#RENSKARRESØ

Kontakt forfatteren af dette andragende

Vælgermøde om Skarresø på torsdag kl. 19

2021-11-09 09:18:51

Kære alle,

På torsdag arrangerer vi vælgermøde med fokus på natur og klima. Det gælder både hvordan Holbæk når sit 70%-reduktionsmål i 2030, og hvordan vi kan få oprenset Skarresø. 🐟

Deltagerne er:
Christina Krzyrosiak Hansen, Socialdemokraterne
Christian Ahlefeldt-Laurvig, Venstre
Karen Thestrup Clausen, Enhedslisten
Kim Malmberg Hansen, Dansk Folkeparti

Der er mulighed for at spise med til folkekøkken inden vælgermødet fra kl. 18.00 til en flad 50'er. 🍵 Tilmelding og mere info på vores hjemmeside: https://www.jyderuphojskole.dk/arrangementer/folkeraad-og-kommunalvalgsdebat/

Håber vi ses!

Fællesskaber-faget v. Jyderup Højskole

Kom med til kommunalvalgsdebat om Skarresøs fremtid d. 11/11 kl. 19

2021-11-01 07:25:32

Kære alle,

Kommunalvalgkampen er i gang, og det er enestående mulighed for at få den kommende kommunalbestyrelse til at forpligte sig på vores tre ønsker og få sat gang i oprensningen af Skarresø. Derfor afholder vi vælgermøde d. 11. november kl. 19-21 i Skarresø-salen i Jyderup. Blandt deltagerne er Christina Krzyrosiak Hansen (Socialdemokraterne), Camilla Hove Lund (Venstre), Karen Thestrup Clausen (Enhedslisten), Kim Malmberg Hansen (Dansk Folkeparti).

Arrangementet er gratis og kræver ikke tilmelding. Men der er mulighed for at deltage i fællesspisning på Jyderup Højskole fra kl. 18.00 - 18.45 inden debatten. En madbillet koster 50 kr og skal bestilles senest tirsdag d. 9 november. Der er begrænsede pladser.

Billetter til fællesspisning kan købes på Jyderup Højskoles hjemmeside: https://www.jyderuphojskole.dk/arrangementer/folkeraad-og-kommunalvalgsdebat/

Vi håber meget at se jer!

gode hilsener,

Fællesskabet-holdet på Jyderup Højskole

Fællesskaber-faget v. Jyderup Højskole

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.