Bevarelse af klub Svanen og Værestedet Ungehuset Hedemarken


Gæst

#1

2015-06-20 08:25

Det vil være en stor forringelse af , en af landets "bedste" børnekommuner at , lukke ungdomsklubber og resultaterne vil bliv at, der bliver mere kriminalitet og rodløshed blandt de unge.

Gæst

#2

2015-06-20 12:00

De unge skal have et sted at være.kan ikke være rigtigt at de skal ende på hjørnet. Og blive kriminelle eller hærværk pga kedsomhed. Mit barnebarn er meget glad for klubben.

Gæst

#3

2015-06-20 15:24

Svanen har været mit andet hjem hele min barndom. Du finder ikke en flok voksne der går mere op i de unge end klub svanens voksne. Klubben holder de unge væk fra gaden, hvor de kommer i trygge hænder, etablerer venskaber og udvikle sig på det personlige plan, men også det faglige. Jeg kan takke klub svanen for hvor jeg står idag - student med et gennemsnit på 10.6 og samtidig ny stilling som souschef i LIDL - alt dette er ikke mindst mit arbejde men også klub svanens. Bevar klub svanen!!!


Gæst

#4

2015-06-21 11:08

Skal alt lukke i syd,hvis det sker har vi intet her for vores store børn. Har et barnebarn der går i klub svanen,i specielgruppen ,og langt om længe er han tryg og glad for at være sammen med andre. Hvorfor gøre alt dette,det bliver dyre lærepenge i det lange løb. Men vi har jo aldrig forebygget noget kan se dette fortsætter i kommunen.

Gæst

#5

2015-06-24 07:13

nord syd øst og vest-klub i nærområdet er bedst !

Gæst

#6

2015-07-15 18:07

Det er så vigtigt at bevare de små enheder i lokal området. Vores børn vil ikke benytte de andre tilbud, da det er for langt væk og de kommer væk fra deres venner og vante omgivelser i nær miliøet

Gæst

#7

2015-08-29 03:19

Fordi det berøer en jeg har kært¨s børn