Luk de danske grænser NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Luk de danske grænser NU!.


Gæst

#226

2015-09-26 21:44

Af ren og skær hensyn til landet og dets fremtid, med de borgere der måtte være her. Danmark er under belejring - vi har bare ikke fået øjnene op for det endnu.

Gæst

#227

2015-09-27 02:15

Fordi vi skal stoppe muslimerne i at smadre vores velfærd. Vi har jo ikke engang råd til at hjælpe hjemløse, ældre og børnene når muslimer får lov at bestemme.

Gæst

#228

2015-09-27 05:43

Fordi jeg er rigtig rigtig bange, for vores land fremtid.

Gæst

#229

2015-09-27 08:49

For at redde den frie verden for de sorte kræfter som islam repræsenterer,og for at bevare velfærden i sin nuværende form og ikke at vende tilbage til tiden med tyende ,for det vil alle dage komme når kryben er Tom

Gæst

#230

2015-09-27 12:42

Vi kan ikke blive ved . Alt skal Være så multi etniske
Om få år er der ingen grund til og tage ferie for du kan ik opleve noget i andre lande. Som ik også kan opleves i multi dk

Gæst

#231

2015-09-27 16:22

i 2. verdenskrig bekæmpede man Hitlers "Neuropa", 30 år senere skabte vi det i en ny "forklædning". Vi bekæmpede den sovjetiske union, samtidigt med, at man skabte den Europæiske Union der er et dårligt plagiat af både Svjetunionen og Hitlers "Neuropa" Det bliver de suveræne nationers og deres kulturers undergang i et Europæisk diktatur, skabt af ikke folkevalgte, gennemkorrumperet politiker
affald fra hele Europa..


Gæst

#232

2015-09-27 16:29

Fordi uhæmmet indvandring bliver Danmarks undergang, det tog Europæerne knapt 200 år at udrydde 80% af den amerikanske urbefolkning, de sidste lever i reservater, og bliver behandlet elendigt. Dte vil antagelig kun tage 5-10 år at "udrydde" den etnisk danske befolkning, vi udgør et antal der er mindre end Londons indbyggere

Gæst

#233

2015-09-27 17:15

fordi jeg ersur over at udlendinge har første ret til alt her i landet

Gæst

#234

2015-09-27 17:42

For og bevare Danmark

Gæst

#235

2015-09-27 18:06

Det gjorde jeg fordi, jeg er meget bange for de horder af mennesker der myldre ind i EU, mennesker fra en kultur der er så forskellig fra vores, at den vil ændre det vi har opbygget lige siden Harald Blåtand.
P.S.: Prøvede at skrive under før, men tror at det kiksede.

Gæst

#236

2015-09-27 20:21

Alle lande i HELE EUROPA skal lukke deres grænser,og ALLE ILLEGALE MIGRANTER BURDE UDVISES UDEN VARSEL nu

Gæst

#237

2015-09-27 20:55

Det er totalt vanvid at lukke alle de folk ind uden at de er registreret. Tænk hvor mange isis krigere der er kommet med ind i landet. Komplet idioti.

Gæst

#238

2015-09-27 21:08

Fordi det er vigtigt at vi ikke får uvedkommende ind i danmark

Gæst

#239

2015-09-27 21:28

fordi det vaerste er ikke set endnu og Danmark kan ikke klare det

Gæst

#240

2015-09-28 04:57

Vi har brug for at lukke grænsen omgående.

Gæst

#241

2015-09-28 06:49

Vi skal passe på vores land,det er vigtigt

Gæst

#242

2015-09-28 07:14

Det gjorde jeg fordi jeg mener de ALDRIG skulle have været åbne, jeg har altid stemt nej til EU

Gæst

#243

2015-09-28 08:16

Befolkningstilvæksten er forventet at fortsætte i mellemæsten og Afrika de næste hundrede år, så migreringen mod EU vil bare blive ved og ved. EUs grænser skal derfor bringes under kontrol. Indtil det er sket, må vi have kontrol med vore egne.

Gæst

#244

2015-09-28 09:11

EU og Merkel har svigtet Danmark og ødemagt Europa. Danmark skal igen være frit og i egen handlekraft uden et åg hvor tyske interesser er som en sejr efter krig.
Passiv krigsførelse forklædt som fred.

Gæst

#245

2015-09-28 09:17

Som et sidste forsøg på at redde Danmark fra at blive et muslimsk
land. Men det er nok allerede for sent derfor er der ingen der taler om det. Og alle har også fået mundkurv på ellers bliver vi slæbt i retten for rasisme. Man bliver snart straffet bare man ser forkert på en af anden etnisk adkomst. Jeg forstår ikke div. politikere ikke kan se det , Salman Rustie sagde det klart for mange år siden ,( sitat) " de søger kun en anledning ,så med tiden kan det bare være måden du nyser på"
Så luk grænsen vi har problemer nok med de flyktninge vi allerede har. Og penge gror ikke på træerne så de svage får lov til at betale for dem som kommer de bliver ikke nogen som bringer indkomst til landet.

Gæst

#246

2015-09-28 09:51

Alt for mange indvandring til en lille Danmark. De tager vores job, penge.. De ændre vores land til muslimland. Nej tak. Danmark bevare dansk kultur.

Gæst

#247

2015-09-28 10:40

Vi skal passe på vort lille land.... vi har for mange der ikke vil vort land, vi har udlændinge der misbruger vort demokrati.....De bruger det imod når de først er her... Jeg ved godt det ikke er alle, men efter min mening alt for mange.... Vi bygger store moskeer og nedlægger kirker, det er den fuldkomne omvendte verden....Vi bliver tvunget til at servere minus svinekød og tvunget til at spise halal slagtet kød...Vi finder os i deres trusler mod vort politi, som næsten kryber når de skal ind i Volsmose/Gellerup/Bispehaven m.m., efter mi mening burde militæret bruges her , det kan ikke være meningen at politiet skal lege støttepædagoger, de er ansat til at opretholde lov og orden.....Skik følge eller land fly....Lad os hjælpe dem der kæmper mod is nede i nærområderne...Hjælpen kan blive meget meget bedre og pengene bruges mere fornuftigt, på den måde kan vi nå bredere ud til dem der trænger.....

Gæst

#248

2015-09-28 11:45

Danmark er for lille et land til så mange udlændinge og vi skulle gerne bevare vores Danske identitet.
De skal hjælpes i nærområderne. Det undrer mig at så mange unge mænd kommer i stedet for at kæmpe for deres eget land. Hvis de dør i kamp, bliver de jo lykkelige ifølge muhammed.

Gæst

#249

2015-09-28 11:55

Fordi vi har et ansvar for at beskytte vores land, vores kultur og vores frihed. Vores land er i fare og hvis denne indvandring fortsætter ødelægger vi fremtiden for vores børn og børnebørn , og jeg har først og fremmest pligt til at beskytte dem og vores politikere har først og fremmest pligt til at beskytte befolkningen.

Gæst

#250 De åbne grænser kan være ulovlige, de overtræder Schengen Konventionen, Dublin aftalen og dansk lov.

2015-09-28 12:01

De åbne grænser er højst sandsynligt direkte ulovlige. Det er i henhold til tjenestemandsloven personligt ansvarspådragende for de som ikke udfører deres pligt. Schengen konventionens artikel 2,3,4, og 5. tjenestemandsloven §10 politiloven §2 Straffelovens § 106. Man kan anmelde de mistænkte empedsfolk som antageligt omfatter både politi, ministre fra lav til høj (både tidligere og nuværende).  Det bør medføre en undersøgelse af hvad der foregår. Medierne undertrykker dette budskab så del det eller kopier og post på mediernes FB sider så evt. juridiske problemer kan blive be eller afkræftet. Den danske befolkning har ret til at kende sandheden. Det danske demokrati bør ikke bygge på løgne og fortielser. 

Man bør være obs. på at Lars Løkke Rasmussen har meget nære kontakter i EU. Hvis han planlægger en karriere dernede efter hans tid som statsminister kan det være årsag til de ulogiske handlinger og undladelser som vi er vidner til. Hvis det er årsagen til at grænserne ikke lukkes og at der foregår anden ulogisk passivitet fra LLR, så kan det skyldes inhabilitet hvilket juridisk også kan være et problem. Det er derfor helt relevant at stille spørgsmål om statsministeren påtænker en EU karriere i fremtiden. Det må desuden sat overfor dansk demokrati være et meget alvorligt problem at danske forhandlings delegerede i strid med den dansks stats tarv åbenlyst billiger EU diktatur. Der foregår rigtigt mange meget mærkelige omstændigheder fra den danske regering i forhold til den danske befolkning, dansk demokrati og EU.