Fiberbredbaand

Vores område som ligger imellem Aalborg og Nibe der dækker Restrup Enge, Nørholm, Mellemholm, Posrsheden og Klitgaard har meget dårlige vilkår for mobil- og bredbåndsdækning.

Igennem en undersøgelse fra Aalborg Kommune, som blev sendt videre ud i BorgerNyt til vores område var der mange tilbagemeldinger omkring emnet. Derfor at denne underskrift-indsamling startet for at se hvor mange der i området kunne have lyst til at få lagt fiberbredbånd ind til deres hus eller sommerhus. Dette er ikke et salg fra Bredbånd Nord, ej heller forpligter denne "underskrift" dig til at skulle binde dig til at få installeret fiber-bredbånd.

Det er kun en undersøgelse for interessen, som vi så evt. kan gå videre til Bredbånd Nord med, for at melde at det vil være interessant at de begyndte at kigge på vores område. Selv om vi ligger få kilometer fra Aalborg og ligeledes fra Nibe, så er fiberkablet alligevel ført forbi os - og vi føler os overset.

Vi håber at selv om I har en dårlig internet forbindelse at I har muligheden for at sætte jeres underskrift herinde.

Tak!

PS. ved udfyldese af by, så skriv gerne by/sted og ikke Nibe eller Aalborg :)

Nørholm og Omegns Borgerforening og Samråd    Kontakt forfatteren af dette andragende