Nej tak og farvel til p-vagter i Frederikshavn

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej tak og farvel til p-vagter i Frederikshavn.


Gæst

#1

2015-06-24 21:04

Lad os slipper for parkeringsbøder i Frederikshavn. Dumme penge at skulle af med.

Gæst

#2

2015-06-25 15:40

Jeg er meget træt af p-vagter i Frederikshavn, da jeg titel i forbindelse med job holder i midtbyen og så er det stressende at skulle huske på om man har holdt for længe eller har husket at stille skiven

Gæst

#3

2015-06-25 19:00

Det er fuldstændig vandvittigt at komme til FRH ,man kendere ikke byen ,venter i forretning skal prøve tøj ,haster ud af butikken,og hvem møder man P VAGT 4 min.over tid ,de er så aggressive i FRH kommune ,at man overvejer HJR i stedet .De har ingen problemer ,og hvis nogen bare smider ,,tar man roligt imod kritik ,Det sker dog yderst sjælendt ,har 1 gang oplevet en så tæt på den hvide streg hun ku ikke komme ud ogventede på jeg bakkede ,MEN hun indså at det måtte HUN gøre ,så lærer man det VH en ellers glad handlende


Gæst

#4

2015-06-25 22:50

Fordi det er idoti at forbyde folk at parkere i byen...at diverse firmaer har "private" kæmpestore arealer til parkering inde i midtbyen giver ingen mening !!!

Gæst

#5

2015-06-26 04:35

DET KAN SKU DA IKKE VÆRE RIMELIGT AT HAR MAN NU GLEMT AT STILLE URET ELLER MAN BLIVER LIDT FORSINKET SÅ KOSTER DET 650 KR. JEG SYNTES DET ER MEGET DÅRLIGT FOR VORES BY. KOM NU IGANG OG LAD OS VÆRE I FRED OG FÅ SENDT DISSE P VAGTER PÅ PENSION ELLER LAD DEM KØRE EN TUR MED VORES ÆLDRE MENNESKER . DE SKULLE JO KENDE BYEN. EN MERE MENINGSFYLDT OPGAVE END DEN MED AT SPRINGE RUNDT OG SE PÅ FOLKS URE OM TIDEN LIGE SKULLE VÆRE GÅET OVER. KOM NU FREDERIKSHAVN OG LAD OS VISE VEJEN FREM. DET DUR.

Gæst

#6

2015-06-26 08:17

Det er fjollet i så lille en by at have dette P apparat kørende- der er plads til alle!

Gæst

#7

2015-06-26 12:19

Fordi vi ikke behøver regulering i en lille by som Frederishavn. Vi har masser af parkeringsmuligheder.

Gæst

#8

2015-06-28 09:58

Jeg var ved og få en bøde den anden dag, da mit ur stod 2 minnutter forkert så den gik et kvarter længere frem end den skulle. Jeg ved fejlen var min, og jeg kunne jo havde holdt øje med om uret passede med den reelle tid.

Men som med fejlen jeg lavede, tror jeg de fleste p.bøder der bliver givet, er pga småfejl som folk laver, og ikke pga at man ikke overholder parkeringstiden.

Så stop dummebøderne for hulan da!!!


Gæst

#9

2016-05-19 08:11

Fordi disse produkter firmaer er så penge griske. Og vi sender et dårligt signal til vores turister.