Ændre hundeloven bevar muskel hunde

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Ændre hundeloven bevar muskel hunde.

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-08-19 04:50



Gæst

#102

2015-08-19 09:00

Ingen hund fortjener at dø, på ground af dens race.

Gæst

#103

2015-08-19 14:19

Det er ikke hundene det er galt med det er de personer der har med hundene at gøre den er gal med de mennesker skal ikke have hund hverken den ene eller den anden hund . Den hunde lov skader mere end gavner
GJ
Gæst

#104 tag og lav et kørekort til nye ejer

2015-08-19 21:01

synes det er Hold hovedet koldt af jer Tag jer nu sammen ! DET minder mig om den dag 9 april 1945 ss under 2. verdenskrig har du ikke blå øjne skal du dø
son føler jeg danmark pt er ved alle hunde . ps kan i huske denne her sang LOL Må man ta' hunden med sig ind i himlen


Gæst

#105

2015-08-19 21:39

Ingen hunde fortjener at dø! Hunde loven skal laves om!

Gæst

#106

2015-08-19 22:11

Min mening er at folk mistolker de enkelte hundes race for en grav hund er sku mere farlig end en såkaldt kamphund. Hvis man kigger på de enkelte hunde er det rent faktisk ofte de små hunde som har vanskeligheder.

Gæst

#107

2015-08-20 00:35

Fordi det er en dybt urimelig lov!!!!!

Gæst

#108

2015-08-20 03:30

Fordi hund skal ha love til live som os og enge hund fortjent og blive avlives kun dem som har lavet den lov

Gæst

#109

2015-08-20 04:27

Kan ikke have at hvalpe og hunde skal aflives for at have en normal hundeadfærd eller ser forkert ud det høre ikke hjemme i min verden husk på det er ejeren ikke hunden❤️❤️❤️

Gæst

#110

2015-08-20 05:37

Alle burde skrive under. Og kender du ikke en muskelhund eller anden hund der er berørt af loven. Så kender dine venner nok en. Snak med hundene mærk føl dem snak med dem spørg indtil dem/deres hunde

Gæst

#111

2015-08-20 07:48

jeg vil have afskaffet områder i denne forbandet hunde lov som slår uskyldige hunde ihjel .. det er simpelthen ikke fair som den er nu ., det er uskyldige det går ud over ... det er jo ikke kamphundene det går ud over eller dem der træner dem til det . det er alle andre .. det er nok makværk . find dog på noget hvor de rigtige bliver straffet ., ejer . ejer ejer .

Gæst

#112

2015-08-20 08:51

Jeg personligt mener ikke det hundens skyld når noget går galt. Jeg mener ikke du kan udskille bestemte racer for enhver hund kan blive afgressiv enten fordi det er dens natur eller fordi den er blevet behandlet forkert. Jeg mener dog heller ikke en hundelov vil hjælpe. Da vi har set så tit at loven fejler og at der findes masser af smuthuller. Og udover mener jeg også at når nu to hunde uanset race kommer i kamp med hinanden, så er det faktisk noget naturligt rigtigt mange gange. Og det selvf. Ganske forfærdeligt for os mennesker at vores lille vovse eller store vovse bliver skadet. Men det er nu engang naturen uanset race.

Gæst

#113

2015-08-20 10:03

Fordi hundeloven skal ændres.. Det er ikke hundene - men ejerne !

Gæst

#114

2015-08-20 12:33

Min hund har muskler. Jeg syntes alle skal leve i fred. Være glade for at hunde er et dyr der accepter vores måde at leve på - så godt at de ser os som en af flokken..

Gæst

#115

2015-08-20 12:38

Fordi det er ikke hundene skynd men ejere

Gæst

#116

2015-08-20 15:39

Fordi hundeloven går ud over uskyldige hunde...!!
Hundloven skal ændres NU...!!!

Gæst

#117

2015-08-20 16:19

Fordi det ikke er hundene men ejeren der er problemet !

Gæst

#118

2015-08-20 19:53

Har selv to muskel hunde og ja de gode som dagen lang, så den lov SKAL ændres

Gæst

#119

2015-08-21 03:14

Alle hunde har ret til at være her, det er bare ikke alle der burde have ret til at have en hund.

Gæst

#120

2015-08-21 04:24

Dumt spørgsmål. Mange uskyldige hunde dør. ... det burde hellere Være ejerene det skulle aldrig hundens skyld...

Gæst

#121

2015-08-21 06:13

Fordi hundeloven høre Ingen steder hjemme det er uretfærdigt at dømme alle muskelhunde for få hundes gerninger, der findes ikke en race som er bedre ind en anden race. Men begrund af medie omtale er muskelhunde dømt til det dårlige. Min prinsesse hund er desværre afgået ved døden sidste år af alderdom (amerikansk bulldog) hun var så velset af alle i byen lige fra børn til ældre mennesker, intet ondt fandtes i hende. Vil af hele mit hjerte gerne eje en amerikansk bulldog igen men loven nægter det. Amerikansk bulldog er politihund i USA mon de brugte denne race hvis den var så slem. Mvh michelle

Gæst

#122

2015-08-24 12:11

Jeg skrev under fordi at jeg synes det er forkert at slå hunde ihjel, på grund af hvilken race de har. Der skal gøres noget ved den hundelov og det kan kun gå for langsomt!

Gæst

#123

2015-08-25 14:03

Fordi loven er forkert
Kræv hundelort.

Gæst

#124

2015-08-25 14:32

Har selv haft amstaff 2 søskende. Årstal 2001. Morten Spiegelhauer.kørte den dengang program operation kamphund. Allerede på det tidspunkt ville jeg ha ind ført kort til de hunde. Men forgæves. Loven kom . Har ikke de hunde mere den ene fik cancer og den anden fik min daværende mand. Det er ejeren som skal opdrage hunden. De udlænninge som kommer her skal ikke ta deres pis med til Danmark. Det er en familie hund og ikke kamp eller skal bruges til kvinde samt børn dræb.ville godt ha sådan en igen men tør ikke på grund af den lov har aldrig fået så meget leg nærværd kærlighed . som den race kan gi . Behandl den ordenligt samt træning du vil få en fantastisk hund. Det er et familie medlem ikke protents forlænger . Længer er den ikke . Stop hunde kamp i verden usa staret selv i Danmark sker det så er det sku da klart man får en syg hund. Jeg kunne blive ved irak afganistan hunde som bruges til skam bide kvinder og børn. Hvornår stopper det . Andet eksempel ham fra Jylland som henter syge muskel hunde i polen andre steder sælger hvider. Det er dyr så behandle dem ordenligt du får det kærlighed tilbage du giver din amstaff . Husk så den er nummer to i familien den må ikke få magten. Børn skal ikke gå ind til en hund de ikke kender . Lad hunden sove når den vil . Conni pedersen

Gæst

#125

2015-08-25 15:33

Hvad så med Prins Henrik lille gravhund den har også bidt nogle af hans vagter så hvorfor skal den så ikke også have den berømte prik hvor fra den ikke vender tilbage. Det ville være rigtig godt med et hunde førerkort.