Fiberbredbaand

Kontakt forfatteren af dette andragende

Fiberbredbånd kampagne-tilbud slutter snart (6. marts)

2015-02-27 21:48:03

Kære medborgere!

Der er stadig et stykke vej til at være sikret fiberbredbånd til området.

Om en uge er det sidste dag (6. marts 2015) for tilmelding til at benytte kampagnetilbudet fra BredbåndNord med at få lagt fiber ind til dit hus gratis. Ligeledes kan du billigt afprøve 100/100 Mbit i 6 mdr. (en pris til knap kroner 250,- pr. måned i de 6 måneder). Det er dog muligt at tage en mindre og billigere løsning eller endda opsige og skifte til anden internetudbyder (på kobber) efterfølgende.

Dog vil jeg håbe du har tilmeldt dig, for din og os alle sammens skyld. Lad os fremtidssikre området, og give os selv nogle ekstra muligheder når vi skal vælge hvem og hvad vi vil have som internet leverandør - hvem der skal have dine penge til en internet-forbindelse.

Tilmeld i dag på: http://www.waoo.dk/bestil/waoo-2

Eller kom til BredbåndNord møderne i forsamlinghusene i Restrup Enge og Nørholm, hvor de også tager i mod bestilling og hjælper dig med at udfylde.

Se mere og følg med på: https://www.facebook.com/BorgerNyt

Det hjælper ikke at du tænker at du altid kan tilmelde dig senere, for det er ikke sikkert at der så er noget at tilmelde (er vi ikke nok får vi ikke fiber), og yderligere skal du selv betale for at få lagt fiber ind til huset, som koster mindst 1500,-

Der er stadig et stykke vej til at vi er sikre på at der bliver lagt Fibernet ud til os.

Få din tilmelding afsted nu!!

Tak og rigtig god weekend!

På vegne af Nørholm og Omegns Borgerforening

/Brian

Nørholm og Omegns Borgerforening og Samråd

Fibernet til Nørholm og Omegn i 2015

2015-01-19 20:27:02

Hej med dig!

Vores fokus har givet pote.

Bredbånd Nord vil lægge fiber ud til os i efteråret 2015. Fra Aalborg Vest igennem Restrup Enge og skoven til Nørholm.
Der er dog et "men", de forventer _ikke_ at komme helt til Klitgaard, og hvor langt de vil lægge Fiber ud efter Nørholm by er også uvist.

Disse ting vil Bredbånd Nord fremlægge på det første borgermøde, som kommer til at foregå i Nørholm Forsamlingshus mandag den 9/2-2015 kl. 19.00.

Se mere på: https://www.facebook.com/BorgerNyt - det burde kunne ses selv om man ikke er bruger af Facebook.

Dog vil jeg opfordre til at alle vest fra Nørholm tropper talstærkt op, for at påpege at der også er stor interesse.

Borgermødet vil give information om priser, område for udrulning, muligheder mv. og svare på spørgsmål omkring fiber og hvorfor fiber.

Vel mødt!

Pva. Nørholm og Omegns Borgerforening

Brian Dybsø - kan kontaktes på brian@binan.dk

Nørholm og Omegns Borgerforening og Samråd

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.