Bevar soloklaver!

UNDERSKRIFTINDSAMLING

Mod afskaffelse af faget soloklaver på 1. og 2. semester af Musikvidenskab BA på KU.

SOLOKLAVER SOM FAG:

Grundet besparelser, har man fra ledelsens side planer om at afskaffe soloklaver for nye studerende. Undervisere og studerende på musikvidenskab har værnet om dette fag siden oprettelsen af studiet, og faget har indtil videre overlevet besparelser i flere omgange, hvor det er blevet reduceret fra otte semestre til to semestres undervisning.

Fordelene ved faget:

Soloklaver understøtter andre fag på uddannelsen som brugsklaver og styrker desuden den individuelles udvikling, både teknisk, musikalsk og analytisk. Faget giver også mulighed for, at den enkelte elev kan rådføre sig angående eksaminer, og det fastholder samtidig en mere personlig relation mellem studerende og underviser, hvilket gør Musikvidenskab til et socialt omfavnende studie.

Hjælp de kommende studerende med at få samme kompetencer og vejledning som de foregående ved at give denne indsamling din underskrift.

Underskriften bekræfter dit ønske om at bevare faget soloklaver på Musikvidenskab BA/KA sidefag.

Liva Bøgh Møller Vinther    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Liva Bøgh Møller Vinther tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.