Luk de danske grænser NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Luk de danske grænser NU!.


Gæst

#276

2015-09-29 18:06

Fordi hvis ikke der bliver gjort noget, får røvfuld snart - meget snart!

Gæst

#277

2015-09-29 18:17

det er for at vi får gransen lukket så vi ved hvad der kommer ind i landet lovlig

Gæst

#278

2015-09-29 18:59

Jeg synes et land skal vogte sine grænser og tænke på landets tarv.

Gæst

#279

2015-09-29 20:13

Der skal være mere kontrol over hvem der kommer ind i landet

Gæst

#280

2015-09-29 21:27

EU svigter deres egne love og vedtagelser om at håndhæve de ydre grænser.

Gæst

#281

2015-09-30 05:45

Med åbne grænser, kan ALLE komme uhindret illegalt ind i landet!

Gæst

#282

2015-09-30 06:08

For at forblive dansker, og ikke
At blive tromlet ned af muslimer,
Som efterfølgende vil overtage
Landet med deres regler og levevis.
Sharia, halal m.m.

Gæst

#283

2015-09-30 06:57

fordi jeg er træt og utryk ved at der ikke er styr på hvem der kommer ind Danmark

Gæst

#284

2015-09-30 09:19

Fordi vort land er alt for lille til at håndtere denne invasion af mennesker med anden kultur og andet sprog. Det vil gå ud over alle de gamle og svage danskere, hvis alle disse fremmede skal forsørges på ubestemt tid.

Gæst

#285

2015-09-30 09:46

Luk for vandet inden du begynder at tørre op. = integrer de muslimer der allerede er her, inden vi lukker flere ind. Alle de arbejdspladser industrien med bla Stine Bosse råber op om at de gerne vil ha besat, kan de besætte med muslimer fra de danske ghettoer, inden de lukker flere ind

Gæst

#286

2015-09-30 10:46

Jeg må erkende at jeg som ældre svigtes til fordel for alle de migranter . Vi har snart hele Østeuropa heroppe med kriminalitet som " job "" og nu er der ren invasion fra alle lande der ved de får offentlige ydelser her .
Tom

#287

2015-09-30 11:38

INGEN af de flygtninge, som har bevæget sig ind i Danmark ved egen kraft er flygtninge. Man kan IKKE vade gennem flere sikre lande og stadig hævde, at man er flygtning. Den rigtige betegnelse for disse primært millitærnægtere er velfærdsmigranter.

Det som alle behjertede og naive mennesker, som har sympati for disse velfærdsmigranter  glemmer, er den store byrde som de er og bliver for Danmark, økonomisk, religiøst og kulturelt. Økonomisk fordi flygtninge koster vanvittigt mange penge, derfor bliver skiftende regeringer og kommuner nødt til at nedbarbere vores velfærd løbende. Religiøst fordi Danmark bliver islamificeret,der er allerede over 140 moskeer plastret ud over hele landet samtidig med, at vi fylder landet med fanatiske mennesker, der er uintegrerbare, som uværligt vil resultere i et gigantisk kultursammenstød før eller senere.  

Dette kultursammenstød er der allerede mange danskere der lider under specielt ude ved og i ghettoerne, her er det muslimerne der har magten, her må danskere passe på med hvad man siger og gør, for her bliver der ikke acceperet nogen form for kritik af muslimer eller islam, og skulle man formaste til en kritisk udtalelse, vil det få store konsekvenser måske endda fysisk, og man får ikke fred før man flytter ud af området. Ud over dette, skal de få danskere, der stadig er tilbage i ghettoerne finde sig i sporadiske provokationer af muslimske drengebander, der hærger områderne, og finder man sig ikke i det eller prøver at sætte dem på plads, så risikerer man at starte en krig, hvor der pludselig kommer muslimer ilende til fra hele området, og de er ligeglade med hvem der har ret, de vil altid støtte deres trosfæller.

Denne magt, som muslimer tiltager sig hvor de er mange nok, er ved at brede sig ud i samfundet. Det mærkes først og fremmest på ytringsfriheden, ingen tør f.eks. bringe muhammed tegningerne mere offentligt, det mærkes i medierne hvor man undertrykker negative historier om muslimer men fremhæver de positive, og det mærkes i den offentlige debat, hvor man hele tiden prøver at tækkes muslimerne med mere og mere politisk korrekte ord og omtale, for ikke at fornærme dem.

Dette er kun starten, muslimerne vil gradvist overtage mere og mere magt, hvis de får lov, og de får netop lov når vi bliver ved med at importere tusindvis af nye muslimer og trosfæller til dem hvert eneste år, dette vil med tiden brede den magt og stemning, som muslimerne har i ghettoerne til resten af landet, og når det er sket så har vi som etniske danskere kun en mulighed hvis vi vil overleve i vores eget land, og det er helt og aldeles at underkaste os muslimerne og islam, kan/vil vi ikke det så er det os der bliver flygtninge, men hvor skal vi så flygte hen, alle bekvemme lande vil jo være optaget af muslimer.


Gæst

#288

2015-09-30 16:56

Det siger vel sig selv, at jeg ønsker grænserne lukket, for at få styr på hvem der lukkes ind. I dag kan alle komme ind uden at det opdages.

Gæst

#289

2015-09-30 17:11

Nok er nok.

Gæst

#290

2015-09-30 17:25

Skulle vært stengt igjen for lenge siden. Alt som vi har endelig klart å få ut kommer traskende inn igjen med ny identitet. Flott det....

Gæst

#291

2015-09-30 17:42

Fordi at jeg føler at vi nærmest bliver invaderet. Og at vi skal tage hensyn til hvordan vi former vores lands regler og love for at de fremmede følger sig velkomne. Efterhånden satser arbejdsmarkedet mere på at få dem i job end de danskere der går hjemme. De får pentionen og danskeren der har brug for pention og sikkerhed bliver tilsidesat og vores sygehusvæsen og fængsler er ved at være tvunget i knæ pga. At de fremede er ivrig bruger begge steder

Gæst

#292

2015-09-30 18:46

jeg er i hjv får at beskytte mit land! det er dar får jeg vil ha luk grænse vi skal ikke have  terrorister i danmark!!!


Gæst

#293

2015-10-01 00:12

Når nok er nok, og alt skriger på handling.

Gæst

#294

2015-10-01 00:17

Ønsker noget handling fra politisk side. Der er for mange, der tror at Danmark er en gavebod.

Gæst

#295

2015-10-01 01:53

Fordi Danmark er mit fædreland

Gæst

#296

2015-10-01 05:48

Den måten det drives flyktninghjelp på, er grim! Disse mennesker bør hjelpes i sine hjemland! Vesten må ta mere ansvar for sine medmennesker og hele verden, ved å utrydde ondskapen der ondskapen finnes! Hjelp de å sloss mot fienden! Voksne menn i sin beste alder, måtte flykte fra fienden fordi de ikke har noe å sloss med! Det er en skam! Dessuten vil ikke dette fungere i lengden, ved at Europa må ta i mot millioner av mennesker på flukt. Noen reelle flyktninger, og noen IS krigere! Det vil alltid skape bråk, blant de som er for og de som er i mot! Da vil det gå mot borgerkrig, så dette her må ta en slutt snarest, for ellers er HELE verden i krig om litt! De fleste muslimer vil ei heller la seg integrere, de liker ikke mennesker som representerer en annen religion enn sin egen, og deres sharialover er ikke forenelig med vestens lover. Ta grep!

Gæst

#297

2015-10-01 07:18

Vi skal have kontrol med, hvem der kommer ind i Danmark. Hvem er ven, og hvem er fjende.

Gæst

#298

2015-10-01 11:58

I Norge har vi sagt Nei til EU to ganger..1972 og 1994... likevel snik innfører politikere 2/3 EU (eøs) Få oss ut av dette mislykkede eksperiment!
מרדכי ואנונו

#299 Svar til "Luk de danske grænser Nu!"

2015-10-01 20:50

 Vuggevise

 

 

Lille krigsbarn, hvor går du hen?

Mod øst eller vest?

Hvor i verden tror du

du finder en ven?

 

Lille krigsbarn, hvad passer dig bedst:

Et hullet tæppe?

En krydsfinerskiste?

En redningsvest?

 

Lille krigsbarn, hvor vil du dø:

Hvor bomberne falder

eller i åben sø?

 

Lille krigsbarn, hvor vil du hen?

Vælg selv. Bare vi aldrig

skal se dig igen.

 

                                                                   Henrik Nordbrandt 2015

 

 


Gæst

#300

2015-10-02 05:43

Fordi jeg ønsker ikke Danmark ødelagt og mine efterkommere ikke skal halshugges af de skide muslimer der ikke vil accepterer danske normer.