Bevar kvaliteten og skovbørnehaverne i institutionerne på Frederiksberg

DENNE UNDERSKRIFTSINDSAMLING ER NU LUKKET. Tak for hjælpen, til alle som har støttet vores sag, det betyder mere end I ved.

Den samlede budgetaftale for 2019 på Frederiksberg understøttede vores ønske om, at bibeholde den høje kvalitet i kommunen og sikre så mange skovpladser så muligt. Hele budgetforliget kan læses her:

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Lad os sammen sikre, at den høje kvalitet i vores børns institutioner værnes om.

I forbindelse med Frederiksberg Kommunes budget for 2019, så er det meldt ud, at der i værste fald skal udfases 439 skovpladser i 11 selvejende daginstitutioner eller lukkes dele eller hele velfungerende institutioner på Frederiksberg.  Læs evt. alle budgetplanerne her: https://www.frederiksberg.dk/budget-2019

Som forældre i Frederiksberg kommune forstår vi ikke kommunens udspil sådan helt overordnet. Vi synes ikke, at de fremlagte modeller, støtter op om at bevare kvaliteten i kommunens daginstitutioner. Med de fremlagte budgetplaner, så går det udover nogle af de meste populære og velfungerende institutioner på Frederiksberg, hvilket alle tal understøtter.

Hjælp os med at bevare vores børns unikke mulighed for at bo i byen men have en dagligdag i skønne naturomgivelser væk fra byen, og støtte op om nogle af Frederiksbergs bedst kvalificerede institutioner til at sikre vores børns fremtid.