Ja tak til mindre WIFI-stråling på Martinus Center Klint


Gæst

#1

2014-09-15 08:03

Når det nu påvirker nogle mennesker så meget er det vel ikke så svært at adskille WIFI fra nogle aktiviteter. Mer Andrea mindre WIFI
Jonas
Gæst

#2 Håber at der stadig vil være trådnetværk ;O)

2014-09-15 08:53

Jeg håber at der stadig vil være tændt for trådet Internet ligesom der også er nu, også i perioderne hvor der bliver slukket for det trådløse ;O)


Gæst

#3

2014-09-15 10:39

Det var/er vel Martinus vilje at Centeret skal være for alle . Så er det ikke rigtigt

 at moderne It hindrer nogen i at kunne være tjent med at opholde sig der .

Elise

#4 Mikrobølgebelastningen akkumuleres i vores system...

2014-09-15 18:00

Jeg har en helt klar fornemmelse af, at ved eksponering til mikrobølgestråling (mobiler og wifi), som er øget væsentligt siden 2003, hvor mobilnettet blev udbygget kraftigt, - der belastes vi  - og at nogle står imod denne belastning nemmere og længere end andre. Men jeg er sikker på, at det belaster os alle og at belastningen akkumuleres i vores system og får effekt på den ene eller anden måde ned tiden.

---------------------------

"Mikrobølgebestrålingen er verdenshistoriens største eksperiment på menneskeheden"

Professor Olle Johansson, Karolinska Instituttet, Sverige.


Gæst

#6

2014-09-19 19:45

I believe that we can find a solution that satisfies both the people who are very sensitive to Wifi and the people who want to use the internet
Thirajane

#7 Re: Håber at der stadig vil være trådnetværk ;O)

2014-09-24 20:46

#2: Jonas - Håber at der stadig vil være trådnetværk ;O) 

Der er allerede trådet internet - folk bruger det bare ikke pga det trådløse. Det handler heller ikke om at der slet ikke må være trådløs, bare at det er muligt at det er slukket i perioder, så os der er følsomme over for dette kan få lov til at komme der.

På samme måde som man bruger en hel medarbejder om sommeren til at lave allergimad, ville det være skøn hvis der også kunne tages en smule hensyn til os der ikke kan tåle wifi-strålingen <3