Fjern parkerings restriktionerne fra Brøndby Strand

Kære alle fra Brøndby Strand

Vi er blevet bildt ind, at parkeringsrestriktionerne er til for bebornes skyld. At manglende parkeringsfaciliteter skyldes udefra vedkommende parkering. Det er dog ikke bevist, og der er ikke fremlagt dokumentation for dette. Alt i mens beboerne må punge ud, af deres hårdt indtjente penge, så tjener bestyrelsen tilsyneladende godt på det.

Vi vil ikke finde os i det mere. De er til gene for os som beborer og vores gæster.

Jeg finder det usansynligt, at fremmede biler, kører hele vejen over til parkerne for at parkerer, for derefter at gå den tilbage til stationen, hvor der i øvrigt er fri parkering, og masser af ledige pladser, for så at tage toget videre mod eksempelvis københavn.

Det er heller ikke korrekt, at der skal så strenge parkeringsrestrektioner til, for at undgå billister parkerer ulovligt, på eksempelvis brandveje eller uden for bås. Hvis restrektionerne alene galdt ulovlig parkering.

Presset på de øvrige boligafdelinger, er endda steget, som følge af restrektionerne, da beboerne og deres gæster, har måtte se sig nødsaget til at benytte nærliggende parkeringspladser, for at undgå sure bøder. Det er ikke holdbart, hverken for dem eller os.

Overholder man ikke parkeringsreglerne, står der i vedtægterne hos Bo-Vest:  ''Gentagne overtræ- delser af p-vagtreglerne betragtes som overtrædelse af husordenen''. Så får du for mange bøder, for at holde parkeret hvor du bor, kan du risiker at blive hjemløs.

Lad os stå sammen, og gøre noget ved urimeligheden. Lad os kræve af bestyrelsen, at parkeringsrestrektionerne fjernes omgående!

Enig? Skriv under, og del!

Med Venlig Hilsen

Bebor