STOP CHEMTRAILS NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen STOP CHEMTRAILS NU!.


Gæst

#1

2015-05-30 08:03

Lad os få stoppet Chemtrails. Skriv under nu :-)

Gæst

#2

2015-05-31 16:30

Jeg vil, som de fleste, FORLANGE, og KRÆVE, som en borgerret, at der bliver oplyst omkring, dette tilsyneladende, "ikke eksisterende" problem og den fare, der er forbundet med Chemtrails. Hvorfor er det lige, at INGEN, af de, der virkelig har en stemme, har valgt IKKE at sige noget, men lader som om de ikke ved hvad vi snakker om, og SLET IKKE har hørt om det. Men...... Vi ved, kære politikere..... At i ved..., at vi ved, at i ved, hvad vi snakker om. Så...!! Ud med sproget. Eller i har måske allerede en plan for jeres egen sikkerhed.??? Det vil ikke være svært at tro.
Pia

#3

2015-05-31 16:32

Jeg vil, som de fleste, FORLANGE, og KRÆVE, som en borgerret, at der bliver oplyst omkring, dette tilsyneladende, "ikke eksisterende" problem og den fare, der er forbundet med Chemtrails. Hvorfor er det lige, at INGEN, af de, der virkelig har en stemme, har valgt IKKE at sige noget, men lader som om de ikke ved hvad vi snakker om, og SLET IKKE har hørt om det. Men...... Vi ved, kære politikere..... At i ved..., at vi ved, at i ved, hvad vi snakker om. Så...!! Ud med sproget. Eller i har måske allerede en plan for jeres egen sikkerhed.??? Det vil ikke være svært at tro.


Gæst

#4

2015-07-06 13:41

Fordi jeg har set striberne flere gange i ugenspröjtes over os i flere år og ikke får svar fra vores "myndighed" hvorfor man spröjter med disse flyvemaskiner... Jeg vil ha svar hvorfor og hvad "striberne" indeholder...
Nobody

#5 Det handler om kontrol.

2016-05-10 19:19

Det er et globalt fænomen.

 

Flyene er computer styrede droner (AI).

 

NWO eliten har teknologi til at kurer sig selv med som de skjuler for befolkningen, og de gør hvad de får ordre på af deres ledere uanset konsekvensen, da det er mørket.

 

De sprøjter aluminium, mykoplasma, og nanobots ud som folk indånder.

 

Politikerne kender ikke nødvendigvis til fænomenet, og de vil intet gøre da de er de samme væsner, (CIA clones/repticlones).

 

Dette er en spirituel kamp som man ikke kan stemme sig ud af.