Smid systemkritiske muslimer ud ad danmark

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Smid systemkritiske muslimer ud ad danmark.


Gæst

#1

2014-08-24 09:38

UD med alle dem der hader Danmark.

Gæst

#2

2014-08-24 12:37

Danmark er ikke mere for danskerne... Sørgeligt men sandt... Lad os få den Australske model...

Gæst

#3

2014-08-24 15:10

Vi har mere end rigeligt, med vores egne kriminelle, så ud med dem!!!
Peter

#4 Smid systemkritiske muslimer ud ad danmark

2014-08-24 15:20

Ja, og du burde lære at skrive dansk....

Peter (grumpy old man)

Monner

#5 Man burde forlange, at de sværger Grundloven troskab

2014-08-25 06:28

Med venlig hilsen
Mogens Kall

Se evt. også:
Andre underskrift-indsamlinger ...
https://sites.google.com/site/skrivunder/

frihed til alle undtagen Mogens Camre og Lorten Messerschmidt

#6

2014-08-28 17:33

Vi burde osse sende nazister, racister og politikere den samme vej


Gæst

#7

2015-02-19 08:32

hej.Jeg er flygtet fra et muslimsk land (IRAN) for 25 år siden.jeg hader muslimmer og jeg er bange for Danmark P.G.A muslimmer her i danmark.Venlist smidt dem ud af land for danmarkssyld,for alle normale folksskyld.

Muslimmer er ligesom pest.udryd dem


Gæst

#8 Re:

2015-02-19 08:39

#1: -  

 ud med muslimmer


Gæst

#9 Muslimer

2015-02-19 20:25

ud med de uceviliserede bavianer!

Vi er så lille et land, vi kan ikke håndtere den slags, de er alt for forskellige fra os!

Ud med dem NU!!!


Gæst

#10 Muslimer

2015-02-20 18:15

Ser nyheder og hører flere herboende muslimer udtale at de finder det iorden at slå andre Danskere ihjel!

Man kan kun undre sig over den Danske stats tilbageholdenhed og totalt mangel på handling.

 

Det må være et krav at disse udtalelser medføre øjeblikkelig udvisning for bestandigt fra DK!


Gæst

#11

2015-04-10 20:28

Fordi,Jeg tænker på mine børns fremtid og ønsker at Danmark også i fremtiden er kulturelt dansk for megen indvandring er noget skidt nå de der kommer ønsker at ødelægge vores danmark og ødelægge de danske værdier som vi er stolte af,vi har ret til at stille krav om at når man kommer her til landet så skal man saftsusme indordne sig Dansk lov,Kultur og menneskesyn,man skal bidage til fælleskabet ,vi er et tollerant folkefærd men vi er også stolte og når først vi føler os truet af massiv negativ indvandring så trr jeg det gælder de fleste af os at vi trækker nødbremsen Her Til og ikke længre,vi vil beskytte vores land

Gæst

#12

2015-08-14 05:51

THE WORLD NEED A FAIR GO!!!

Gæst

#13

2015-11-15 12:59

Oven på det seneste terror angreb i Paris, kan jeg ikke længere bare lade stå til
Jeg er bange for at det Danmark og Europa vi elsker er ved at være fortid.

Gæst

#14

2015-11-28 11:39

De sataner, altså muslimer, for dem er det helt normalt at kneppe små drenge og piger. De høre ikke til i den vestlige verden.

Og hvad laver de egentlig her, de hader jo alt vestligt. Lad os alle spytte på profeten


Gæst

#15

2015-11-28 11:40

De yngler som rotter, det er jo deres nærmeste


Gæst

#16

2015-11-28 11:43

Muslimer er de største racister, prøv at tage en kalot på og gå en tur ned af Nørrebrogade.

De har allerede indtaget en hel bydel i københavn, de respektløse muslimer.

Lad os alle skide på profeten


Gæst

#17

2016-01-13 22:17

Jeg vil ikke have muslimer i vort land. De er kun ude på at ødelægge vores land, rage til sig. Gøre vores land muslimsk. Islam er satans religion de har jo ifølge koranen lov til at slå andre mennesker ihjel som ikke følger deres lære.
Den eneste gode muslim er en --- muslim

Gæst

#18

2016-07-05 19:13

Jeg har ikke noget imod gode demokratiske muslimer med vores værdier men vi kan jo desværre se at en stor del af dem ikke deler vores værdier. F.eks. dem der demonstrede for Sharia lovgivning i København. Jeg spørger bare, hvorfor bliver den slags ikke betragtet som en kriminel handling som skulle være landsskadelige virksomhed og straffes med øjeblikkelig udvisning til hjemlandet eller et nærområde? Antidemokrater burde ikke have mulighed for at opholde sig i Danmark.

Gæst

#19

2016-07-25 18:10

Fordi alternativet er total borgerkrig.

Gæst

#20

2016-08-03 18:29

Fordi alternativet er total borgerkrig.
Val

#21 Re:

2017-08-16 09:47

#1: -  

 100% enig

Michael Nielsen

#22 Muslimer følger strafkulturen - derfor skal de ud!

2017-12-28 15:00

Problemet med strafkulturen er at den decideret straffer folk fysisk. Tæsk, overfald, ildpåsætning, mobning, overvågning, forfølgelse, gang-stalking, magtmisbrug, drab og forgiftninger. Metoderne er mange i strafkulturen. De er alle ødelæggende for den demokratiske ånd. Demokratiet, både som ideologi og styreform, kan ikke vokse under en strafkultur. Her skal vi bruge en skamkultur. For den sætter nemlig provokationen, helt central i debatdynamikken. Provokationen er afgørende for at en debathorisont kan udvikle sig. 

Men når folk ved at de kan straffes for at provokere. Herunder straffes med døden, jamen, så holder folk igen. Og dermed dør demokratiet stille ud. 

Husk på - at før muslimerne kom til Vesteuropa og Danmark, der herskede enten frisindet og tolerancen. I visse lande, såsom Danmark, der herskede de begge. Det var en tidsånd, som vi der oplevde den, aldrig vil glemme. For den øgede ganske enkelt tolerancen i samfundet. Øgede den til historisk set, nye højder. 

Rejser muslimerne ikke ud af vores land, så kommer den tidsånd aldrig tilbage. Dermed vil demokratiet kun indskrænke sig selv fremover, indtil vort land enten bliver en forfejlet stat, eller et diktatur/semidiktatur.

Men mere demokrati kommer der ikke. Kun mindre. Så, derfor, ud med muslimerne. De hører ikke til her.

Lad os skabe en dobbelt vindersituation hvor begge kulturfolk, vinder på at muslimerne rejser ud.  

Glem heller ikke hvad der skete på Balkan. Det er faktisk ikke mere et urealistisk scenarie herhjemme; borgerkrig! 

***

Andre større grupper, der primært udøver strafkultur i det danske samfund, er eksempelvis:

  1. Jehovas Vidner
  2. Banderne
  3. Børnenes sag
  4. Kvindesagen 
  5. Markante dele af rigspolitiet - muligvis PET?
  6. Et stort antal af de ansatte i psykriatrien og fængslerne
  7. Store dele af kirkens ansatte og frivillige
  8. Frelsens Hær
  9. Markante dele af socialrådgiverne
  10. Hovedparten af danske bibliotikarere
  11. Stort set alle taxachauffører
  12. Store dele af buschaufførerne
  13. Det meste af togpersonale (i sær kontrolør-segmentet)
  14. Ansatte og frivillige der arbejder med hjemløse
  15. Et meget stort antal psykologer og psykriatikere
  16. Toppen af de fleste politiske partier
  17. En mindre del af soldaterne (hovedageligt dem fra stående styrke, uanset rang)
  18. Et langt større antal kendte personer, end de fleste vil kunne forstille sig (Bubber eksempelvis)

 

..Ja, listen er længere end ovenstående og kan umiddelbart virke lang. Men tager vi det muslimske segment ud af regnestykket, så udgør de andre mindre en 1 procent af befolkningen.

Så, for muslimernes skyld, vores egen skyld og demokratiets skyld, lad os få dem til at rejse ud af Danmark. Det vil kun gavne os alle. 

.

#23 #muslimer skal ikke ud af Danmark!!

2019-04-28 09:22

Hej jeg ville starte herfra det kan godt være muslimerne har gjort forkerte ting men det er ikke alle muslimer børne blevet opvokset i Danmark og har gået i skole i Danmark prøv og tænk hvis det var jer som blev smidt ud hvordan skal de børn gå i skole i deres hjemland de har lært dansk osv her og mange af de børn kan ikke deres egen sprog da jeg læste de kommentar i lag om muslimerne gjorder i mig faktisk meget trist jeg håber ikke muslimerne bliver smidt ud!