Imod Lukning af Irak-kommissionen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Imod Lukning af Irak-kommissionen.


Gæst

#376

2015-07-04 16:43

Fordi jeg finder det mest rigtigt ..at en så stor umenneskelig begivenhed som Krig ikke bare skal foregå efter for godt befindende Regeringer rundt i verden uden konsekvenser fo magt eliten !!

Gæst

#377

2015-07-04 19:31

Det lugter langt væk af uskønt kammeratligt forsøg på at undgå at blive undersøgt for nogle mulige kriminelle handlinger. Argumenterne for at lukke kommissionen er vage, mens argumenterne for at bevare den er åbenlyse og logiske. At sende et land i krig er omtrent det alvorligste man kan gøre, og er der den mindste tvivl om, hvorvidt der er gjort noget galt, skal vi aldrig forsømme at få sandheden frem og i det mindste undgå lignende fejl fremover. Vi ved jo alle at USA i mange år har ernæret sig ved altid at være i krig og ligeledes ved alle, der gider læse på historien, at USA altid selv starter konflikterne under falske påskud. Meget tyder på at det også var tilfældet i Irak og Afghanistan, som blev startet under det falske påskud om at Osama Bin Laden stod bag angrebene d.11. september 2001. Den historie er der kun få der stadig tror på. Så lad kommissionen fortsætte og få arbejdsro, og lad os også kræve en ny og rigtig kriminal undersøgelse af 9-11. Det er nemlig aldrig sket! Vidste du det? http://www.ae911truth.org/

Gæst

#378

2015-07-04 19:49

DK skal tage ansvar for deltagelse i krigerne - m.h.t flytninge.
De soldater, tit unge mænd ikke skal stå alene med deres bivirkninger af de rædsler, som de har begået.

Gæst

#379

2015-07-04 20:45

Det må de ikke slippe afsted med.

Gæst

#380

2015-07-04 22:38

Ifølge FN var krigen mod Irak i 2003 ulovlig. For mig er det tydeligt at Venstre for enhver pris vil dække over hvad borgerlige politikere har foretaget sig i denne sag.

Gæst

#381

2015-07-04 23:14

Fordi der bør være åbenhed omkring hvad der foregik

Gæst

#382

2015-07-04 23:21

Det er en skændsel, at lukke en undersøgelse, en skændsel at vi deltog i denne krig. Vi svigter vores soldater der deltog, vi har masseproduceret mennesker med ar på sjælen. Vi svigter dem og den danske befolkning der nu lider under alle de milliarder der fosser ud af landet til vores krigsmaskine. En skændsel at lukke for en undersøgelse, udelukkende med det formål, at ingen skal se alle de fejl der er begået, samt alle de embedsmænd og politikkere der skal slippe for det ansvar. kan kun sige til de politikkere,,, skam jer

Gæst

#383

2015-07-05 06:48

Pensioneret selvstændig maskiningeniør, der med underleverandører fabrikerede transportanlæg og specialmaskiner til Skandinavien og Tyskland.
Min forhistorie er hollandsk, tysk og svejtsisk og som medlem af europæiske økologiforeninger og forsker i fri energi (den forbudte nulpunktsenergi) blev jeg næstformand i www.difoet.dk !
Tilknytningen til de nævnte frivillig arbejdende foreninger førte til en politisk forståelse af den gale verdensorden, hvor historieforfalskning, sundhedsmafia og forbud af virkelig grøn energi, klimasvindel og befolkningsreduktion er dagens orden!
Først nu faldt jeg over Jeres organisation, som jeg gerne ville dele med mine danske og udenlandske bekendte (dem der endnu lever = ikke sidder i fængsel eller er myrdet) men som 1959 indvandret tysker vil jeg straks blive betegnet som nazist.
Vores diføt-forening har lige mistet sin avis, ”diføt-nyt” p.gr. af redaktørens alder og mine skriverier bliver nu reduceret til de få artikler jeg kan smugle i den overvågede presse. Heldigvis fik jeg via den lokale presse samlet i maj måned et rejseholdt til en tysk demonstration af en såkaldt evighedsmaskine (opdrift) som via vores netværk allerede er i dansk arbejde, først som prototype og fordi patenteringen er forbudt, måske kommer i produktion. Det er også på tide efter at foreningen så den slags teknik allerede for over 30 år siden!
Jeg kunne skrive videre i timevis men vil nøjes med dette.
Med venlig hilsen
Albert Hauser, Aalevej 41, 7160 Tørring

Gæst

#384

2015-07-05 06:50

Jeg forstår ikke hvorfor det pludselig er så vigtigt at lukke Irakkommissionen. Jeg er for gennemsigtighed og åbenhed og ansvarlighed. At lukke den er lige det modsatrettede. Vi har et demokrati og det skal der værnes om.

Gæst

#385

2015-07-05 07:24

Hver en sten må vendes i denne sag!

Gæst

#386

2015-07-05 07:39

Start-stop-evt start igen af en allerede kørende undersøgelse fra diverse politiske flertal er ødelæggende for befolkningens tro på det politiske system. Undersøgelsen må køres færdig uanset hvad man måtte forvente på forhånd. 


Gæst

#387

2015-07-05 07:44

Hver en sten skal vendes i denne sag.

Gæst

#388

2015-07-05 07:51

Hvorfor jeg skriver under? Fordi det skylder vi alle de udsendte der deltog under Irak krigen, og fordi de øverst ansvarlige for krigen skal stilles til ansvar...altså beslutningstagerne=politikerne!


Gæst

#389

2015-07-05 08:05

Fordi de ansvarlige skal påtage sig deres ansvar.

Gæst

#390

2015-07-05 08:09

Ikke fordi jeg tror på det ændrer hans afgørelse, da han er så hamrende ligeglad med andre end sig selv, men fordi det er min overbevisning, at både krigen og nu lukningen af kommisssinen er forkerte!

Gæst

#391

2015-07-05 08:14

Fordi det ikke er en leg at sende vores unge i krig. Den beslutning skal kunne tåle en undersøgelse.

Gæst

#392

2015-07-05 08:33

Kammerateri mellem 'De blå rygklappere' Anders indsatte Lars og nu redder Lars Anders for at blive stillet til ansvar...

Gæst

#393

2015-07-05 08:56

Det er da ikke godt nok, at stoppe en særdeles vigtig undersøgelse. Nogen må have noget at skjule

Gæst

#394

2015-07-05 10:33

Den tidligere V_K regering skal ikke have lov at dø i synden.
Det er kammerateri af værste skuffe, når den nuværende regering, ved hjælp af DF, som nu viser deres virkelige ansigt, (købte superpampere), og lukker irakkommissionen....
Fogh..skal for krigsforbrydertribunalet NU...

Gæst

#395

2015-07-05 11:38

Irakkommissionens arbejde er vigtigt, og beslutningen om at lukke den er et demokratisk problem. Arbejdet bør føres til ende.

Gæst

#396

2015-07-05 12:41

Fordi det er udemokratisk ikke at ha` en undersøgelse, selv om det er meget for sent.

Gæst

#397

2015-07-05 12:46

Fordi der er noget lusket....

Gæst

#398

2015-07-05 12:56

Det er vigtigt at vi får svar, i det mindste af hensyn til vore soldater

Gæst

#399

2015-07-05 13:04

Jeg har underskrevet, fordi jeg fra starten undrede mig over, hvad der fik den daværende regering til 'at gå i krig'. Jeg var skeptisk over for beslutningens grundlag

Gæst

#400

2015-07-05 13:05

Fordi det er forkert og direkte imod retfærdigheden, at lukke kommissionen!