver man ikke skjule sine racistiske holdninger bag latterlige forsøg, hvor man påstår at flere millioner mennesker følger blindt en tekst i en bog. Nej disse grupper, som jeg er sikker på i allerede er medlem af, kan i sige tingene som de er. Nå det så er sagt så er sådanne racister som jer ofte selv i bunden af samfundet og bidrager meget lidt til samfundet. Dette er naturligt da i er racister pga. jeres manglende viden og intellekt. Man kunne overveje om danmark ikke ville være bedre stillet hvis man nu smed jer ud af landet, så ville vi være fri for jeres had og samtidigt fjerne taberne i bundet af samfundet som giver andre skyld for deres egne mangler. White Trash :D . I må godt nok have en negativ IQ. 


Gæst

#11 Re: Re:

2015-11-17 21:59

#3: -? - Re:  

 simpelt, fordi de røvslikker Israel. Dobbelt moralen længe leve


Gæst

#12 Re: Re: Re: løgn og latin

2015-11-17 22:07

#9: Nej tak til muslimske friskoler - Re: Re: løgn og latin 

det er først tilladt at have sex når man er gift. Dvs hor er ikke tilladt kvikke.

Nej

#13 Re: Re: Re: Re: løgn og latin

2015-11-17 23:05

#12: - Re: Re: Re: løgn og latin 

 du kan læse hvad der står i koran og hadith. Det gælder jo kun for kvinder det andet.

Nej tak

#14 Re:

2015-11-17 23:20

#10: dsfsdf -  

Hvis du har læst er det også det jeg siger. Døm ikke islam ud fra de muslimer i kender, og døm ikke de muslimer ud fra islam. Sagde tydeligt at de fleste ikke er sådan og er ligesom alle andre, men der er en del der følger det til punkt og prikke, og mange lider under det.

Det er reelt at være imod Islam og udfordre en række forældede ideer, det er ikke racistisk, siden hvornår har islam været en race? Er jeg også racistisk hvis jeg er imod kristendom, Jehovas vidner og nazisme? Det er jo ikke racer, men ideologier. Er selv en tidligere muslim, og er ikke dansk. Er jeg da racistisk overfor mig selv? Snak ordentligt her, White Trash? Er  ikke engang hvid.:D 

Men kan du ikke sige noget reelt istedet for at trække racisme kortet så folk lukker deres mund? For ingen vil jo være racist. Så sig hvor det går så godt med islam, koran skoler og så videre? 

Alt det jeg har skrevet om er en del af koranen, og hvad laver man i muslimske skoler? Bl.a. Om koranen og Muhammed, skal de side og repetere disse vers og få det indprentet? Nej tak.

Paw S

#15

2015-11-18 09:56

Haha det her er sgu da det dummeste jeg har set længe. Gutter, tænk på jeres eget liv inden i ødelægger det for andre mennesker. I er ikke bedre end de muslimer som bor her i Danmark, selvom i sikkert gerne vil tro det.

Paw s

#16 Re: Re:

2015-11-18 10:00

#14: Nej tak - Re:  

 Malaysia og indonesien går det helt fint som muslimsk land, og der er masser af kirker os til dem som ønsker at være kristne.

Igen, latterligt at prøve og lave en underskrift indsamling for det her. Hvis du ik er muslim længere, så gå ud og drik en øl med dine danske venner og tænk lidt på hvordan du forbedre dit eget liv istedet for at ændre på andres.

faruk

#17 Re: Re: løgn og latin

2015-11-18 11:47

#6: En der ikke vil have muslimske friskoler - Re: løgn og latin 

 Fordi du er djævlen.

De ting du nævner står ikke i koranen om voldtægt da det er en forbudt handling.

Så læs koranen om igen, kan være du bliver muslim igen.

X

#18 Re:

2015-11-18 18:50

#15: Paw S -  

 Det er heller ikke det det handler om, det er ikke muslimer og ikke-muslimer dette er en krig imellem. Vi skal alle passe på hinanden. Det handler om at stå imod udbredelsen af en tvivlsom ide og oplyse om sandheden.

Nej tak

#19 Re: Re: Re: løgn og latin

2015-11-18 19:00

#17: faruk - Re: Re: løgn og latin 

 Det er umuligt for mig at blive muslim igen. Slå op i din koran ved de steder jeg har noteret og det står tydeligt at mænd må have samleje med deres højre hånd(slaver) dette står bl.a. i 4:24 og 33:50.

4:24 Sahih international:

And [also prohibited to you are all] married women except those your right hands possess. [This is] the decree of Allah upon you. And lawful to you are [all others] beyond these, [provided] that you seek them [in marriage] with [gifts from] your property, desiring chastity, not unlawful sexual intercourse. So for whatever you enjoy [of marriage] from them, give them their due compensation as an obligation. And there is no blame upon you for what you mutually agree to beyond the obligation. Indeed, Allah is ever Knowing and Wise.

X

#20 Re: Re: Re:

2015-11-18 19:04

#16: Paw s - Re: Re:  

 drikker skam ikke.:) bare fordi man ikke er muslim længere behøver man ikke drikke og "hore", har massere venner fra alle verdens fire verdenshjørner. Du har vist ikke forstået pointen. Er det forkert det der bliver sagt om islam? Så kom med nogle stærke modargumenter. Det er jo ikke en indsamling til at deportere muslimer, DF er det sidste part jeg ville stemme på, det handler ikke om muslimer, det handler om islam og jeg synes ikke skoler i Danmark bør prædike Islams ideologi.

X

#21 Re: Re: Re:

2015-11-18 19:06

#16: Paw s - Re: Re:  

 hvis du læser nærmere er der ting i de to lande der kunne forbedres.