Luk de danske grænser NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Luk de danske grænser NU!.

Holger Danske

#1726 En statsminister skal: sørge for sit folks sikkerhed og tryghed.

2018-01-20 09:46

Lars Løkke tænker mere på at opfylde Juncker og resten af EU baronernes ønsker, end at udføre det en statsminister skal: sørge for sit folks sikkerhed og tryghed.

Holger Danske

#1727 Grænsen er hullet som en si:

2018-02-05 21:45

Grænsen er hullet som en si: Brutal Levakovic udvist for bestandig for to måneder siden – nu er han tilbage i Danmark

Et af de mest brutale medlemmer af den berygtede Levakovic klan, Jura Levakovic, blev lørdag den 2. december 2017 ført til et fly til Kroatien af to politibetjente

Med enkeltbillet, vel at mærke.

Men nu er han tilbage. Torsdag den 1. februar fandt betjente fra Københavns Politi ham i en campingvogn Kastrup, hvor han havde gemt sig, skriver Ekstra Bladet.

Dagen efter fik han en straksdom på 20 dages fængsel for at have overtrådt sig mod det indrejseforbud, som han blev idømt i Østre Landsret den 26. august 2016.

Råbte og skreg som en gal: ”I Danmark knepper i hunde”

Udover udvisning for bestandig blev han i Østre Landsret ligeledes idømt fem års fængsel for et bankrøveri og et meget voldsomt og ualmindeligt brutalt hjemmerøveri.

Og det gik ikke stille af, da han fik dommen læst op.

”Er de psykisk syge i deres hoveder? Hvor er mine rettigheder?” råbte han og overdængede folk i retssalen med skældsord.

”I Danmark knepper i hunde!” fik tilhørerne blandt andet at vide.

Ud over at råbe og skrige ankede han udvisningen til prøvelse ved Højesteret. Her blev sagen senere afvist, og den er nu i stedet anket til Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol.

Jeg kommer til Danmark de næste halvtreds år, truede han i fredags

Under sagen i Københavns Dommervagt forklarede Jura Levakovic, at han var vendt tilbage til Danmark for at besøge sin familie.

”Jeg har en sag kørende ved Menneskerettighedsdomstolen, og hvis jeg ikke få medhold i den, så vil jeg alligevel komme tilbage til Danmark for at besøge mine forældre og familie de næste halvtreds år,” lod han ifølge Ekstra Bladet dommeren vide.

Var dybt kriminel allerede som 20-årig

Juri Levakovic er uden sammenligning klanens mest hærdede kriminelle med over 200 kriminelle forhold bag sig.

Hans synderegister dækker næsten hele straffeloven med gruppevoldtægt, bankrøverier, hjemmerøverier, ulovlig våbenbesiddelse, vold, tyverier og trick-tyverier.

Hans fængselskarriere startede i næsten samme øjeblik, han var fyldt femten år, og han havde allerede som 20-årig fået seks fængselsdomme.

Den første betingede udvisning fik den nu 30-årige gangster i 2008 sammen med sin syvende fængselsdom, men det afholdt ham ikke fra at fortsætte.

I 2010 var den gal igen. Her fik han dom nummer otte og nu for anden gang en betinget udvisning.

Den 12. december 2012 faldt hammeren så endelig i Københavns Byret.

Udvisning for bestandig oven i en fængselsstraf på fem år

Det var den dom, han ankede, og som Østre Landsret stadfæstede den 26. august 2016.

Endnu en Levakovic var i retten i fredags

Juri Levakovic var ikke den eneste Levakovic, der i fredags opholdt sig i retsbygningen på Nytorv.

I en anden sag i Københavns Byret er sigøjerboss Gimi Levakovic’s nevø, Jimmi Levakovic tiltalt for ikke færre end 35 lovovertrædelser, hvoraf de to alvorligste er et trick-tyveri og et røveri begået mod henholdsvis et ældre ægtepar og en 66-årig kvinde.

Der er tale om en sag, hvor anklagemyndigheden kræver udvisning i seks år, skriver Ekstra Bladet.

Inklusive Jura Levakovic er i alt fire medlemmer af Levakovic-klanen nu udvist af Danmark. Og flere vil uden tvivl følge efter til Kroatien, hvor de er statsborgere.


Gæst

#1728

2018-08-21 23:30

Vore forfædre havde Stalin og Hitler vi har muslimerne og Lars lykke Rasmussen


Gæst

#1729

2019-01-10 00:19

Den eneste forskel på muhamedanere og rotter er, at rotter ikke får socialhjælp