Palle er uden lovlig grundlag, blevet indsat i Rodeo2. Verdens farligeste fængsel.

Seneste nyt fra Palle direkte fra hans mor nu skal der sgu ske noget action.

Jeg har netop haft en telefonopringning fra Palle - første livstegn siden han blev overført til det forfærdelige fængsel, han nu sidder i. Forholdene er virkelig så forfærdelige, som man kunne frygte: Vagterne hader udlændinge, skyder på må og få ind imellem dem og banker dem ved enhver given lejlighed. Palle opholder sig sammen med 12 andre i en celle på 4-5 kvadratmeter, hvor mad bliver smidt ind til dem på gulvet uden bestik, så de skal spise maden med fingrene. Toiletforhold er der ingen af. Palle siger: Jeg tigger og beder - Sæt mig på et fly, så kan politiet hente mig i Frankfurt. NU MÅ DER SKE NOGET - JEG VIL HAVE MIN SØN HJEM I LIVE.

Det her en underskriftsindsamling for at råbe Det danske Udenrigs-  og Justitsministerie op. Min Barndoms ven Palle Strøm er blevet efterlyst for en verserende sag her i Dk. Sagens karakter er ikke personfarlig. Men da han var bosat i Venezuela da efterlysningen udstedes af Interpol, blev han anholdt i Venezuela Carracas og indsat i en arrest under kummerlige forhold. ved hjælp af en indsmuglet tlf har jeg haft direkte kontakt med ham og her er et udpluk, hvor han fortæller om forholdende.

"Jeg betaler politiet for Ikke at blive flyttet. Betaler en formue for at faa mad og skal saa samtidigt sloges for det.. skider i et hul i jorden.. ser ikke solen og kommer ikke ud.. sover paa gulvet og sidder med38 mand paa 28 kvm.. folk bliver stukket nef om natten.. op i roeven med konsulatet.. her er det korruption der taler og konsulen kan ikke goere em skid.. hun snakker ikke emgang dansk."

Nu er han så i forgårs nat d. 12/6-2014 blevet flyttet til Rodeo2

Rodeo2:

Et af verdens værste fængsler og manden er ikke engang dømt for noget kriminelt. Han er, som tidligere nævnt, kun sigtet i en sag fra Dk. Det vil sige, at man kan smide en uskyldig mand, i sådan et rottehul. Ligegyldigt, hvad så er overlevelsesraten og forholdende, ikke værdige for nogle mennesker. Jeg håber i vil sætte jeres underskrift, så vi kan få Palle hjem.
På forhånd tak fra bekymret familie og venner.