Nej tak til muslimske friskoler

dsfsdf

/ #10

2015-11-17 21:41

Så fordi der står nogle vers i koranen antage i at alle muslimer følger dem blindt? HAHAHAHA . Som at påstå at kristne gør samtlige ting der står i biblen. Man skal da være mindre begavet hvis man tror det. 

Jeg er personligt også imod muslimske friskoler (eller i hvert fald dem der er der i øjeblikket). Jeg er også selv muslim men har i modsætning til jer her - reelle grunde til at være imod. Der er faglige grunde til at de ikke fungerer som de bliver kørt i øjeblikket. Disse grunde er bundet i virkeligheden og er ikke skjulte racistiske grunde ... i modsætning til dem der laver denne underskriftsindsamling. 

Jeg kan kun opfordre til at se noget FOX news og melde jer ind i DF eller DSDAP - der behøver man ikke skjule sine racistiske holdninger bag latterlige forsøg, hvor man påstår at flere millioner mennesker følger blindt en tekst i en bog. Nej disse grupper, som jeg er sikker på i allerede er medlem af, kan i sige tingene som de er. Nå det så er sagt så er sådanne racister som jer ofte selv i bunden af samfundet og bidrager meget lidt til samfundet. Dette er naturligt da i er racister pga. jeres manglende viden og intellekt. Man kunne overveje om danmark ikke ville være bedre stillet hvis man nu smed jer ud af landet, så ville vi være fri for jeres had og samtidigt fjerne taberne i bundet af samfundet som giver andre skyld for deres egne mangler. White Trash :D . I må godt nok have en negativ IQ.