1millionnej - til kæmpevindmøller på land

1millionnej - til kæmpevindmøller på land / Beskeder / Nu er det for groft!! / Kommentarer


Gæst

#1

2014-07-15 15:57

Uhyggeligt med de vinmøller på land. Få dem langt ud på vandet, hvor de ikke genere nogen.

Gæst

#2

2014-07-15 16:08

Naturligvis må det være de ansvarlige - her Bygherrerne til land-vindmøllerne - der må tage ansvaret - det siger da sig selv..!!!

OM der måtte blive en decideret underskriftindsamling, så skriver jeg klart gerne under..!!

Gæst

#3

2014-07-15 16:20

Underligt. Jeg kan ikke få lov til at tilføje linket på Facebook  til TV2østs side vedr. emnet.


Gæst

#4

2014-07-15 17:13

Jeg håber, at de ansvarlige en dag bliver stillet til ansvar for en så umenneskelig behandling af en medborger. Jeg tænker her især på gartneren Boye Jensen i Gislinge.
Dr. Johannes Erritzøe, Taps

Gæst

#5

2014-07-15 20:26

Det er dejligt at I bliver ved med at holde dampen oppe.

Gæst

#6

2014-07-15 22:19

Det lyder som en dårlig film...men det er det ikke! Gruopvækkende, alene mistanken. Det vil dog tjene sagen (kampen imod vindmølletyranniet) at få en ekstra kilde på historien. Fx udtalelswer fra de tidl. ansatte eller deres fagforening, så gartneriejerens ord ikke står alene. Gartnerier er jo kendt for deres kemisk skadelige arbejdsmiljø, i al flad tidligere. (Sprøjtemidler, hårde arbejdstider etc.) Så det skal udelukkes, at generne kan bortforklares med sådanne ting. Jeg er jo ikke i tivil, men der er mange, som skal overbevises, og det kræver stor nøgternhed. Det samme gælder minkfarmen. Lad os få mere kød på sagen, TV2. Det ligner en skandale, der bør endevendes.