Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

Quoted post


Gæst

#12

2012-04-30 14:59

Har selv kendt en mand som blev taget på fersk gerning da han dyrkede sex med en lille gris. Men "selvfølgelig" skete der ikke HAM noget. Staføj for den lede ir jeg barekkels lille gris der ikke var så gammel, den var der ingen der tog sig af ! Da jeg påtalte det for vedkommendes familie, fik jeg det svar at "det er da meget almindeligt" -

Svar


Gæst

#678 Re:

2014-01-26 21:07:40

#12: -

Så skulle du se hvordan de søde lille grise bliver behandlet inden de rammer din tallerken min lille ven.

Hvis svin kunne snakke er jeg ret sikker på at de hellere end gerne, ville foretrække en ordentlig rusketur i høstakken, end den behandling de skal igennem når først de er blevet stemplet som mad.

 

Jeg synes ikke tanken om at have sex med et dyr virker specielt tiltalende. Men at I er imod det fordi I synes det er klamt eller synd for dyret er så dobbelt moralskt, at jeg vil gå så langt at kalde jer alle sammen umenneskelige.

Jeg mener også det er klamt at pille næse og spise sine bussemænd. Jeg beder ikke om en lov der forbyder det. Jeg synes det er synd for grise, køer og andre dyr der skal slagtes, når jeg ser videoer af hvordan de i virkeligheden bliver behandlet, tvangsfodret, kastreret og meget meget mere, som med garanti ville få alle jer herinde til at kaste op. Men jeg har indset at det nu engang er nødvendigt for at vi alle sammen kan nyde vores frikadeller.

Hvis I mener at der skal laves nye love om behandling af dyr fordi I synes der sker ting som er synd for dem? Så er det fandme ikke zoofili der skal gøres ulovligt først. Der er MANGE andre ting der er MEGET mere forkerte. I vælger blot at se igennem fingre med det. Der er måske 2% af danmarks befolkning som synes det er rart at knalde et dyr engang imellem. Men der er altså 100% af os der tilsyneladende ikke har noget imod den måde hvorpå de skal behandles inden de bliver til føde for os.

 

Gider i få jeres moralske dilemmaer på plads og i den korrekt orden? Tak.