Mod nye ejendomsvurderinger

Kommentarer

#1401

Fordi det er fuldstændig uacceptabelt at lave en sådan lovgivning, der fra den ene til den anden dag, sætter folk på gaden.

Dernæst uden at overveje hvad der herefter skal ske med den store scare af landejendomme, som ikke kan blive solgt.

Udover det, er det umuliggøre at folk kan bosætte sig på hobby landejendomme. Det tilgodeser hverken bio diversitet (mange mindre bønner har vildt marker, skove mm). Og det til godesætter absolut heller ikke mangfoldigheden.

Sidst, er det for at sætte en stopper på denne form for diktatur stat, dk efterhånden er på vej til at blive.

Rikke Petersen (Årre, 2023-04-18)

#1402

Jeg er medunderskriver fordi det er et tiltag, som ikke er gennemtænkt fra myndighedernes side. Udover at det bliver dyrere at bo i landområderne, så vil det også have en negativ effekt på vores miljø, biodiversitet, CO2 regnskabet. Det vil skade en livsstil "på landet". Det vil medvirke til yderligere affolkning af yderdistrikter. Danmark befolkning vil ende med at bo i lejligheder eller parcelhuse.

Keld Jørgensen (Børkop, 2023-04-18)

#1404

De nye vurderinger vil medføre at det bliver umuligt på en alm. indkomst at blive boende på et lille landbrug.

Jette Kristensen (Esbjerg n, 2023-04-18)

#1405

Det er forkasteligt at regeringen laver love uden at tænke over de konsekvenser det har for den pågældende befolkningsgruppe, biodiversitet mv.
Det er ikke første gang det sker. Måske man snart skal lære af sine fejl og tænke over hvilke konsekvenser ens handlinger får.

Maria Eintzen (Hørning, 2023-04-18)

#1406

Jeg selv på en ejendom hvor ejendoms skatten bliver forhøjet

Malene Nielsen (Løvel, 2023-04-18)

#1410

Jeg i den nye vurderings metode der bruges over sagesløse borger der har købt en ejendom under nogle forudsætninger som nu totalt ændres , med tilbage virkende kraft , og skal tage stilling på et helt ufuldstændigt grundlag , og ændre vores økonomi væsenligt det kan man ikke i ret samfund

Jimmi Damm Ellegaard (Stenlille, 2023-04-18)

#1411

Livet på landet er vigtigt for Danmark. Biodiversitet er tusindfold bedre end monokultur, som de industrielle stor bedrifter udfører.

Hanne Stensvig (Samsø, 2023-04-18)

#1413

Jeg skriver under fordi, jeg selv blir påvirket.

Mathias Guling (Hvidovre, 2023-04-18)

#1415

Vi skal bevare de små landbrug

Marianne Koldby (Samsø , 2023-04-18)

#1422

Jeg har en oplevelse af at det handler om at presse folk til at sælge så virksomheder med negativ co2 regnskab kan erhverve sig jorden.
Det kommer til at affolke landområderne . Stop det

Eva Lind (Rødding , 2023-04-18)

#1423

Det er helt hen i vejret, og på ingen måde gennemtænkt, at lave og gennemføre en lov, der omkategoriserer landejendomme til ‘parcelhuse’ (ejerbolig), men stadig skal overholde alle regler om landbrug på den jord, der hører til ejendommen.
Der er kun tabere i denne sag - også staten - idet områderne affolkes, butikslivet dør, diverse erhverv dør, naturen og biodiversiteten dør, ejendommene kan ikke sælges, og efterlades til nedrivning (merudgift til staten).
Jeg forstår virkelig ikke den hjerneprut, man har slået da man lavede denne lov. Magen til tåbelig lovgivning, som jeg virkelig håber bliver trukket tilbage eller ændret til en mere fornuftig og duelig version. Vi bliver heldigvis ikke selv ramt med vores landejendom, men jeg forstår godt den vrede og frustration, der er over denne uduelige lovgivning, som rammer noget og nogen, den ikke burde ramme. Meget uretfærdigt. Som skrevet ovenfor, er der kun tabere i denne sag. Jeg opponerer mod dumhed og ukloge beslutninger. Derfor skriver jeg under. Må fornuften sejre.

Kristina Frahm Gammeljord (Frederikshavn, 2023-04-18)

#1426

Det ikke okay det de gør, nogen risikere at må gå på røven, fordi det bliver for dyrt for dem

Lotte Bruun (Ruds Vedby , 2023-04-18)

#1428

det er en helt ugennemtænkt beslutning at skære ved landejendomme - lange langt de fleste er små brug på landet som i forvejen ikke hænger sammen på nogen måde økonomisk, og så skal de ydermere beskattes som byhus - og ingen vil i forvejen ud at bo der - og de bliver stavnbundet af at have en lille ejendom på landet.

lis kristiansen (silkeborg, 2023-04-19)

#1429

Det er fuldstændigt vanvittigt at gennemføre disse ejendomsvurderinger og skal stoppes NUUUU!!!!

Mia Jørgensen (Ringsted , 2023-04-19)

#1430

Skriver under fordi jeg er ved at være træt af staten konstant straffer almindelige danskere. I dette tilfælde med en skat der gør de er nødt til at gå fra hus og hjem, eller store bedrifter køber jorden og ødelægger de mange små naturperler der ligger rundt omkring i landet.

Julie Hansen (Silkeborg, 2023-04-19)

#1431

jeg synes at det er helt hen i vejret at ændre vurderingerne for os små landbrug. Det giver ikke mening, når man som jeg har naturarealer / vådområde, at kalde det ejerbolig.

Lene Kristoffersen (Gedsted , 2023-04-19)

#1435

Det er helt hen i skoven

Michael Mosegaard (Nr.Snede , 2023-04-19)

#1438

Jeg skriver under fordi jeg synes de nye vurderinger er urimelige.

Jane Larsen (Kalundborg, 2023-04-19)

#1439

Fordi jeg ikke er enig med Vurderingsstyrelsen

John Langkjær (Skinnerup, Thisted, 2023-04-19)

#1440

Fordi de er helt urimelige over de hobby landmænd det går ud over.

Preben Rasmussen (8670 Låsby, 2023-04-19)

#1441

Det er netop de små hobbylandbrug som bringer grønne oaser for plante- og dyreliv - og sund og positiv fritidsbeskæftigelse for børn og voksne. Med denne nye beskatning affolkes landdistikterne yderligere.

kirsten kjær (Thise, 2023-04-19)

#1443

Jeg skriver under fordi jeg er enig!

Solveig Erri Ellegaard (Slagelse , 2023-04-19)

#1444

Jeg har 5ha jord der bliver dyrket som landbrug, frugt plantage og landbrugspligt.. kan slet ikke se det hænger sammen.

Jacob Mejlgaard (5471 , 2023-04-19)

#1445

Jeg selv bor på landet, og vil blive ramt af denne ejendomsvurdering på sigt.

Ruben Bak (Børkop, 2023-04-19)

#1448

Det er en meget dårlig idé at straffe folk der bor på landet i nedlagte landbrug. Folk har heste og andet som hobby og kører på arbejde hver dag, hvorfor skal de straffes voldsomt i skat??

Mikkel Vaarning (Daugaard, 2023-04-19)

#1449

SKAT skal ikke bestemme om vores mindre landbrug er villa og lave højere beskatning. Der vil forsvinde alt for mange små naturoaser på baggrund af dette som gøre små landsteder mindre værd.

Nathja Aas (Herning , 2023-04-19)

#1450

Det er helt tosset biodiversiteten vil forsvinde og man kan ikke pålægge en gruppe mere i skat

Jeanne Bjørnbirk (Hillerød, 2023-04-19)

#1451

Det kan gå ud over naturen.

Stine Andersen (Holte, 2023-04-19)

#1452

Lovgivningen er uhensigtsmæssig.

Lone Gendrup (Viemose , 2023-04-19)

#1453

De nye ejendomsvurderinger vil gøre at de små perler af natur og ejendomme vil forsvinde. Jord bliver opkøbt og opdyrket som monokultur landbrug, hvilket ikke er til gavn for biodiversiteten.

Flemming Wilkens (Tjele, 2023-04-19)

#1454

Fordi det er latterligt at små landbrug, nedlagt landbrug skal være parcelhuse med store haver.

Det er jo med til at ødelægge folks ønske om at bo på landet.

Tanja Jacobi (8830, 2023-04-19)

#1455

Det er sjusk og dårligt forarbejde, som sædvanlig, fra det fjerne segment i hovedstaden

Poul Jensen (Kølvrå , 2023-04-19)

#1458

Min landejendom lige er blevet vurderet som værende ejerbolig, dette på trods af 7,7 hk og stutteri med 6 heste hvor af de to er højdrægtige.
Købte og overtog 1/7-21 og var ikke blevet gjort bekendt med denne voldsomme skattestigning ville komme.
Gården skal gennem restaureres og vi har lige lagt lå om for at få penge ud til at lave tag. Så en så voldsom stigning plus stigning til realkredit kan vi ikke klare uden drastisk valg.

Maren Frydendahl (Asnæs, 2023-04-19)

#1459

Dette vanvittige projekt går virkelig ud over rigtig mange ting - så som natur, økonomi samt affolkning i landdistrikter

Lone Nyrup (Bording, 2023-04-19)

#1460

loven om revurdering af mindre landejendomme er en politisk hjerneblødning, som selvfølgelig skal helbredes med modstand og sund fornuft.

Nathalie Tarp Nielsen (Hjørring, 2023-04-19)

#1461

Tåbelig lov

Ann Studsgaard (Pandrup, 2023-04-19)

#1462

Fordi jeg bor på en 6 ha landejendom med aktivt landbrug, og har knoklet i 8 år på at skabe vores sted.

Camilla Sadolin (Skævinge, 2023-04-19)

#1465

Den her svinestreg skal stoppes!

Jeanette Green (Undløse, 2023-04-19)

#1467

Jeg er selv ramt af denne nye overgang og synes det er helt hen i vejret. Vi gør meget for naturen og dyrevildt hos os. Desuden bekymrer det mig at det generelt nedsætter værdien af vores ejendom, da det kan blive svært at sælge. Man affolker yderligere landområderne

Bente Gammelgaard Andersen (8670, 2023-04-19)

#1468

Jeg er berørt at den nye ejendomsvurdering. Jeg regner med at agendaen er, at få jorden narret fra os. Fremtiden bringer rettigheder over co2, og de bliver dyre. Men kan de tvinge os til at sælge nu, mister vi stort. Dyre ejendomsskatte, usælgelige ejendomme og øde landområder. Men vi kan og vil ikke alle bo i byen.

Ann-Mette Petersen (Fjerritslev, 2023-04-19)

#1472

Inkompetent magt overgreb. Uhørt frækt at bare sende en generel mail straffe mail ud til alle med et jordtilliggende på mere end 1000m2 uanset om det er Æandbrug eller Skovbrug eller ej!!!

Lars Carl Holten (Kirke Eskilstrup, 2023-04-19)

#1475

stop skattetyveriet og alment tyveri fra os på landet

truels bisgaard (holbæk, 2023-04-19)

#1478

Jeg skriver under fordi, jeg mener det er uhensigtsmæssig lovgivning, og at det udover at ramme utroligt økonomisk hårdt for ejendomme, der skifter kategori på landet, også rammer insekterne og biodiversiteten. Hvor skal de bo, hvis alle ser sig nødsaget til at sælge jorden fra til intensiv dyrkning? Derudover falder husene i værdi, og overgangsordningen/fastfrysningen er praktisk set en stavnsbinding.

Agnes Richtendorff (Tjele, 2023-04-19)

#1480

Bliver ramt af den nye beskatning, på min ejendom, som er en delvis skovejendom og hvor der i mindre omfang skoves således, at der udløses både moms og skat. I øvrigt fremstår de 10 ha som fantastisk natur. Alt uden nogen form bidrag fra offentlige.

Jens Nielsen (Skanderborg, 2023-04-19)

#1481

Jeg skriver under fordi det er helt grotesk at vedtage skattelovgivning som direkte er i modstrid med de øvrige landsbrugsregler - jeg er underlagt landbrugspligt, er bundet af landzone regler - men skattemæssigt ejer jeg reelt et parcelhus!

Christina jensen (Årslev, 2023-04-19)

#1485

Jeg mener der mangler en gruppe i klassificeringen. En gruppe for de ejendomme, som ikke dyrker intensivt landbrug, men som stadig bidrager til opretholdelse af natur og biodiversitet. Marker der med deres græsvækst bidrager til, at dyrelivet også har sin plads her på jorden.

Kirstine Quaade (Ryomgård, 2023-04-19)

#1486

Omkategorisering af småbrug vil smadre livet på landet. Vi får ikke råd til at bo her og vi forventer ejendomsværdien vil falde markant. Herudover er tiltaget i stik modstrid med det politiske ønske om bedre miljø og biodiverditet. Utilstedeligt at bruge et styredokument, som er offentliggjort mere end 2 år senere en omvurderingen kommer til at træde i kraft.

Kirsten Junker (Kirke Eskilstrup, 2023-04-19)

#1487

Jeg skriver under fordi vi selv er ramt 😳

Nina Lyth (9500, 2023-04-19)

#1490

Jeg selv er berørt af det og fordi jeg ser det spm et kæmpe tilbageskridt for alt hvad der har med naturen at gøre. Og fordi der må være plads til os der ønsker et lille nedlagt landbrug.

Helen Nielsen (Randers NØ, 2023-04-19)

#1492

Nedl land ikke bør sidestilles med boliger i byen

Lene Schnorrer (Aalborg, 2023-04-19)

#1496

Økonomi og at man træder på den lille bondemand.

Søren Munck (4100, 2023-04-19)

#1497

Vi er blevet vurderet til ejerbolig selv om vi har over 7 ha, stald til heste med 18 bokse, ridehus og løsdrift. Helt helt urimeligt

Vibeke Andersen (Oure, 2023-04-19)

#1504

Det er helt ude i skoven denne ejendomsvurdering og beviser bare at den i folketinget laver for mange mærkelige love og regler

Jacob Tøttrup (Hvam St, 2023-04-19)

#1505

Jeg er selv ramt af disse beskattelser

Lars Dandanell (Dianalund , 2023-04-19)

#1506

Fordi de nye ejendomsvurderinger er helt ude i hampen…

Michael Olesen (Aalborg, 2023-04-19)

#1507

Det er dybt forkasteligt at ligge en sådan ekstra- uforudset afgift på dem med mindre landbrug. Disse beslutninger har alt for store konsekvenser for de enkelte og kommer til at skade vores natur mere end det gavner. Det gør de store endnu større og de mindre landbrug forsvinder helt fordi det blir for dyrt at bo der samtidig med forringer det værdien af de små landejendomme.

Liselotte Laustsen (Tørring, 2023-04-19)

#1508

Vi forsøger at drive en hestepension, det er hårdt arbejde i forvejen. Hva tænker de på🤯🤯🤬

Niels Lindberg (Kjellerup, 2023-04-19)

#1512

Jeg underskriver da jeg mener alle små landbrug bliver ramt hårdt økonomisk, mange står med usælgelige ejendomme og en af grundende til at være på landet er jo at mærke naturen og give tilbage med en god biodiversitet, hvorfor skal vi tvinges til at bo i byen hvis vores krop og sind passer bedre til et liv med højt til loftet og sine dyr tæt på?

Mia Bach (Vinderup, 2023-04-19)

#1514

Jeg synes bare ikke det er i orden 😤

Irene Jensen (Slagelse , 2023-04-19)

#1515

For liv på landet, ikke afvikling.

Mikkel Frederiksen (Spøttrup, 2023-04-19)

#1516

Fordi jeg selv ejer en mindre landsted

Malte Nielsen (Spøttrup , 2023-04-19)

#1521

Jeg bliver ramt helt urimeligt hårs økonomisk

Rasmussen Kenneth (Spjald, 2023-04-19)

#1522

Ingen kan påstå noget rimeligt i at små ejendomme der har jordtilliggende ud over hvad der svarer til en almindelig parcelhushave , skal betale grundskyld af dette areal med mere end taksten for landbrug.
Lovens mål var at beskatte bygningernes værdi efter anvendelse og stuehusets grundværdi som bolig uden bopælspligt.
At den nu ender med at beskatte grundarealet ud over parcelhuses grundstørrelse, er forfejlet og udtryk for ligegyldighed hos vurderingssryrelsen og slendrian hos Folketingets politikere.

Morten Anker Christensen (Gudbjerg , 2023-04-19)

#1524

Jeg ikke er enig at små landsteder skal vurderes som villa

Cita Lykke wigh (Gislinge, 2023-04-19)

#1527

Det er ikke gennemtænkt, da man jo også vil støtte bosætningen på landet. Desuden risikerer vi blot at de megastore landmænd bliver endnu større til skade for biodiversiteten.

Ninna Svendsen (Fjerritslev, 2023-04-19)

#1529

Jeg skriver under, fordi alle de skønne, men nedslidte ejendomme, som ellers holder gang i køb og salg af nedlagt landbrug i UdkantsDanmark, kommer til at lide under dette. I eks. Fåborg har de lavet helt fantastiske ridestier, men hvis denne beskatning af ejendomme realiseres, stopper al salg og køb af disse. Så Fåborg samt andre byer med i forvejen lav tilvækst vil helt sygne hen, når ikke en gang de ressourcestærke ryttere vil sidde med så dyr en beskatning. Så der, hvor de smukke steder i Danmark (men UdkantsDanmark) kunne overleve og ikke helt affolkes, er nu ikke længere en mulighed. De nedlagte landbrug vil sygne hen, og der vil ikke længere kunne tiltrækkes nye borgere.

Rikke Andreassen (Aarup, 2023-04-19)

#1530

Jeg selv bor på landet og de nye regler vil gøre at endnu flere små landejendomme vil frasælge jord til storbønder, der i forvejen har rigeligt. Dette vil på sigt skade biodiversitet yderligere, da mange med mindre jordstykker ikke dyrker jorden intenst eller traditionelt.
Bor på et nedlagt hvor der er mange bygninger, men kun 2,5 ha, og resten er solgt fra. Det er umuligt at købe noget jord af naboerne tilbage.

Paaschburg Louise (Kalundborg, 2023-04-19)

#1531

Jeg er ramt af de nye vurderinger og finder ikke rimelige grundet skov, mose og mange kvadratmeter gl. bygninger.

Evy Elgaard Lüneborg (Rødkærsbro , 2023-04-19)

#1532

Pga. den usikkerhed og manglende information.

Dennis Madsen (Gislev, 2023-04-19)

#1533

jeg får omlagt 97000m2 hestefolde, skov og åløb. til villahave.
Ydermere er den lov sneget ind fra politisk hold, og vedtaget uden styresignal (tolkning af lov) i 2021. - dette kom i 2023 19marts.
Loven vil affolke livet på landet, mon det er det politiske sigte??

Peter Holm Hansen (Kirke Eskilstrup, 2023-04-19)

#1538

Vi folk som passer på vores klode bor på landet, hvor der er biodiversitet.
Der er mennesker som har hobbyer, hvor det kræver noget jord. Det kan da ikke være rigtigt at deres hobbyer skal smadres, fordi at staten skal ha’ endnu flere penge! Det er dæleme blevet dyrt at være dansker…

Pernille Rasmussen (Vejrup , 2023-04-19)

#1541

Åbenlyst en absolut skævvridning af småbsrug/landbrug

Christel Høg-Andersen (Randers, 2023-04-20)

#1544

Vi bor på en landejendom med 6,2 hk. Vores ejendom kategoriseres nu så vi får en kæmpe have.. Det er en heæt unfair måde dette er gjort på. Det er gjort uden at vi har en chance for at vide hvad vi skal til at betale fremadrettet. Derudover får vores jord nu pludselig en markant stigning, eftersom al jord værdisættes ud fra en gennemsnitspris, men den jord vi har kan ikke sælges til vurderede pris. Dermed kommer vi til at være vundet til ejendomme eller sælge med tab når den tid kommer.
Der mangles nuancer og ordentlige vurderinger i denne sag.

Helene Juncher (Varde , 2023-04-20)

#1545

De vurderinger der er kommet er helt hen i vejret. Det vil ødelægge en masse natur fordi nogle måske er nødt til at sælge fra og det vil gøre nogle ejendomme usælgelige.

Rikke Sunke Larsen (Nakskov, 2023-04-20)

#1547

Det er ikke i orden

Jens viggo Tronborg (Ølgod, 2023-04-20)

#1550

Det tvinger mange fra hus og hjem, og hvorfor skal man egentlig betale skat af noget, man nu én gang har købt og betalt ???????

Jannik Jensen (Gislev , 2023-04-20)

#1558

De berørte landbrug kan ikke tjene ind til ejendomsskatten og bliver nød til at sælge jord fra til store landbrug eller byggeri. Vi mister natur og jeg tror det hele drukner i administration. Så mange mennesker kommer i klemme. Det bliver alt for dyrt for vores samfund og natur.

Tess Lykkeskov (5970, 2023-04-20)

#1559

Denne beskatning affolker landområderne på sigt..
Det vil være de færreste der vil få råd til at bosætte dem på landet, der ofte er forbundet med andre udgifter for at bo der, uden man får noget til gengæld for sine øgede skattekroner., i forhold til folk i byerne
Den overgangsordning der reklameres for, vil stavnsbinde folk, da det vil blive svært at sælge andet end til sammenlægning med et større landbrug, der i flere tilfælde har solgt ejendomme fra med mindre jord, for at komme af med bygningerne.
Denne beskatning ses som Staten vil have adgang til billig jord via feks de konkurser der vil komme, fordi folk ikke kan få solgt

Lene G. Iversen (Viborg, 2023-04-20)

#1560

Jeg er medejer af en skovejendom, som fremover vil blive betragtet som ejerbolig.

Lene Ovesen (Tjele, 2023-04-20)

#1561

Det ikke er rimeligt at besværliggøre livet for disse små brug. Det vil dræne de små samfund for en værdifuld boligform.

Karl Erri (Kirke Stillinge, 2023-04-20)

#1562

Jeg og min familie er selv ramt af denne fuldstændige og åbenlyse indgribende i vores liv, vores eksistensgrundlag og vores gård, som er gået videre i 4 generationer. Det er (var) meningen, at vores søn skulle overtage den på et tidspunkt, men nu risikerer vi istedet, at vi bliver tvunget til at gå fra hus og hjem.
Dette er ikke "bare" en landejendom, det er vores sted, vores minder, vores historie, vores samling som familie.

Trine Juul Christensen (Gjern , 2023-04-20)

#1563

Synes det rammer helt skævt. Der burde indføres en katagori for naturgrunde. Som tilgodeser mindre ejendommes grunde som mange gange har meget biodiversitet.

Tina sørensen (Ringsted, 2023-04-20)

#1564

Jeg har modtaget brev om ny vurdering og, den nye vurdering om, at vores 9 ha pludselig er have betyder, at vi nok må flytte, da vi ikke kan betale den pris.
Vi valgte den str ejendom (9 ha) da vi ønsker, at leve i naturen og gøre alt for biodiversiteten. Vi har plantet 8000 træer (de 7000 træer i læbælter) dertil har vi gravet ud til 2 søer og vores marker lægges i brak men sået med blomsterblanding bi og insekter.
Denne nye lov er med til, at dræbe alle små landejendomme.

Tania Parbst (Kjellerup, 2023-04-20)

#1565

Hvis vi beskattes som parcelhus, glæder jeg mig til udstykning af min jorder ?

Bjarne Machon (Ølsted, 2023-04-20)

#1568

Jeg har en lille landejendom på 2.6 ha, hvor biodiversitet er i højsædet!

Susanne Esther Petersen (Samsø , 2023-04-20)

#1571

Fordi små gårde får det svært, og dem jeg bor hos bliver ramt. Min bror vil også købe en lille gård, men det bliver umuligt med de nye vurderinger. Græs arealer til dyr er ikke have til parcelhus.

Camilla Andresen (Odense, 2023-04-20)

#1572

Det er underligt, at der skal være en større beskatning af små landbrug end store landbrug. Landets små oaser bliver truet

Lise Rasmussen (Nykøbing F, 2023-04-20)

#1573

Jeg skriver under fordi vi reelt ikke kan få oplyst konsekvenserne af at være omvurderet og fordi det bestemt ikke giver mening at den landmand der dyrker min jord kan få landbrugsstøtte til at dyrke afgrøder på en parcelhusgrund !
Hvor er vores frihed til selv at bestemme over vores jord selv om det kun er 7,5 h -
Og mon jeg så i fremtiden må have mine heste, høns og haner osv på min paracelhusgrund? Eller blir det, det næste der tages fra os?

Heidi lindberg Jensen (Rask mølle, 2023-04-20)

#1576

Det bliver dyrt at bo på en fritidsejendom, og dem der gør det kan ikke blive af med den

Kenn Olsson (Rønne, 2023-04-20)

#1579

fordi et små landbrug er det bedste for os alle

mads andersson (Gedser, 2023-04-20)

#1582

Dette er endnu et yderst bekymrende eksempel på hvor langt landets folkevalgte er fra virkeligheden

Bo Morsing (Brørup, 2023-04-20)

#1583

Ødelæggende for dansk kulturarv

Jakob Algot (Tølløse, 2023-04-20)

#1584

Fordi det ikke kan være rigtig at man som almindelig menneske, ikke kan have lov at have lidt jord, så man kan dyrke sin fritids interesse. Om det er heste hold, plads til sønnen kan køre cross, eller hvad det nu må være. Ingen har råd til de prisstigninger der kommer til at ske 🥴😬

Ayla Mørk (Bogense, 2023-04-20)

#1585

Det simpelthen ikke er i orden.

Connie Thaulov Chilgenbach (Holbæk, 2023-04-20)

#1586

Jeg har en gård som bliver lavet om til erhvervsejendom

Chi hou Cheung (Rooskilde, 2023-04-20)

#1588

Jeg skriver under fordi jeg mener at den nye ejendomskategorisering har for store økonomiske konsekvenser for en gruppe af mennesker som i forvejen knokler for at passe deres mindre landbrug eller skovområder men fx er nødt til at have arbejde ved siden af for at få økonomien til at hænge sammen. Det kan ikke være meningen

Cæcilie Damgaard Ketil Hejl (Svendborg, 2023-04-20)

#1591

Det er fuldstændig urimeligt at små Husmandsbrug pludselig skal beskattes som almindelig bolig.

Boye Wildt (Odense s, 2023-04-20)

#1592

Jeg syntes det er pisseuanstændigt

Jens Christian Jensen (Næstved, 2023-04-20)

#1596

Jeg synes den nye ejendomsvurdering er helt vanvittig - og fordi den ødelægge de små landsbysamfund.

Trine BREUM (Mørkøv, 2023-04-20)

#1599

Det er uanstændig og utilstedeligt magtmisbrug

Carsten klitgaard (Tarm, 2023-04-20)

#1600

At folk bliver drevet fra hus og hjem 😡

Tina Jennet (Hjørring, 2023-04-20)



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...