Bæredygtig hvalfangst med plads til turismeudvikling

Kontakt forfatteren af dette andragende

Tak for støtten

2016-05-17 17:29:23

Så lykkedes det at komme op på 510 underskrifter! godt gået og tusind tak for støtten! Underskriftsindsamlingen er nu afsluttet og vil blive afleveret til hvert af de enkelte medlemme af Naalakkersuisut hurtigst muligt, så må vi krydse fingre for at der rent faktisk sker noget nu hvor vi er så mange der har gjort opmærksom på problemet.

Lonnie Wilms

Spred budskabet så vi kan nå op på 500 underskrifter!

2016-05-09 08:20:47

Hej

Det er planlagt at underskriftsindsamlingen afsluttes mandag d.16. maj og i den forbindelse vil jeg bede jer om at dele link til underskriftsindsamlingen til dem i jeres omgangskreds som kunne have interesse i også at skrive under. Der er allerede rigtig mange underskrifter og i skal have tak for støtten, men det ville være rigtig fedt hvis vi kan nå op på over 500 underskrifter!

mvh Lonnie Wilms

Lonnie Wilms

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.