Restaurant Vejlegården

Quoted post

BB35

#5 Hvad?

2012-08-28 14:24

Måske man skulle tænke lidt over sagskomplekset før man udtaler sig.

Medierne har undladt at nævne en lille - ret stor - detalje her, nemlig dén at der føres sag på vegne af nogle 3F-medlemmer der er blevet snydt af Amin og Vejlegården.

Ned med 3F? Nej, ned med løndumpere og fuskere der tror de kan slippe afsted med hvad-som-helst alene fordi de har de rigtige venner.

Svar

Amin Skov Badrbeigi
Underskriftindsamleren

#6 Re: Hvad?

2012-08-28 15:03:44

#5: BB35 - Hvad?

Hejsa :-)

Du glemmer en ting..... De sager 3F fører er for manglende løn under den tidligere forpagter, altså før jeg overtog restauranten. Da jeg ikke vil lave overenskomst med dem, syntes de de vil føre sagen og prøve at få mig til at betale disse.

Adskillige gange har jeg fået tilbudt at disse sager vil forsvinde hvis jeg laver en overenskomst! Forvirret? Det er jeg også..... men sådan er 3F

 

MVH

Amin Skov

Frank Schwaner

#28 Re: Hvad?

2012-08-28 17:53:37

#5: BB35 - Hvad? 

BB35 så længe du ikke står frem med navn vil jeg ikke forholde mig til hvad du skriver - magen til luskeri skal man lede længe efter !

formelvee

#70 Re: Hvad?

2012-09-06 15:35:50

#5: BB35 - Hvad?

NInden du siger de blev snydt af Amin - skal du lige vide en ting, og det er at de var en del af det konkurs bor som bl.a. 3F formanden selv sad i bestyrelsen for.

Ved overtagelsen stiftes der et nyt firma af Amin - og der mener de at han hæfter for den løn-gæld som han IKKE har stiftet.

 


Gæst

#82 Re: Hvad?

2012-09-15 19:03:42

#5: BB35 - Hvad?

Det var den tidligere ejer der ikke gav medarbejderne det de havde krav på.