Genåbning af Vanløse Biograf

vanlosenyhed2.jpgJeg vil hermed opfordre ALLE med interesse for biografens fremtid følgende; Skriv til Flemming Fenger, skriv opslag i lokalaviser og på sociale medier med et ønske om, at Henning Sprogøe overtager driften - for Henning Sprogøe kan om nogen tage biografen til helt nye højder. Ned med den tårnhøje husleje, Henning Sprogøe ved roret, så vil Vanløse få den mest fantastiske biograf og kulturelle perle

(Jeg taler jævnligt med Henning Sprogøe - han er et aktiv for bydelen). Lad os sammen kæmpe for en skøn biograf og kulturelt samlingssted.

Jette Hill Ludvigsen

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af Jette Hill Ludvigsen Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.