Brev til kronprinsesse Mary

Kære kronprinsesse Mary.

Tak for at du udtrykker din deltagelse med hensyn til at fremme sundhedsuddannelse og levestandard i den europæiske region og gøre opmærksom på 2030 Agenda for bæredygtig udvikling for at omdanne vores verden (https://www.youtube.com/watch?v=fyUORpSlCBY).

Dette er en god rettesnor for mennesker på vores planet til at forene og skabe en bedre fremtid.

Agenda 2030 har meget lovende og optimistiske planer om at styrke den universelle fred, samarbejdspartnerskab, realisere menneskerettigheder for alle, opnå ligestilling og frihed, udrydde fattigdom, forbedre befolkningens sundhed og mange flere. At opnå dette vil være at gøre drømmen til virkelighed.

Selvom Agenda 2030 indeholder 17 Bæredygtige Udviklingsmål og 169 specifikke mål, har du af en eller anden årsag valgt kun at lægge fokus på vaccinationer og disses grundlæggende rolle i fremskridtet.

I punkt 26 hedder det, at et af målene er (for)“at fremme fysisk og psykisk sundhed og trivsel og forlænge forventet levealder for alle, skal vi opnå universel sundhedsdækning og adgang til kvalitets sundhedspleje. Ingen må lades i stikken. "..." Vi er forpligtet til at forebygge og behandle ikke-overførbare sygdomme, herunder adfærdsmæssige, udviklingsmæssige og neurologiske lidelser, som udgør en stor udfordring for bæredygtig udvikling."

Moderne videnskab og historiske beviser har vist, at fundamentet for menneskets fysiske og mentale sundhed og trivsel afhænger af kemikaliefri fødevare og vand, forureningsfri miljø, aktiv livsstil og balance i vores mentale og fysiske aktiviteter. Kan det være grunden til, at Agenda 2030 retter så meget opmærksomhed på forbedring af disse områder?

Vi mener, at med alle de seneste alarmerende oplysninger fra uafhængige videnskabsfolk om kontroversielle virkninger af vacciner på menneskekroppen og den stigning i antallet af sager, der bliver forelagt USA's Vaccine Injury Compensation Program (vi desværre ikke har et sådant program i Danmark), bør vi være mere påpasselige med at udbrede vacciner som noget, der vil spille en afgørende rolle i opnåelsen af en global 2030 dagsorden for bæredygtig udvikling.

Hvis man i et videnskabeligt lys skal se på vacciner, som noget der redder liv, skal vi være helt klar over, at videnskaben skal være korrekt, den skal være sammenhængende logisk og være i overensstemmelse med andre teorier vedr. acceptable sammenhænge.

Bemærk venligst, at immunisering og vacciner ikke er de samme. Immunisering er den kendsgerning eller proces, at blive immun mod en sygdom (livslang), mens vacciner handler om at injicere en blanding af svækkede levende eller døde virusstammer inklusive konserveringsmidler og hjælpestoffer som f.eks. aluminium, der forårsager betændelse og giver en midlertidig immunrespons. Vacciner er direkte forbundet med neurologiske og kognitive lidelser (https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21623535).

Det er vigtigt at huske, at vacciner juridisk set forårsager bivirkninger og skader. Dette er tydeligt angivet her:https://www.vaccines.gov/basics/safety/side_effects/index.html

Selvom webstedet siger at "vacciner overvåges løbende for sikkerhed" så siger det også at "som med enhver medicin er der en meget fjern chance for, at en vaccine forårsager alvorlig skade eller død "

Det kan være "en meget fjern chance" for den person, der skrev denne erklæring, men det er meget virkeligt for os - forældre til børn med livslange vaccineskader.

Med fokus på denne erklæring og din seneste udtalelse på YouTube besluttede vi os for at skrive dette brev til dig og bede om din personlige mening om disse spørgsmål.

Hvad er din personlige mening?

Hvis vi alle arbejder for det samme formål ‘at skabe en bedre fremtid og specielt bedre sundhed for de kommende generationer’, skal vi så ikke udover at se på vores resultater, også se på vores fejltagelser, anerkende dem og rette dem? Skal vi ikke sætte to sundhedsvidenskaber sammen – den naturlige og den konventionelle og tage det bedste af, hvad de begge kan tilbyde os?

Hvem er vi, og hvorfor gør vi det her?

Vi er forældre, der håndterer daglige udfordringer i plejen af vores vaccineskadede børn.

Men vi er mere end det. De fleste af os har dedikeret vores liv til at studere forskellige naturlige metoder for at kunne finde alle muligheder for at hjælpe vores børn til at leve så normalt som muligt. Og nogle af os har opnået gode resultater.

For at finde måder at hjælpe vores vaccineskadede børn har vi ikke haft andre muligheder, end at udføre vores egen forskning om vacciner fra tilgængelige videnskabelige og historiske fakta, således at vores studier og undersøgelser kan hjælpe vores vaccineskadede børn. Vi ønsker oprigtigt, at vi i Danmark kan få tydelig information direkte til rådighed fra sundhedseksperter vedrørende potentielle fordele og potentielle farer ved vacciner, så vi kan træffe beslutninger på velinformeret og oplyst grundlag.

Hvorfor gør vi dette?

Vores primære mål er at forbedre kvaliteten af vores kommende generations sundhedspleje ved at invitere og velkomme uafhængig medicinsk forskning inden for vaccination og foreslå samarbejde mellem naturlig og konventionel medicin, som kan skabe omfattende konklusioner.

Som erklæringen fra UNH siger "Ingen må lades i stikken". Vi føler, at det er tid til at stille videnskaben disse spørgsmål:

- vaccine sikkerhed

- Vaccine effektivitet

- Vaccine bivirkninger

- Hver enkelt ingredients sikkerhed

- Sikkerhed ved kombinerede vacciner

- Effekten af kombineret vaccination i kroppen

- Sikre aldersgrænser for vaccination af nyfødte

- studier af vaccineret og ikke-vaccineret grupper både i relation til teorien om flok immunitet og sygdomfrekvensanvendelse af alternative metoder til vaccination

- Bredere brug af naturlig metoder til forebyggelse og støtte til sundhed.

Dette er vores bekymring for kommende generationer, og vi håber oprigtigt, at du som vores Kronprinsesse vil bistå os og hjælpe os med at afdække sandheden.

Tak for din opmærksomhed.