Bevar pasning af eget barn tilskud i Greve kommune

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar pasning af eget barn tilskud i Greve kommune.


Gæst

#1

2015-10-06 11:27

Min datter er lige flyttet til Greve Kommune. Hun har lige fået tvillinger. Har to små i forvejen. Og et bortfaldet tilskud vil betyde meget for Dres økonomi. Og som erfaren pædagog ved jeg at små børn har det bedst i fællesskabet med sin mor i de første år.

Gæst

#2

2015-10-28 07:40

En fra mødregruppen havde planlagt sin kommende fremtid pga. denne mulighed, da egen pasning er langt mere fleksibel med flere børn i hjemmet. Derudover synes jeg at det er en oplagt mulighed hvis DK gerne vil have at vi får flere børn, for det er jo de færreste som vil sende deres børn af sted før de selv er klar/selvstændige nok.

Gæst

#3

2016-03-29 18:28

Fordi det er et godt tilbud og fordi min egen datter og lille barnebarn har haft stor glæde af det.

Gæst

#4

2016-03-29 18:52

Fordi det faktum at man kan opfylde sin drøm om at kunne give sit barn så meget nærvær som muligt og følge med i udviklingen skal bibeholdes. Hvorfor skal det at være hjemmegående et tabu i dagens Danmark?!

Gæst

#5

2016-03-29 20:13

Fordi jeg selv har gået hjemme med mine tre børn og modtaget tilskud for at passe dem hjemme. Mine børn har været meget sensitiv og det har været rigtig godt for dem at gå lidt længere hjemme i velkendte rammer..

Gæst

#6

2016-03-30 05:12

Pengene skal følge barnet.